Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló vettem egy cbr 400 nc 23-mat hajtókar csapágy problémával küzdök tudtok olyat ,hogy hol lehet ilyet beszerezni ,köszi
Velős hozzáböffenés volt Uram
Először nézd meg, hogy túl mélyre tetted-e be a szimmeringet. Ha igen, és amiatt szorul, akkor járatnod kell csak. Sérülés mentesen úgy sem tudod kiszedni, így hát ha járatod és tönkre megy ugyanott vagy mintha kicserpákolnád és tönkre menne Szóval, ha túl mélyen van, járasd
Elqrtad B+
Köszönöm a választ!
Akkor most valahogy ki kellene varázsolnom a szimeringet, és lazábban belerakni? Vagy ha hagyom benne, és járatom, bekopik?
hali

Nem kilométer függő. Egy csomó tényezőtől függ, meddig fogja bírni a szimmering. Többek közt, a szimmering minőségétől, a használattól, teleszkóp állapotától - kopottságától, porvédő állapotától. egy szó mint száz, ebből neked élő ember nem mondja meg mennyi km van a motorodban

Inkább a féktárcsa állapotából lehet következtetni abban az esetben ha gyári a tárcsa , illetve ha azóta nem cserélték már ki, vagy nem futott több száz kilométert vasra kopott fékbetéttel.
túl mélyre ütötted a szimmeringet és hozzáér a csapágyhoz.

Egyébként az új szimmering mindig jobban fogja a főtengelyt mint a kopott fos, de azért be kéne indulnia simán
Csak addig rakd be a szimmeringet amig annak a felszíne egy síkba esik a blokköntvény síkjával
Sziasztok!
Teljesen kétsébe vagyok esve. Egy 50es robogon cseréltem fötengely csapágyat. Szépen összehuzadtam a blokkfeleket, és ugy mozog benne a fötengely, mint az álom, szép simán, ahogy kell. Viszon ahogy beraktam a fötengely szimeringeket, rögtön elkezdett szorulni. Ez mitöl lehet? Beolajoztan, hogy szépen csusszon benne a fötengely, de mégis szorul.
Gondoltam összerakom, és meglátjuk mit mutat. Beindul, de csak majdnem csont gázhuzással.
Járassam, hátha bekopik a szimering, vagy mitévö legyek?
Várom a válaszokat!
Sziasztok!
Az első teleszkóp szimeringek nagyjából hány km futnak el? Az enyémnél már jelentkezik olaj szivárgás és gondoltam, hogy ebből talán lehet következtetni, hogy valós-e a km a mociban...
Kössz
Mindenre van megoldás
Engem pont az érdekelne :) A többi titok...
Esetleg zxr 750 l -m1993 -1995 ig nekem van ha érdekel hajtókarokkal nyugvó csapágyakkal eladó vagy
komplett blokk ...hengert hengerfejet kell rászerelni
igazából csak GSR-ből tudok kiindulni, annál úgy néz ki a hidegindítás ha jól emlékszem hogy közel alapjáraton tartja a motor a fordulatot. Ahogy melegszik, úgy nyit ki folyamatosan a másodlagos folytószelep míg el nem éri a teljesen nyitott állást. Azt nem tudom most fejből, hogy a 750 K1-nek is így kell-e működnie.


Igazából ha elektronikai baja van, akkor kapsz róla hibakódot. Ha mechanikus, arról már kevésbé.. Pl ha az AC kevesebb nyomással dolgozik, arról már nem kapsz hibakódot, viszont az is tud érdekes dolgokat produkálni..

Én amondó vagyok, nyugodtan vidd vissza az emberhez, és kérd meg , hogy nézze meg alaposabban.

Lehet egyébként, hogy még mindig szarul van beállítva rajta a TPS és alapállásban sincs annyira zárva, hogy el tudd indítani a motort normálisan. Gyanítom melegen most sincs vele semmi baj, csak hidegen.
Szerelőnél azért volt hogy az inditást kikűszöböljuk, mert 1napos állás után már csak 4.-5. tekertetésre indult, melegen nem volt probléma, de már most sem csinálja ezt a kattogást amit írtam, szerintem lehet hogy elmozdítotam a másodlagos pillangoszelepet, és azért csinálta mert kereste a beállitást, mert most abbamaradt. De viszont igy ahogy most indul elsőre semmi, másodjára jár kb 3-4mp-et és harmadjára már megy és nem ál le viszont alapjáraton jár, de ha olyan 25-30 környékén leálitom és beinditom ismét akkor az alapjárat felmegy 3e-re és onnan megy le visza alapjáratra, de ezt ennek első inditásnális már igy kellene nem? mi lehet a baj? hőfokérzékelő vagy az a szenzor? Hibakódot nem ír, és a szerelő is csinált hibakódolvasást végignézte az elektronikát minden rendben. De valami akkor is van
ok vettem ,,,,,,,,,,,,, csak mondom meg kérdem inkább ... mint kétszer szereljek ..............
én amondó vagyok, hogy a kukactengely csapágyának a kopása igencsak elenyésző. Egyrészt a kukactengely alig mozog, mivel csak a váltókar mozgatásakor mozog így a csapágy elenyészően keveset mozog, másrészt folyamatos kenés alatt van.

Egy szó mint száz. ha nem látsz rajta kopást, szerintem nyugodtan tedd vissza
fiatal mesterem ! ............ van az összes banditáhozz service manualom pdf -be de sehol nem találok erről semmit .. ennek kb 0. 1- 0.12 hézaga van és én sokalom ezt
mi az email címed ? küldök neked service manual-t 1200es bandikához,
Ahogy én néztem, konkrét adat erre az esetre nincs. Két csapágy van elvileg a kukactengelyen, egy golyós az egyik végén és az általad említett a másik végén. A golyós csapágyra is csak annyit ír, hogy forgasd meg kézzel és ha bármi abnormálisat tapasztalsz, csere. Úgy vélem a tűgörgősnél ugyanez lesz a helyzet. A tűgörgős csapágyon látod ha már kopott, mert el kezdenek a tűgörgők kockásodni, onnantól kuka
köszi mester
A kormányt , ha vissza egyengetünk utána fokozottan ellenőrizzük. Nálam az ugrató után tört le teljesen a kormány. Szerencsére nem lett igen nagy esés.
1200 nem találok sehol írást róla fiatal kolega
Megköszönném, mert googleval se találom, és nem zx7t tengő, de van egy gyanúm, hogy ismerősöm kawájába való tengő lenne.
sima vas kormányt bármikor vissza tudod hajlítgatni amíg nem "tökösödött" a hajlításnál, de alu kormányt ki szoktuk dobni a picsába. Nem érdemes vele szarakodni, onnan hogy egyszer felmelegíted és meghajlítod változni fog az anyag szerkezete plusz hűtés következtében rideggé válhat ( főleg ha belevágod egy hordó vízbe :D ) . Szóval vegyél inkább újat.. Az alu nem szereti ha baszogatják :D
Jó kérdéseid vannak kolléga.. :D Milyen bandit? 600, 650 vagy 1200?
1200-es bandithoz van konyvem de ezeket sose neztem mert nem kopik el. Majd megnezem neked.