Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Suzuki gsxr 750 2002 lehetséges hogy gyári dobbal kevesebb olajat eszik
Sziasztok.
Most lettem friss tulajdonosa egy Yamaha Yzf R125 nek.
Használtan vettem ezért mindenképp szeretném átnézni hogy minden rendben legyen a következő szezonra: olaj, olajszűrő, légszűrő, hűtő folyadék cserét akarok meg fék folyadékot sem ártana.
1.Hol találok hozzá szűrőket?
2.Fék folyadékból mit javasoltok?
3.Motor olajban (Motul) 10W40 vagy 10W50 re gondoltam vélemény?
A karbi környékén keresném a hibát. Kicsit sokat kap, ezért veri agyon a gyertyát.
Mi ellőt kifiguráznál a pontatlan fogalmazásért, motorgumi alatt nem Simson tömlőre gondoltam, hanem nagy sebességű tömlő nélküli egy nyomon haladóra.
250 felett se szabad utcán menni tény, de mégis sokan megyünk.
Motor gumit tilos javítani, de ettől még én javítottam magamnak párat igaz nem gombával.
Lehet a tapasz nehezebb, de nem sérül a gumi tovább.Sokszor a légzáró rétegnél egy picsapici áthatolás van csak! Meg a fémszerkezetet se bassza szét a sérülés.
Jó van aki gombára esküszik, de valahogy én nem kedvelem.
Persze tuti nem javítanám meg névvel,számlával senkinek, szóval hivatalosan ki kell dobni aztán meg a többi rád van bízva, hogyha baj lesz a rossz javításból nem mentség az, hogy de józska, pista, gizi, mari is javítja meg javítottat használ :)
helló srácok egy szakmai kérdést szeretnék feltenni nektek GYERTYÁVAL kapcsolatba..
van egy yamaha yzf426 mocim már a 2.gyertyát vettem bele NGK CR8E
beindul a moci vele jár szépen mentem is vele vagy 10 percet aztán nem inditottam 1hétig,amikor inditom beindul és leáll aztán már be sem indul.
kivettem a gyertyát megnéztem és mindenfelé adja a szikrát.
kérdésem h a motor válthatja ezt ki vagy szar minöségü olcsó a gyertya? kipróbáljak másikat ?
köszönöm válaszodat
Kb 20 évvel ezelőtt történt: áll az autó a garázs előtt! Lemostam kifényesítettem, és néztem milyen szép az alakja.
Mikor kb. 2 másodperc alatt az első gumi leeresztett.
Az álló autóé!
Olyan a kijavított gumi is van!
Számlát kaptál róla?
Nekem van itthon néhány megőrizve későbbre tanulságképp, autó-motor vegyesen....mondjuk a tanulság mindig más.
Így igaz! Pedig a gumisoknak milyen jó lenne!?
Marhaság...
Te mindig a gumidat 240 felett járatod csak?
Dehogy kuka.
Egy normális autó gumis rak bele belülről egy gombát, és már kész is...
Nekem már többször javítottak ilyet...
Olvasd el figyelmesen, és döntsd el hogy javítható?
Van ahol számla nélkül megcsinálják, gondolom nem véletlen.
"H" (210ig)sebesség index felett még az autó abroncs sem javítható, A Tied W (240felett)
Nem értem a kérdést ha ilyen faxa gyerek valaki és le tudja gyártani akkor minek kérdezni bármit is
De másfeles lemez legyen akkor nem ég szét gyorsan saválóból ha meg tudod csinálni hajrá
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem, mégpedig van egy 2T rezonátorom, amin a diffúzor rész rossz (előzőleg volt már foltozva, el van repedve több helyen stb.), ezt szeretném kicserélni csak. Lemodelleztem, lemeztervet készítettem. A kérdés pedig az lenne hogy milyen lemezből érdemes/kell legyártani? Elég sima hengerelt acéllemez vagy esetleg saválló lemezből lenne jó?
Köszi előre!
Húzd szét, és nagyon (de nagyon!) alaposan mosd el az alkatrészeket. Felváltva benzinnel és kompresszorral (levegővel) fúvasd át a hajtókar csapágyakat is. Másképp sosem fogod kimosni belőle a darabokat. Most van nálam pont egy ilyen Piaggio (fasz kivan vele). Moshattam én ezt akárhogy, a csapágyakban benne maradt a fémreszelék. Úgyhogy én szétszedtem. Még így is érdekes kipucolni. Ha meg fémreszelék marad benne, az megteszi a magáét...
Egyszer sok évvel ezelőtt amikor Te még csak pajzán gondolat voltál BP-n a Nagymező utca környékén a Zichy utcában volt egy dugattyúkészítő műhely. A P 21-eshez ott fúrattam meg a hengereket, és a Pannónia "márkaboltban" vettem hozzá alkatrészeket.
No ott mondták, hogy van aki akkor alumínium kanalakból öntött dugattyút. Én a rossz dugattyún kipróbáltam mennyire "ellenálló", eléri-e a partizánok szintjét. És bizony nem törött az olyan könnyen, inkább szívósan hajolt . Pedig ez 34 éve volt!
ha kanálból lenne nem törne, elég hajlékony anyagból volt csinálva a kanál
dehogy kuka. jön a tél és jól jön a szöges gumi, teszel bele még párat és kész
egyébként szerintem ez nem egy komoly sérülés és simán javítható csak meg kell találni a megfelelő embert. esetleg a 8. kerülteben a klinikáknál tudok két gumist az egyik a balassa utca alfa libra a másik a schőn gumi azt hiszem dankó utca próbáld meg, hátha
hosszúmenetes gyertya rövid helyett
eltört és benyelt alkatrészek(kilazult csavar légszürőházból,stb.)
De a másik, hogy egyáltalán egy dugattyú hogy törhet darabokra?
Kanálból csinálták?
Hali!

Elviszed valami normálisabb gumishoz, az mint az autógumit meg fogja csinálni. De amelyik az ilyen út széli ideiglenes javítós kittel akarja megcsinálni, azt a gumist ott is kell hagyni.
Bele lehet látni, de azt nagyjából tudni lehet mekkora darabok törtek le! Ha már nem akarja szétszedni! ha már a forgattyúsház oldalába is beleálltak darabok akkor nagy gond van. Nem mindjárt a legrosszabbat kell feltételezni.
Valahol a neten láttam, hogy gumiszálat ragasztanak bele , belülről kifelé vékonyodót.