valószínű a TPS szar, vagy rossz helyre van állítva a másodlagos folytószelep motoron. A kattogás véleményem szerint a végállás hibás megállapítása miatt van. Hibát ír a gép? valami hibakódot kapsz a dologról?
Egyáltalán mi volt az oka annak, hogy szerelőnél járt és hozzányúlt a gyárilag beállított TPS helyzetéhez?
elméletileg kemencében megfelelő hőfokra melegítve vissza lehetne hajlítani
ha csak lánggal van melegítve akkor tuti a törés
az a lényeg hogy el kell érni azt a hőfokot ahol "elengedi" magából a feszültséget, vagy valami ilyesmi dolgot mondtak......
a gyárban is hajlítva van mégsem törik, szóval nem lenne lehetetlen dolog
Nem kell túlbonyolítani. Elkezded terhelni hidegen, mintha hajlítani akarnád, közben melegíted. Egyszer csak elkezdi engedni. Az a jó hőfok.
Mielőtt nekiállsz motorozni vele, azért tudd meg, melyik kórház az ügyeletes...
Ez az, törés vagy elcsöppenés....ezt bérbe nem nagyon akarja senki csinálni nehogy ő legyen a hibás oszt a tulaj meg követeli a kártérítést. Magadnak ha már úgyis mindegy megpróbálhatod...a gyereknek úgyis jól jön majd az alugolyó.
Nem találtam olyan alu hegesztőt anno aki bármilyen melegítős visszahúzást vállalt volna....nagyon pontosan kell tudni a hőfokot mert ha csak egy kicsivel túlmelegíti elcsöppen az egész és lesz egy alu gömböd ha meg nem melegíti eléggé nem fog mozdulni.... ....bár biztos van itt aki meg tudja csinálni.
Csáó
K1 750 Gsx-r most olyan tüneteket produkál hogy ráadom a gyujtást és megy a pillangószelep motorja, majd megáll és egyből elkezd úgy mond szaggatni vagy 3x, és ennyi ez miért lehet, eddig csak ráadtam a gyujtást ment a motor, megállt és kész indítottam, mi lehet a baj?
(szerelőnél volt és állitott a pillangószelep szenzorán, az lehet a baj hogy elvan állitva nagyon?
Egyforma olcsó és egyforma szar. Picivel lazábbra kell illeszteni hozzá a hengert és akkor nem ragad meg. A hozzá járó gyűrűk viszont gyorsan kopnak. Évente lehet cserélni. A felületén lévő kemény, fényes réteg kamu.
Hali!
Tudtok abban segíteni, hogy miért szokott beragadni a távolsági gombom, főleg hidegben? Illetve mivel orvosolható? Motor: Honda CBR 125
Előre is köszönöm!
olajos bandit kukac tengely nagy tűgőrgős csapágyának mekora hézagal kell birnia ...........
Egyáltalán mi volt az oka annak, hogy szerelőnél járt és hozzányúlt a gyárilag beállított TPS helyzetéhez?
MEGSZERETNÉM VENNI a főtengelyt!
ha csak lánggal van melegítve akkor tuti a törés
az a lényeg hogy el kell érni azt a hőfokot ahol "elengedi" magából a feszültséget, vagy valami ilyesmi dolgot mondtak......
a gyárban is hajlítva van mégsem törik, szóval nem lenne lehetetlen dolog
Mielőtt nekiállsz motorozni vele, azért tudd meg, melyik kórház az ügyeletes...
Köszi !
bár nem kedvelem ezeket az aluval való kínlódást szinte mindig törés a vége
olyan 2 centit kellene "emelni" az egyik felén
K1 750 Gsx-r most olyan tüneteket produkál hogy ráadom a gyujtást és megy a pillangószelep motorja, majd megáll és egyből elkezd úgy mond szaggatni vagy 3x, és ennyi ez miért lehet, eddig csak ráadtam a gyujtást ment a motor, megállt és kész indítottam, mi lehet a baj?
(szerelőnél volt és állitott a pillangószelep szenzorán, az lehet a baj hogy elvan állitva nagyon?
Tudtok abban segíteni, hogy miért szokott beragadni a távolsági gombom, főleg hidegben? Illetve mivel orvosolható? Motor: Honda CBR 125
Előre is köszönöm!