Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha nincs töltésed akkor valószínűleg feszszabályzó.

de érdemes kiméretni/lehet hogy csak egy szakadás, vagy kontakthiba/ mert nem olcsó muri hozzá egy szabályzó
Sziasztok,
Segítsetek légyszi. Egy '96-os ZX-6R Ninjám van, a teljesen feltöltött akksi menet közben nem tölt vissza, és így lemerül. Nem tudom, mi lehet a gond. Van esetleg ebben valakinek tapasztalata? Előre is köszi.
Inditó relé.
Sziasztok.

Önindító szabadonfutó felújításával van valakinek tapasztalata?

Köszi!
Aksit lemerítettem. Ekkor megpróbáltuk bebikázni és olyat csinált hogy.....Indítóztam az arra kitalált gombbal de miután elengedtem akkor is ment tovább az önindító és még azután is,hogy levettem a gyújtást,kivettem a kulcsot és benyomtam a leállító gombot.Csak akkor hagyta abba mikor levettem az aksisarut. Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehetett ez? Azóta nem próbáltam nehogy valami kárt tegyek.(ha még eddig nem tettem) Segítsetek légyszi mert hiányzik a kicsim dorombolása.Az indítórelé jó csak kisebb mint kéne.
Tud valaki megbítható és jó munkát végző szakembert, aki hengert tud
hüvelyezni és ad hozzávaló dugattyút is?
Ktm exc 250-ről van szó. 2001-es évjárat.
Sajnos eltört a felső gyűrű és meghúzta a henger nikasil részét.
Már nem menthető.
Vagy esetleg akinek van jó állapotú hengere jó áron.
pár használat után meg hitelesíteni kell, ez a kulcsnak az ára ha kell papir, hogyha nem kell papír akkor meg egy doboz üditőért összenézed papiron is hiteles kulcsokkal összeakasztva.
az a beta se lesz pontos alul.
Kulcsok kb. középső 1/3része a fasza.
Egész motorszerelési tartományt minimum három kulcsal fogod át!
Ez alsó hangon is 3x 15e ha piacon veszel legolcsobb még használhatómegoldást.
Gyertya, villaszár befogók, dekli,....
40-200Nm-ig van egy Beta nyomatékkulcsom, az alatt kellene egy kulcs kb. 3-5Nm-től min. 40Nm-ig.
milyen csavarokat akarsz lehúzni..? 1/4" kell..?
Szerinted ez használható lesz mindenhol?
Lemerem fogadni az alsó és felsó kb. 1/6 részén kuka! marad a többi 4/6része.
Kis csavarokat belefogod szakítani a nagyoknál meg a kulcsot fogod kinyírni.
Az árral nincs baj, a szerszám drága, ezért nem fogunk pusziért szerelni....
Négy tankolás áráért kapsz egy szerszámot ami téged is túl él! Vagy vegyél a piacon ötezerért valami szrt.
Ez 5-50Nm-es, csak az ára sok nekem!
5-50 nem fogsz kapni.
nem pontos értékek, de az arányok kb. így mennek:
0-8 5-25 10-100 50-220
Következő márkák mind jók: force, king tony, jonessway, tona, facom, proxxon, yato

www.pumatools.hu n elég sok márka van, piacon árusoknál is kb. csak 10-20% olcsóbb, gondolom az áfa miatt.
Buda Károly
+36306199761
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, hogy hol tudok olyan nyomatékkulcsot venni aminek a nyomatéka kb. 5Nm-50Nm? Persze nem BETA árkategóriát szeretnék, hanem 10-15e környékén!
vagy csak a tartal es a kulcs koze rendes tomlo meg csatlakozo kell, a kis atmeron nem megy at egysegnyi ido alatt eleg levego.
köszi a segitséget ez a másik verziom nekem is
Megnézed merre forog a főtengely működés közben, és nagy valószínűséggel abba az irányba!
Igen van. Működik. Nem tudom hogy hogy találhatták ki ennek a motornak a tankját :\ mivel a tank alja ahol van a csap lentebb van mint a karburátor és kb fél liter benzin nem folyik le hiába tartalékon van.
Tugyuk. 10x1,25-ös csavar, jobb menetes. Ha a 25 literes kompresszor és a praktikeres nyomatékkulcs kevés, vedd le a generátor deklit, tarts ellen a túloldalon és tekerd le rendes irányba (balra). A lendkerék jobban meg van húzva, ezért a jeladó csavarja engedni fog. Ha mégsem, keríts nagyobb kompresszort, vagy erősebb légkulcsot, vagy egy szerelőt.
levegös nyomaték kulcsal semerre se mozdul meg
tugya valaki melyik irányba kell a cbr 900 rr en a jelado csavart ki tekerni ami a fötengelyen van?köszi
3amperes 7808,7805 sorba, meg labaira 100 nano azt egyszerubb mondom