Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok mi a véleményetek az india-i és a magyar dugattyúkról? melyiket érdemes meg venni? az india-i olcsóbb, a magyar drágább d emiért? magyar dugónak jobb az öntöttsége és a ki dolgozása?
cr 125 (1993) a jeladót hogy tudom kimérni hogy működik-e?
Bizony, az SR50 Ditech (morini) és társait messzire kerülni kell. Undorító szarok. Akkor áll meg, mikor nem számítasz rá, a javítása pedig horror árban van és kevesen tudják jól megcsinálni. Korábban jópárat építettem át karbisra, saját tervezésű elektronikával. A Piaggio 'ditech' már jobb, de nem sokkal.
A motor blokkja még bontatlan, egyedül a vízpumpát és a hajtás deknit szedték le eddig.
Ez felújítás előtti állapot, ha normális értéken van a présmagasság.
Igen, robogorol van szó!
Ez nem nagy hiba , igazából csak karbantartás...

Kopott ékszíj, elfáradt tolórugó általában... kb 10e + munkadíj ha nem értesz hozzá.

Viszont nem bírom ki, hogy ne mondjam el, hogy ha szeretnél magadnak megspórolni a közeljövőben kb egy átlag robogó árát két dolgot tehetsz:
Azonnal eladod amíg még jó (erősen javasolt)
vagy átalakíttatod karbisra (ez kb 40 ezer új cuccokkból) és nem lesz tőbbet gondod vele.
Az Aprilia gyár nagyjából ebbe a motorba bukott bele és vette meg a Piaggio...
Borítékolható, hogy hamarosan tönkremegy a befecskendezőfej, benzinpumpa, kompresszor, kirepedeznek a csövek és még sorolhatnám és ezeknek igazából sosincs vége csak vetésforgóban követik egymást...
Sorry de nem basztatásból mondom...
Sziasztok van két gyűrűm az egyik N jelzésű a masikon nincs jelzés az egyik letört a másik nem a felső kompresszió gyűrű az az N jelzésű igaz?
Helló!

Szerintetek érdemes lenne lepolírozni a rezót?Mert egy kis folton megnéztem hogy mégis milyen lenne és meg voltam döbbenve..Marha jól nézne ki.Csak ha lepolírozom mi baja lehet?
Fúróba való polírozó fejjel csinálnám/csináltam.
Robogó?
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem, hogy ha a világitásom hol erösebb, hol gyengébb fojamatos gázadásra, akkor ujra kell tekercseltetnem a gyujtásalaplapot, vagy más a gond? A kábeleket néztem, nincs elszakadva egyik sem. Ja, és akksi nélkül csinálja ezt.
Sziasztok
Yamaha Yz 125-höz keresek hengerfejet, ha esetleg otthon kallódna valakinek és megválna tőle kérem jelezze!
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem, hogy ha a világitásom hol erösebb, hol gyengébb fojamatos gázadásra, akkor ujra kell tekercseltetnem a gyujtásalaplapot, vagy más a gond? A kábeleket néztem, nincs elszakadva egyik sem. Ja, és akksi nélkül csinálja ezt.
Szeretné megkérdezni tőletek nekem egy Aprilia sr50 factory ditech (injektoros) van.

Az utobbi időben a nyomatéka csökkent, elindulásnál 5 ezres a fordulatszám nagyobb gázt kell neki adni. Mielőtt még jó volt 5 ezres fordulatnál már 55-60kmh-nál kell hogy legyen és akkor szokott még egy nagyott rántani amig eléri a végsebességet?

Mik a teendők a motor télre való elrakása során?
A választ előre köszönöm!
igazán nincs mit. csak vigyáz mert ha bennemarad a bugyborék, az nem jó :)
Rá se assz! Felakasztasz az elejére egy viharlámpát, és az éppen megfelel !
Sziasztok!
Egy gyors választ kérnék tőletek!
Nem jön össze sehogy a gyújtásom sajnos :(
Van egy piaci gagyi STILL láncfűrészem 40ccm-es(biztos tudjátok a románok árulják,ugyan úgy néz ki mint az eredeti).Ma leszedtem a lendkerekét és a kúpja pont akkora mint az én robogóm főtengelyének.Csinálnék a külső részének egy konzolt ami pont oda tartja.A gyertya mérete pont olyan mint a robogóért csak 2 mm-rel alacsonyabb és adja a szikrát rendesen mind a eredeti mind a NGK6 os gyertyára ami a robogómba volt.

A kérdésem a következő : Ha átszerelném a STILLből mindent a robogómba működni fog a robogóm,elég erős lesz a gyújtás neki?(tudom világítás nem lesz)
Válaszokat előre is köszönöm!
Értem.
Köszönöm a segítséget.
naszóval behúz kienged vagy 3-4 szer, majd behúz, légtelenítő szelep nyit, fékkar bemegy, szelep elzár, behúz kienged amíg fel nem keményedik, és így tovább.

arra vigyázz, hogy a szelep elég szépen be tud gyógyulni, és ha túlzott agresszív vagy bele tudod szakítani, szóval csak óvatosan.
pedál nyom-légtelenítő nyit-légtelenítő zár pedál visszaenged
2 nyomás a pedálon és indulhat elölről a buli
olajtartályban mindig legyen nafta
a csavaron meg cső aminek legalább 10 centis felfelé vezető ága legyen a csavar fölött mindjárt
5-6 tartálynyit pumpálj ki
Sziasztok!
Hogyan tudok féket légteleníteni? Kapott új betéteket, és a folyadékot is le szeretném teljesen cserélni. Dugattyút visszanyomom addig, amíg bele nem fér az új betét, feltöltöm a tartályt, de innen nem tudom tovább. Mikor kell zárni, nyitni a légtelenítőt, mikor lenyomni a fékpedált..
Megköszönném a segítségeteket!
Hidegen csak gáz húzásra indul önindítóval, melegen kb normális, hajtást fel kell újítani, de van még benne erő.
Persze ezt csak általánosságban mondtam a 2T robogókra, nem pedig az adott típusra. Még mielőtt valaki belekötne...
Az nem sok. 6 bar körül még el kell mennie, de olyankor már gyenge mint a lepkefing. Az ideális 10-13 bar.