Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv
egy kis segítségre lenne szükségem menetjavítás ügyben. adott egy 14x1.5 belső menet ami elnyalódott.csavarboltban azt mondták, hogy a rugós menetjavítókhoz mint pl a helicoil spéci méretű fúrók vannak ezért árulják készletben és a szabvány menetfúrók ehhez nem jók, mert átmérőben van különbség ami logikus is. ha simán átmegyek rajta egy 14x1.5 menetfúróval az mennyit javít a helyzetemen? mennyire lesz erős vagy éppen elgyengült a javított menet? van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Nekem kellene egy 14-es gyászmenetmetsző! Nincs Neked? Mert én az enyémet eldobtam!
hosszú fekete és nem énekel ................... slag


hosszú fekete és énekel ............az a gyászmenet
a lift meg fel és le menetes
minden menet jobb menetes ....kivéve a bal menetest
Szia! Köszi a választ, de tegnap délután már sikerült megoldanom.. csak kicsit jobban megkellet néznem a csavart /ami ugye fordított menetes /
fogas, ha már van fogaskerék
Kúpcserép.
Nem tudom én részemről lég kulcs
A lánc és a fogaskerék közé a csavarhúzót?
"csavarhúzóval támaszd meg a belső agyat", azzal tudod még törni a belső öntvény agyat. :D A "barbár módszerről" tudnék mit mondani, főleg a link után. :D De akkor elmagyarázom a "barbár módszert". :) A főtengelyről lánc hajtással megy a kuplungkosár, aminek általában fogai is vannak. A fogak közé beteszel egy lehetőleg csillag csavarhúzót és elkezded körbe forgatni a kosarat. Ahogy forgatod, a lánc ráfeszül a csavarhúzóra és nincs az az Isten, hogy elforduljon és nem is roncsol. De viszont ha a belső öntvény agyhoz nincs megfelelő célszerszámod, akkor benthagyod a lamellákat és a fém lapokat és saját súlyoddal nyomva a lamellákat, elég súrlódási erőt tudsz előidézni, hogy fel tudd lazítani az anyát. Több mint 10 éve van 125-ös etz-m, előtte meg 2-3 évig szereltem ts-t.
Utána esetleg egy gépi polír. Ha asse, akkor egy újrafényezés.
Szerintem te itt, ebben a topikban max kérdezhetsz. Mindannyian jobban járunk. Főleg az, akinek tanácsot adnál...
Sziasztok!

A motorom 2006 os gyártású a tankon rajta van egy négyzet alakú figyelmeztető matrica! Én leszeretném szedni tudom hogy hajszárítóval és WD40-el vagy cimkeeltávolítóval szépen ellehet távolítani az utolsó kis ragacsot is! de szerintem a festés ot elütne a körülötte lévőtől! Hogylehetne összehozni a kettőt hogy ne látszódjon az elütés?
Itt írnak róla talán segít. Ne hagyd figyelmen kívül, hogy a kérdéses anya balmenetes állítólag. Tehát te valószínűleg ráfele húztad.
Ha lánc hajtja a kuplung kosarat, melyik két fogaskerék közé raksz csavarhúzót? Amúgy a javasolt módszer elég barbár.
Szeva!

Felejtsd el a sebességberakós, fékezős dolgot, kb nem sokat ér. Az anya alatt van egy "fixáló" alátét, az fel van hajtogatva az anyára, azt hajtsd le mindenhol, aztán a kuplungkosár fogai közé tegyél be egy vastagabb csavarhúzót, forgasd addig a kosarat amig meg nem feszül rendesen és úgy már ki fogod tudni csavarni. Már ha tényleg kifele próbálod és nem szivatod meg magad, hogy befele.
takaríjjad megfele aa karburettort
asztan lessz kirájj

jeeeee

sikerült minden szó alá piros csíkot csinálni
Szia szerintem hozd el és meg csinálom neked persze pénzt hozzál egy marékra valót
Afrikai belpiacos gép.
Költözz oda.
Beiratkozol egy gépipari szakközépbe és elvégzed!
És utána már tudni fogod!
Üdv! Tudna valaki segíteni? van egy 1998 as ktm lc2 125 ös motorom és hidegen csak hidegindítóval tudom elindítani de úgy is csak nehezen. valami tipp? kösz előre is!
Simogasd meg, esetleg becézgesd, hogy "drága kedves anya légy oly kedves és gyere le"
mérték, nem számottevő a méretváltozás
persze ahol ezredek is számítanak ott már lehet számottevő
Aha. És megmérted utána?