Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha 16" kereke van dobja felém, valami szemetet kéne vennem 5-10e ért :) Faszom mindig fillérekért télire szerzek valamit amit kidobni akarnak, nálam valahogy müködésre indul aztán addig hajtom amig vagy összetöröm vagy teljese anyagi csőd vagy én barom eladom jópénzért :)
Remélem ma még nem lesz nagy jó, mert a zödcségemmel útnak indulok egy kb. 200km útra :)
sok neve van de a lényeg............
hardy
menesztő gumi betét
rezgés csillapító gumi betét
ha az állapota még jó ,nem kemény nagyon vagy nincs szétszakadva van rá egy megoldás amit én szoktam csinálni a kép azt mutatja a lnken
http://forum.index.hu/Article/...
Sziasztok!
A képen egy yamaha fzr 400 hátsokereket láttok. Az lenne a kérdés, hogy azt a gumidarabot, ami benne van hogy hivják, és hol tudok olyat venni? Nagyon kotyog a fogaskerék, ezért szeretnénk kicserélni azt a gumivalamit.
Köszi a segitséget!
Szeva Oszi

Kukába vele!

Mondjuk biztos vagyok benne, hogy meg lehetne javítani, csak az egész motor nem ér annyit mint a javítás értékének a fele
Mondtam en. Mi mar nem vallalunk ilyet csak olajcsere meg esetleg gumicsere. Azt is emelt dijjal es semmi garanciaval.
Ezek a kínai robogók...
Uhhh....
Szia Hitman

4.5 Bar van ebben a szarban.
Megnéztem a szelephézagot, és ott sem találtam még 4.5-öt...
Szóval visszaadom a gazdájának, h zsírozza be, és tolja amerre akarja...
Vannak kontar dolgok ja. Elekromos szekreny sorkapocs a hatso ules alatt a vezetekek facsavorakkal rogzitve. Ducktape-el a hatso gumi korbetekerve mert ugy elkopott hogy nem tudott volna bejonni szervizre. A ziptie megoldas mindennapos, a szigeteli szalag is. Tudnek meselni. Az hogy a vazat ugy fujjak spray festekkel hogy le sem takarjak a dolgokat, mar meg sem lepodok. Van itt egy "szerviz" akiket inkabb henteseknek hivunk pl a telo chrom szárat is ugy fujtak le. Sajnos ez mindenhol megvan. De azart tobbseg becsuletesen szervizeli a motort es vigyaz a dolgaira.
Mégvalami, az előző bejegyzéshez, Csapágy, szimering, udgó főtengő henger, nemfúj ki, nem enged, nem blabla.. Minden alkatrész tökéletes.
Üdv. Valaki látott már ehhez hasonlót, tapasztalt?!
Egy AM6blokk, DR 70-es hengerrel.
A produkció:4-5-6 sebességben "eltűnik az erő" 2-be megy mint a dög, 3.ba még ki-ki húogat, 4be 2e fordulatnak kell vagy 800 méter, 5-6-ba éppen, hogy tartja, pici szembeszél és visszafogja, lassul.
Valakinek valami tippje? Ezen kívül pöcc-röff.
Oksa, köszi :) !
felétek is van ilyen kókányolás vagy a ámááárikájí inkább szakemberre bízza?
Olaszból, németből behozott motorokkal kellemesen pozitív tapasztalatom van! Usából behozottat nem igazán tapasztaltam annyit amiről képet tudnék alkotni... ...talán a táv miatt nem éri meg, illetve a vám(ugye eu tag olasz,meg német...)
http://www.sportmotor.hu/motor...

Érdemes azt a hengerfejet meglesni, aki párperc után legalább három akkora hibát ránézésre nem lát....
...a hozászolásoknál meg a 2#fox.racing viszi a csúcsot.

