miota a kawa 6os valtot gyart azota kettesbe csak forgo hatsokereknel tudod berakni.Oka,hogy lampanal egybol tudj urest rakni es ne szarozz egy-ketto kozt fel, s ala...
ha menetkozbenn nem mindig megy a kettes akkor a golyo korul beszorult kopadek van 99% persze lehet kikopott azon a reszen valami sullyos hiba miatt a fogaskerek vagy a tengrly.
Van 3db 4mm golyo a fogaskerek alatt, es a tengelyen bemaras meg a fogaskerekben is bemaras. ha nrm forog gyorsan a tengely nem perdul ki a golyo es nem tudod betolni helyere a fogaskereket.
legtobb esetben eleg, ha olajteno le, es wd40 vagyhasonloval meg nagynyomason levegovel kifujni az olajzofuraton at, a golyok nem zsakfuratban vannak, latod a furat veget, az olajzas miatt atmeno a furat. vigyazz 6furat van de csak 3ban van golyo.
Nagyitoval, fejlampaval szemrevetelezve, ha nincs drasztikus tores,stb akkor csak tuti koszt fogsz talalni ami kuplung vagy valto kopadek...
erdemes a durva olajszurot is attisztitani ha a teknot levetted....
Hali,
megtudna nekem valaki mondani, hogy 07es Kawa zx6r-be belemegy-e a 10es hatso felnije? Annyit sikerült kideritenem hogy az egyik 5,5" szeles a masik meg 6".
Koszi!
de meg vagy akadva azon a fagyállón egy a lényeg a zőőődet ne keverd a pirossal meg desztilállt vizzel keverd néhanapján meg le kell cserélni én az olcsó zöldet szoktam rakni a hígított 27 fokost a kocsiba is szép tiszta marad a motorokba is
Próba cseresznye. Egyébként régebben én is használtam olcsó fagyállókat, de csak az ügyfelek külön kérésére. A sajátomba már nem öntözgetek ilyeneket. Egyébként a Prevent sem sokkal drágább. Legalábbis 1 éve még 200,- Ft volt a különbség.
Nem tudom elemezni a dolgokat, csak azért tudom hogy melyik-milyen, mert alaposan szemügyre szoktam venni, amit beépítek/használok. A fagyállókat is megtapogattam. Tudom ez már beteges.... , de én kerülöm az olcsó, gyanús dolgokat.
Nekem egy frissen összerakott SR50 csinálta ezt. Utólag kiderült hogy kicsit szűkre sikeredett a henger. Mondjuk az brutálisan melegedett is összerakás után, úgyhogy újból szét kellett borítani. Újból hónolásra vittem, ezután helyrejött. Semmit nem kellett állítanom semmin. Friss csapágyakkal összerakás után meg szokott szorulni a főtengely. Ha ezt nem oldod meg, akkor hamar beszarik az új csapágy. Valaki megkocogtatja a főtengely végét, míg el nem helyezkedik a csapágy, valaki behúzót használ. Utóbbit javaslom. Akár készíteni is tudsz egyet, ha van egy kis érzéked hozzá.
A rossz minőségű szimeringek egyik ismérve. Ezek semeddig sem tartanak. Ha 20 kilométer alatt bekopik, akkor 200 kilométer alatt elkopik. Ráadásul a teljesítményfelvétele hővé alakul, saját magát elégeti, ettől megkeményedik. A rugó spanolása ezt csak fokozza.
A jó szimering könnyen felmegy a tengelyre, nem szorítja azt feleslegesen, a tömítőél felülete pedig valamilyen jó siklási tulajdonsággal rendelkező anyag, pl. teflon.
Mivel a szimmering fogja a főtengelyt, így ergo terheled a motort valamennyire ami teljesítményt fog felemészteni. Tehát magasabb alapjárattal lesz csak annyi ereje a motornak, hogy önállóan képes legyen járni. Ez az állapot mindaddig fennáll míg be nem kopik a szimmering
Sziasztok.
Korábban irtam egy fötengely csapágy csere miatt, és hogy a szimering berakása után szorult a fötengely.
Az lenne a kérdésem, hogy ez okozhatja, hogy nincs olyan alapjáratom, mint amilyen elötte volt? Vagyis ugy van, ha a gázbovdenen a csavart majdnem teljesen kicsavarom, ami fentebb huzza a subertüt, es maxra be van tekerve az alapjárat csavar.
Na most laikusként ugy gyondolom, mivel nehezebben mozog a fötengely, ezért több benzin kell ahhoz, hogy megforgassa, és emiatt kell a fentebb leirt modon alapjáratot varázsolnom. Jol gondolom, vagy rosz uton járok a megoldás felé?
Még a fogása is más. Az az alubarát-nak csúfolt szar nem sokat ér. Én prevent-et és castrolt használtam, de ezeknek mind selymes a tapintása. Magyarul keni a vízpumpa szimeringet is. Az alubarát szerintem sima vegyespálesz....
van, ez sokkal drágább. a fagyálló tömény etilénglikol és minimális korróziógátló adalék, ami 2-3% és nem több. az is nagyrészt azért kell bele mert vízzel van hígítva. egy autó hűtőrendszere sokkal többet kap mint egy motoré, sokkal többet mennek vele, fűtés is van, stb. mégse megy tönkre. minden a többszörösébe kerül ha ráírják, hogy motorhoz való pláne ha motul.
Szia :9 nemrég szedtem szét a TZR-ét. a mutatónak alá kell nyúlni egy célszerszámmal ami olyan mint egy kétágú kis villa jó széles fogakkal. Lejön a tengelyről de bitang nehéznek tűnik. Jól mondja a másik hozzászóló, hogy van egy kis pöcök, azon ugraszd át lefelé, hogy hol állt. különben nem fog "leesni 0-ra". a tengely lehet hogy elgörbül, (nekem sikerült elgörbíteni) de én egy mezei fogóval vissza egyengettem úgy, hogy ráfogtam és nagyon óvatosan meghajtottam. mindegyik óránál ez a módszer, szar pöcsölős meló, vigyázni kell rá nagyon. Remélem tudtam segíteni!
miota a kawa 6os valtot gyart azota kettesbe csak forgo hatsokereknel tudod berakni.Oka,hogy lampanal egybol tudj urest rakni es ne szarozz egy-ketto kozt fel, s ala...
ha menetkozbenn nem mindig megy a kettes akkor a golyo korul beszorult kopadek van 99% persze lehet kikopott azon a reszen valami sullyos hiba miatt a fogaskerek vagy a tengrly.
Van 3db 4mm golyo a fogaskerek alatt, es a tengelyen bemaras meg a fogaskerekben is bemaras. ha nrm forog gyorsan a tengely nem perdul ki a golyo es nem tudod betolni helyere a fogaskereket.
legtobb esetben eleg, ha olajteno le, es wd40 vagyhasonloval meg nagynyomason levegovel kifujni az olajzofuraton at, a golyok nem zsakfuratban vannak, latod a furat veget, az olajzas miatt atmeno a furat. vigyazz 6furat van de csak 3ban van golyo.
Nagyitoval, fejlampaval szemrevetelezve, ha nincs drasztikus tores,stb akkor csak tuti koszt fogsz talalni ami kuplung vagy valto kopadek...
erdemes a durva olajszurot is attisztitani ha a teknot levetted....