Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De be lehet tenni egy 13,5 V-OS ZÉNERT a kimenetre , és egy 2A-es gyors biztosítót a bemenetre. De ezt te is ideírhattad volna! Csak te kötekedni szeretsz! Alapból.
Igazad van. Ezért minden ilyen szr mert van valahol egy kontaktos csatlakozó és már száll is! Ezért kell venni 12V-ra szabványosított GPS csatlakozót. Lomis piacon pl.
Akkor hogy járt a dugó rendesen?
ez a rajz szar, kap egy rovidzart kisidore pl. kontaktos csati es elszall a nagz Ic miatt a bd azt a bemenet a kimeneten,ha zarlatban szallt el.utana visz magaval mindent.
Bezony! Ez 4 forrasztás B+!
nem 3 forr, mert illik rátenni 2db 100nanót meg egy 10mikrót.
Sziasztok! Kawasaki KMX 125-ös motorom olyan hibát produkál, hogy a világítás elgyengül, ha odahúzom a gázt. Eddig ha ráadtam a gyújtást és felkapcsoltam a lámpát világított rendesen, most meg ha nem indítom be éppen csak izzik a szál az izzóban. Akksi jó, töltés van. Valakinek ötlete?
Fasza.
Lovagol a fa....m. Én csak szeretem túlbiztosítani amit építek. Eddig nem is ment tönkre semmi általam tervezett/épített áramkör.
szia meglet a hiba a gyujtás alaplapnál ki esett a lenkerék egyik csavarja és szétdarát mindent meglet a probléma uj alaplap
Ki kell egészíteni egy teljesítmény tranzisztorral, és megvan oldva a probléma.feszültségstabilizátor
lovagoltok ám azon a fél amperen vazzeg
akkor legyen 300forintos 7805, csak hogy megnyugodjatok

bár mint írta teljesen felesleges beszélni róla, mert nem tud 3 forrasztást kivitelezni
"lehet vagy 0,5amper de a gps-nek sem kell több" Az attól függ hogy milyen GPS. Nem érdemes mA-re kiszámolni, mert pl bekapcsoláskor egy-egy pillanatra felugorhat a terhelés. Márpedig ha az 5V-os stab ic elszáll, rossz esetben ráküldi a kimenetre a 12V-ot, ez meg a GPS halálát okozza. Persze van már GPS 10e-ért is, de szerintem akkoris érdemes rászánni egy 300,-Ft-os IC-re. GPS-t táplálni nyugodtan mehet az 1 vagy inkább 2A-es stab.
Pl. eltört és megszorult a berúgókar rugója. Ki lát bele innen.....
egy ledes lámpát csináltunk meg ilyennel avval semmi hiba nincs
huszonpár ledet hajt nem is melegszik, bár az lehet vagy 0,5amper
de a gps-nek sem kell több
de végülis nem a márka számít, hanem az elv az meg tök olcsó és pár perc megcsinálni
Sziasztok van egy pit bike-om 107 köbcentis eliunditotam regel leálitotam és nem tudom berugni a dugo jár rendesern egyszereüen a berugo kar nem megy le mi lehett a baj?
Másnapra lehűlik. Szívató van rajta? Működik is?
lófaszt 2amper....
némelyik hamisított már fél ampernél elszáll meg a hővédelem már sokban érdekes módon benne sincs! Az eredeti 78xx szériában volt hővédelem is!

TO-3 tokozásút kell venni az alapból 3amperos meg talán azt nem hamísitják annyira, nem elterjedt. Elé egy 7808 is szintén to3 tokkal úgy örök élet meg egy nap
Majd megpróbálok vágni oda valamit, remélem fog tömíteni valamennyit. Egyébként 125-ös RX-ről van szó.
Én néztem el 1 foggal. De ezt nem értem hogy miért van az hogy egyszer indul minden rúgásra másnap pedig már nem.
Nem tudom mert minden rúgásra indult csak nem húzott annyira meg nem pörgött ki normálisan.
ha a vezlanc kuka akkor tuti mas is...


blokk atomjaira szed, minden kimer, ami jo vissza, ami javithato javit, tobbi uj

segitseg kell adatlapom...
Nem kellene oda egy gumigyűrű!?
Tanksapkánál folyik a benzin, ötlet? Mivel terepen motorozok ezért ha csak félig van a tank még akkori s "kilötyfölődik". Elég sok benyám elfolyt már emiatt :/
valoszinüleg korongokat is cserélni kell vezérléshez meg hülye vagyok lehet hogy meg tudnám csinálni de fosok a hogy mi van ha még se akkor szia van a vezérlésnek :(