....nesze nektek itthoni motor, na ezért fogok mindig is olyan motort venni ami minél kevesebbet töltött ebben az országban!
Legjobb az amin még nincs magyar rendszám eladáskor...
Helló valakinek van eladó komplett gyújtás alaplapja 1993-as cr 12re?
valaki megtudná nekem hogy, srr factrory 2006 osnál a 4000 km er utáni szervíz kódot hogy tudom eltüntetni?
Minden motor maskepp viselkedik toltes szempontjabol de a lenyeg hogy emelt alapjaratnal 14. 2V kellene lennie a szabalyozott feszultsegnek. Ezt a feszultseg szintet szinte minden fordulat tartomanyban tartania kelle ill ez lenne az idealis. Alapjarat kornyeken sok motor mar tolt de nem eri el a 14V-ot mig nehany motor nem tudja a feszultseget 13V-nal magasabbra emelni. Van olyan is hogy picit emelt alapjaratnal (kb 1500) felkuszik 14.2V-ra majd emelve a fordulatot visszaesik 14V ala. Ez is normalis.
A lenyeg hogy 14.8V-nal magasabb feszultseg karos az akksira es az erzekeny elektronikara.
sziasztok

abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy mekkora a még normális töltés, alapjáraton, illetve alacsony fordulaton /a maximális fordulat 1/3 1/4én/

gyanús hogy kis fordulaton nem tölt eleget a gép, hétvégén rámérek, ha tudok addigra kérni egy multimétert.

előre is thx
sziasztok!
HONDA CR 125 89' krosszmotorom karburálásához szükségem lenne egy szervízmanuálra amiben le van írva hogy x-y c ig mekkora fúvóka kell! Vagy ha valaki vágja ezt akkor leírhatná! köszönöm:)
Holnap meg tudom nezni mennyi hutoviz kell bele de szerintem ugy 2 liter kornyeken van.
Szerintem fagyallo van benne es igy nyugodtan szallithatod akar minusz 15 fokban is. Masik resze a kerdesnek: mindig a legalso pontban levo csovet vesszuk le es ugy kifolyik az osszes. Most meg nem mondom hogy neked van e leereszto csavar de van ugy hogy a huto aljan van egy csavar (pl royal star) vagy az also csovon (pl ZZR 1100) vagy magan a pumpan. Ha nincs akkor csak lazitsd meg a legalso csovet es kesz.
Feltolteni csakis aluminium barat 50-50 % aranyban vagy elokevert fagyallot szabad tolteni.
Üdv MINDENKINEK!
Lenne egy egyszerű kérdésem...! Hónapokkal ezelőtt megvettem első R6-omat ('99.02) :) ! Le szeretném cserélni a hűtővizet mert utánfutón szállitanám 15 órát és bejött a kurva minusz...! Elég ha csak a tartályt fordítom le és leveszem a hűtőről a sapkát ? Kifolyik úgy az összes belőle? Mennyinek kell (ene) lennie benne,mennyit töltsek vissza? Tudom primitív és egyszerű dolog (lenne) az egész de nem akarok kárt csinálni,gondoltam megkérdezem...! Segitsetek! Köszi előre is!
A durrogás, a korom puffogás, az összevissza járás pedig gyújtás probléma lesz szerintem. Gyújtás jeladó kábelei, esetleg a lendkerék mágnes nincsen összetörve? Nekem a gyertya volt szar. A bele való NGK CPR8E (asszem), azt pedig előszeretettel ette. Pár fordulat után beköpte, volt hogy olyankor még beindult, de gázhúzásra fulladás, majd hatalmas durranás. Azóta Denso van benne, és ez a hiba is megszűnt. Talán Denso U24ESRN.
Szia, a problema 2012 őszén kezdődött, hogy az eddigi óra szerinti végseb. /na az óra kegyetlent csal / ami 130 felé volt, leesett 110 majd 90 re. Sztenderen megvégeltük, és kisebb kihagyásokkal ,és kisebb kormokat puffogva érezhetően nem pörgött ki. ekkor még hibátlanul indult, így járt is vele a barátom. Ekkor természetesen gyertya csere, karbi tisztítás, szelephézag ellenőrzés stb. Majd ez addig jutott, hogy már be sem indul ,vagy ha igen nagyokat durranva össze vissza jár. Már rengeteg mindent megellenőriztünk, minden jó volt, gyújtáselektronika is volt cserélve ,és semmi. Elfogyott a tudományunk. Egyébként motorikusan hibátlan, az átlagos leonardoknal jóval karbantartottabb ,megkímélt jószág.