Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

evvel vitába szállnék
a gyári alkatrész minősége nem olyan mint a gyárban beszerelt alkatrész minősége.
és ezen ront még a szar szerelési technológia
Használjad a szivatót, azért van.

Hagyomnyos karburátoros motort ami normálisan be van állítva iylan hidegben már csak nagyon nehezen lehet elindítani szivató nélkül.
Elírtam a távolságot. 100-200 méter tolom mire elindul.
Sziasztok!

A Simson motorom hidegben rettentően rosszul indul. Tolom vagy 10 métert mire elindul. Közben kihagy, elindul, kihagy. Ez mitől van? Melegen, ill. menet közben semmi gond vele.
lemardt:
Nagyanyám "express" feliratú húsarálója, és quodlibet feliratú paradicsom paszírozója-mindkettő békebeli darab , anyám a mai napig használja őket- egészen biztosan vas öntvény .
Tehát a motorház túlhevítésével legfeljebb silány kínai áláménom utánzatnak megfelelő minőséget lehet létrehozni..
Sic transit gloria mundi...
Köszönöm Urak!
Utána járok a dolgoknak!
sziasztok... SEGÍTSÉGET kérnék..van egy 2003 as rmx 50 em és rendeltem hozzá váz szám alapján síbertűt de nem jó a mérete..nem fér bele a helyére..túl vastag a tű! hogyan lehetne megnézni pontosíttani azt hogy pontosan myilen a síbertű gyári tipusa..valami könyvből vagy manual service ből.. esetleg tipp?
Hidegen nézd meg a szelephézagot!A haver leonardoja/125 4T/ sem indult hidegen majd ha végre ha sikerült beindítani és bemelegedett akkor semmi gond nem volt.Mi is mindent átnéztünk és semmi.Majd megmértük hidegen a kompressziót és 8 bár volt,utánna melegen akkor meg 14 bár.Hoppá!Szelep dekli le,-hézag meg sehol.Adtam neki egy kis hézagot kb 0,07mm azóta -3 fokban is pöccre indul.
Akkor inkább az a csoda ha néha beindul.
baszod 3,5 BAR ? Picsafüst...
Kompressziót ha teli gázzal mérted és így kaptál 3,5-et akkor ott gáz van.. vagy kopott mint a picsa , vagy át ereszt valamelyik szerep..
Illetve, hidegen ha bafogod a karbi szívónyílását, így vákuumot létrehozva odabenn ,nem akar indulni?
Mi kisebb nagyobb megszakításokkal 1 éve kűzdünk egy barátom 150 es Aprilia Leonardo robogójával, körülbelül ugyan ezt csinálja, azóta sem jöttünk rá. Volt szervízben azoknak is beletört a bicskájuk, ők a benzin visszafolyó ággal gányoltak valamit ,de nem jutottak semmire...

Nálad az autómata szivató úgy működik ahogyan kell? a karburátor alapjárati és szivató üz. rendszere garantáltan tiszta?
Szia,

Az bazz. Már lassan eret vágok...
Köszi ezeket is. Kipróbálom.
Gyertyát próbáltam másikakat, nem segített.
Viszont gyors egy kompresszió mérőt összeraktam, és 3.5 bar-t mértem. Nem valami 9 bar körül kéne lennie normál esetben?
Viszont melegen akkor miért működik?
Valamiért nem ment el az e-mail neked...
Szerbusz
Az hát.

Nem szeretem feladni, de legközelebb tuti nem vállalok robogót!
"Én is melegítettem blokkot 180 °C-ra sütőben.."

Szerintem ne fokozzad tovább.
Hali

SUKIDAAAA Egyszer volt szerencsém pont a Commanderhez.. soha többet ne lássam

Na azok alapján amit leírtál némileg körbevesézted a dolgokat.. viszont. Gyújtás jeladó ellenállását mérd meg, hátha alapon.. Volt már, hogy szoptam egy napot és csak a jeladó járta már a végét..
Szelephézagot nézd meg, ha nincs rá adatod akkor Szívó 10 kipufogó 15. Általában ezek a foskupacok, meg a többi 125ös robesz nagyságrendileg ezzel az értékkel dolgozik ( nem szentírás! de ezzel mennie kéne).
Ha van rá lehetőséged, egy ugyanakkora torokátmérőjű karburátort próbálj rá, azzal mi történik, így teljes egészében ki tudod zárni a karburátor problémát. így messzi távolból elsőre ennyi ugrott be Lehet, hogy a közelében sem vagyok a megoldásnak, de ezeknek a lehetőségeknek még biztos adnék egy esélyt, hátha Ja, gondolom próbáltad másik gyertyával is, ha nem akkor gyertya csere.. Akár az is lehet, hogy nem belevaló gyertya van benne és azért nem hajlandó az igazságra ( pl hosszú menet helyett rövid)
A csapágy beszerelésnek meg van a szabályos módja, legyen az motorblokk , kerék, vagy bármi. Ki ellene vét hibát követ el. Azért is van annyi felújított eladó motor , mert a szerelés nem szakszerűen történt, és nem lett a motor olyan jó mint várták. A hibát sokszor elkövetik a főtengely szét illetve össze szerelésénél/ hajtórúd csere/ folytatják a be szereléssel. A gyári alkatrésszel szerelt motornak ki kellene bírni annyit mint új korában, de nem bír annyit, legtöbbször a helytelen szerelés miatt. A szereléssel , felújítással foglalkozó emberek egy része is felületesen dolgozik. A mai szerkezetek anyag szegények, még fontosabb hogyan szerelünk, még egy csavar megfelelő meghúzása is sokat számít.
Hol?
De.
Én centírozom.
Fúú B+!
Mekkora egy dörzsár!
Ekkora még neked sincs!
Én is melegítettem blokkot 180 °C-ra sütőben, de a gumikalapács mégis kellett! Igaz én raktam össze egyedül 600 KW-os villanymotort is kalapács nélkül!
China shit? I feel your pain.

Pazarlod az idodet oszi. Volt itt egy robogo nemreg es nem tudtam megjavitani. GYenge volt alig ment es minden rendben volt rajta. Valami megse. Feladtam.
Nekem a csapágyak simán beesnek a helyükre. Persze előtte meg kell simogatni a buksiját mindkettőnek.