Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

belsőt nem lehet beletenni?
ez a kérdés engem is érdekelne, mert utcai gumit szeretnék endúró felnire tenni, ahhoz meg kell a belső, mert elszökik a levegő a küllőknél
ami marad az a harag
Segítsetek plz!

Ma reggel ez a látvány fogadott.Eltoltam a közelben egy nagy gumishoz (teheratókkal meg hasonlókka lfoglalkoznak leginkább) ahol közölte a srác h ez kuka. Mondom oké, 99%os gumi, biztos ki fogom dobni az árát.
Suri atya azt mondta h csak ritka esetben kuka.
IX. kerületi vagyok Budapesten, van a közelben valaki, aki tud segíteni?

Kérlek dobjatok egy mailt, ha igen: opusmagnumconsulting@gmail.com

Köszönöm!
S.András
Ettől minden darab kifog jönni?Van olyan érzésem nem.
Nagyobb darabot a sonka, ha beleprésel a forgattyúsház falába és beékelődik azzal mi lesz?
Egy tippem bontás nélküli kiszedésre lenne, de még akkor is nem tudom 100% jó e meg nem látsz bele, hogy tuti kijött e minden.

Meg szerintem, talán ha ekkora a baj mi van, ha a hajtókar is hajlott/zömült?Azt se ártna kimérni, legalább összeszereléskor egy sávot mérni a dugófelett....
elektro-motor
A benzinben levő etanol valamelyik adaléka, de nézz utána mert ennek nem lenne szabad odacsöpögni. De ilyen anyaggal lehet találkozni a karburátor fúvókájában is.
Urak!
Ezt a sárgás elszíneződést mi okozhatta? Benzi, hő? És mivel jön le?
Nincs a közeledben olyan aki tudja hogy kell? Mert ha még annyit sem tudsz, hogy kiveszed a blokkot, petróleummal kimosod és fejtetőre állítod , akkor inkább hagyd.
sziasztok!tanácsra lenne szükségem.a kérdésem:hogyan tudnám a forgattyúsházat úgy kitisztítani,hogy nem húzom szét a blokkot?(am6-os,dugattyúdarabokkal)
Valakinek van tapasztalata cr10eix gyertyával?Van értelme meg venni? r6-ba
Örülök, hogy sikerült! Nem messze tőlem egy motoros kolléga yamaha 535-ösének a karburátorait kétszer kellett szétszednem a napokban. Az alapjárati fúvókát előbb az egyikét majd a másikat kellett kitisztítani, szerencsére volt olyan bronzkefe aminek a vékony szála éppen jó volt a roppant vékony furatba.
igen, ez a 14x1.25 menet javítója. de ha megméred akkor nem akkora mint egy 14x1.25 menetfúró. ez benne a trükk, mert ha egy 14x1.25 menetbe betekersz egy javítóbetétet akkor nem fog belemenni, ezért kell kicsit nagyobbra vágni méreten kívül mert a betétnek is van egy vastagsága. legalább is én egy baercoilt mértem meg, ami ugyanez a dolog csak más néven és ott ez volt.

De köszönöm mindenkinek a segítséget, közben úgy tűnik sikerül megoldani a dolgot. lett javítóbetét is. nem ez a rugós fajta, hanem egy menetes persely ami szabvány méretű és ahhoz van minden szerszám szerencsére.
elektro-motor!
Megoldódott a problémám,jó volt a tipp!Köszönöm!
Valószínű a sérült benzincsap membránból kerülhetett egy kis kosz a tűszelep alá,így nem zárt le.Kitisztítottam a fúvókákat is ,és csináltam egy karbiszinkront a házilag gyártott készülékemmel.Szelephézagot is beállítottam.
Megrendeltem a membránt,ha megjön,talán még lesz jó idő gurulni egyet....
GYERTYA MENET M14X1.25
Az eredeti Heli-Coli működik, az olcsóbb utánzatai már kevésbé.
Nem dobom el! Pedig szeretek nagykanállal enni!
csak a kanalat ne dobd el.............mert akkor..... gyászmenet.....
Üdv!

ROTHEWALD szerszámokkal volt már dolga valakinek?
A minősége érdekelne, mert akarok venni egy dugókulcs készletet, de a forgalmazót felesleges megkérdeznem, mert tudom mit mondana, ezért lenne jó "független" vélemény!
azt inkább nem, köszi ahhoz ki kéne vágni a hossztartót és behegeszteni egy másik menetet a régi helyére. ezt ha lehet elkerülném. nem szívesen darabolok fel egy teherviselő elemet. ráadásul mivel így járóképtelen egy rossz menet miatt nem tudom elvinni műhelybe sem a tréler meg annyi mint 2-3 menetjavító készlet amiből meg is van oldva a gond. és mehetek én is a dolgomra. ha nincs más úgyis meg kell vennem azt a készletet. nem ezen fog múlni, csak arra lettem volna kíváncsi, hogy meddig marad menet egy menet. mi az az állapot amiből még menthető úgy, hogy ellátja a feladatát, ahogy kell.
Pótold új alkatrészekkel.
egy hátsó kitámasztókar (csatolt lengőkar) menete autón. a gond az, hogy 32 év alatt, vagy ki tudja mikor volt utoljára javítva, annyira összerohadt a csavar a szilent perselyével, hogy nem vált el se fagyasztásra se melegítésre és nem 1x próbáltam hanem 3 napig küzdöttem de a flex vitte sikerre a dolgot. egy belső menet van az egyik hossztartóba hegesztve. elég stabil szerencsére. kilazult a csavar a menetből de mivel a csavar nem tudott kifelé jönni és az a fránya bekötési pont sem volt hajlandó elhajolni ezért átfordult párszor a saját menetében.
Nekem a gyertyamenetbe mentek a gyertyák nehezen, és áthajtottam kézzel a fúrót és csak meghúzni kell kulccsal. Kihozta a kokszot.!
Ha alumíniumba akkor szappannal fúrd, és ha lehet minél rövidebb hajtóvassal!
Mennyire serult a menet? De ha muszaly megjavitani a menetet helicoil-al akkor nem tudsz mast tenni.
Ez gyertyamenet? Mi a baj vele? Szorosan meg bele a gyertya?
Mert ha csak az akkor az ÚJ MENETFURÓ csodát tesz!