Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt azért leszögezem, hogy nem szorult meg, hanem leállt és ennyi
Csináltam..
"Tudodmit inbusz készletet se vegyél, mert a torx beleverhető az inbusz csavarba!"
Szerintem az se kell, elég egy kalapács és egy hidegvágó! Nincs az a csavar ami ne engedne!
Ha nincs, csinálj. Probléma? Pont úgy kell csinálni, mint a hengerről, amit betettél.
Wittmann István.
eladod a betát és veszel 2 proxxon -t egy 5-30 as meg egy 20 -100 ast az ami neked van úgyse való motorhoz
Sajnos a dugóről nincs képem.
Egyébként az nem felkenődés, hanem mély karcolás.
Szar telefonnal fényképeztem és nem adja vissza..
Én meg nem tudok japán nyelven, pedig szívessen terveznék japán sportmocikat vagy nagy sebességű motorvonatokat Kawasaki feliratal, sőt még msc -s papírom sincs, de ami késik az idővel megtörténik :)

Ha három nyomatékkulcs kell akkor három kell.
Sokallod a három kiadását akkor vegyél egyet és döntsd el melyik meghúzási nyomaték tartományban játszol orosz rulettet!

Tudodmit inbusz készletet se vegyél, mert a torx beleverhető az inbusz csavarba!
Szalkai Gépműhely Békés Posta utca 6
Én nem vagyok szerelő, csak vannak szerelői ambícióim...( ), és van hozzá két "páciensem"( ), amiken az apróbb dolgokat magam szeretem csínálni, mint: olajcsere, légszűrő csere, gyertya csere,...! A komolyabb dolgokat persze a profikra bízom (annak ellenére, hogy paranoid alkat vagyok, ha szerelőről/orvosról/"pénzügyi tanácsadóról",.... van szó ), így nekem bőségesen elegendő a 2db!
ok, de én is 3 nyomatékkulccsal dolgozom (1/4 - 3/8 - 1/2") hogy nem legyenek problémáim..:-D
Biztosan azért hogy el ne szuvasodjanak a csavarok.
Zircen van vki.A környékbeliek hozzá hordják.Ha gondolod kiderítem az elérhetőségét,de látom ajkai vagy,a Somogyi Jóska biztos tud segíteni.Ha kell tel.szám nyugodtan keress!
szerintetek mi motiválta a motorom előző gazdáját arra, hogy a féktárcsa csavarokat összeszerelés előtt megkente mentolos fogkrémmel?
ez valami sufni menetrögzítő
vagy valami nagy okosság amit nem ismerek?
Ott a felkenődés a henger falán. Betennél egy képet a dugóról?
Köszi, de ezt már én is néztem, csak sajnos ha ezt választanám, akkor nem lenne átfedés és maradna a két kulcs között 10Nm lyuk...!
Nem szorult meg, hanem menet közben elment a kompresszió és leállt a moci. Semmi előjele nem volt,,, ment mint a rakéta a 10 üzemórás dugó...
Előbb megszorult. Aztán tört el a gyűrű...
"Az indítórelé jó csak kisebb mint kéne."

Azé szartra össze magát...
Utánaolvasva a dolgoknak (előbb jártatom a "szám", minthogy utánaolvasnék a dolgoknak) a powernek semmi köze nincs a karburátorhoz és ha elállítgatnám vélhetően többet ártanék.
Most megyek és megostorozom magam.
Sziasztok!
RX 125 motoromon melyik karbicsavarral tudom állítani a power nyitását? (2001-es, csak önindítós 122 Rotax blokk)
Nem tölt a generátor tehát rossz , vagy a feszültségszabályzó a hibás, vagy az a csatlakozó, ahol a generátor a feszültségszabályzóra csatlakozik, vagy akármi is lehet..
Vidd szakemberhez!