nem kell ennyi re kacagni, ha nem bazaltkő van benne vagy hasonló barbár dolog akkor viszonylag kíméletes
a "gyári" kerámia köves megoldás elég jó
bár szeleppel eddig még nem volt teszt
de szanaszét beégett fűkasza dugattyúról nagyon tutira leszedte a retket
kulcstartónak pont ideális lett
Sziasztok! MZ TS 125-s motoron kuplungláncot cserélnék csak kicsit megakadtam... a kuplung agy közepén lévő csavart kellene már csak kitekernem... sebességbe raktam lefékeztem a hátsó kereket, csavarlazítóval befújtam az anyát de úgy megvan tépve hogy félek tőle nehogy elszálljon valami... Aki csinált már ilyet az tudna tanácsot adni hogy sikerült neki levenni?
Megfogadtam szívélyes tanácsodat, és elkezdtem szétborítani a blokkot. A hengerben a dugattyú majdnem keresztben járt úgy lötyögött. A blokkot még nem húztam szét, mert nincs lehúzóm a lendkerékhez, most esztergáltatom. Amúgy eddig csak simsonom, meg mz-m volt, azokat csukott szemmel szétszedem és összerakom. De ilyen blokk még nem volt a kezeim közt, ezért érdeklődtem itt. Viszont a jótanácsokat vagy ha valaki ismeri ezt a blokkot és tudja, h mire figyeljek szétszedéskor/összerakáskor szívesen fogadom!
Üdv,
Balázs
Hát ennek az állapota így nem megállapítható. A sok dzsuva eltávolítása után tegyél be képet. Aztán, ha az derül ki, hogy akkor is gáz, még előfordulhat, hogy köszörülhető. Aztán becsiszolás esetleg, ha kéri.
Sziasztok van egy Gsxr-750w 1992 évjáratú motorom és kiszedtem kettő darab kipufogó szelepet. ami legrosszabb állapotban volt. szerintetek becsiszolva érdemes még vissza rakni vagy kuka? természetesen a többi is ki lesz szedve és becsiszolva
etz hengert raktál már fel ts250/1 blokkra?
Illetve ovális csapágyfészekkel szívtál már?
Blokk csere mennyire megoldható a törvény szerint?
Arra gondoltam itt ott hegesztés,marás,köszörülés,esztergálás azt majd lesz valami, mást nem könyv nehezék :P
Ez már teljesítményerősítő csövecske :)
A még nagyobb már nevezhető csőnek is
srs-360, régen általában vhf sávi tv adók meghajtó csöve volt a vége előtt :)
Tudom . Én nem a kivezérlésmérő csövek világító csíkjáról beszélek, hanem arról, hogy a teljesítmény erősítő csöveken működés közben látható egy derengő kékes fényű halvány villódzás.
a "gyári" kerámia köves megoldás elég jó
bár szeleppel eddig még nem volt teszt
de szanaszét beégett fűkasza dugattyúról nagyon tutira leszedte a retket
kulcstartónak pont ideális lett