Mivel mérted? Mert ha nem hiteles és a mérőnek a szelepe az óránál van nem az égéstérnél akkor a tömlő térfogata miatt sokat tud csalni.
Ne izgulj a javitási érték határa azért határ mert addig még jó, sokára lesz az még 9 alatt, ha vigyázva van rá.
Meg aztán tuti zár a hengerfejben minden szelep?
Hogyha igen és nem drasztikus az olajfogyi, akkor mincs gond.
Maximumtól minimum alá utántöltés nélkül ne fogyjon el egy csere idő alatt és akkor patika 100%.
üdv nem szeretnél rá költeni eddig ok de a legnagyobb baj hogy nem értessz hozzá és meg szeretnéd javitani mi lehet a hiba? lehet a membrán is a dugattyu szoknyája el van kopva szimeringes meg ezer helyen fals levegőt sziv de a legnagyobb baj hogy 25 éves leharcolt szemétről beszélünk ennek a javitása ugy kezdődig motor az asztalra szétszed atomjaira és felújitt ha nem akkor suszter kókány szar ekecselésnek hivják sok sikert üdv Gyuri
Még egy kérdésem lenne!
Van egy másik tsx hengerem és azon nézegettem a membránt.
Namost, a szívócsonk úgy néz ki, h a forgattyúsház felé lefelé van beépítve a membrán, fölötte pedig egy teljesen nyitott szívócsatorna a hengerbe.
Ez normális, vagy egyáltalán minek akkor a membrán?
A problémám egy 89es suzuki tsx-szel adódott.
Egy darabig minden jó volt, ment mint a meszes, aztán állt kb 3 hetet az Isten szent ege alatt esőben, hidegben, melegben. Azután mentem egyet vele, és láss csodát párszáz méter csőgáz után elkezdett dadogni, majd megállt. Ezt többször is eljátszotta, ha visszaengedtem a gázt és ujból ráhúztam, még "püsszent" is egy nagyot a kipufogón. Rohadtul idegesített a dolog, mert a hiba alacsony fordulaton nem jelentkezik, csak 4000 fölött kb, ezért leugrasztottam a karbit, mondván biztos eldugult. Karbi kipucol, összerak, ugyanaz. Észrevettem, hogy vissza is fúj a membrán ellenére, olyannyira, hogy ha pörgetem és a szívóvső mögé teszem a kezem, tiszta benzines lesz, rendesen permetel.
A motor könnyen indul, szépen is megy, üresben veszi a lapot rendesen, mihelyt terhelés alá kerül és meghúzatom leáll...
Van valakinek ötlete, h mi lehet a hiba, mert már felrobban az agyam?! Szerelőre meg nem nagyon szeretnék költeni egy ilyen régi motornál!
Az alábbi alkatrészeket keresem 2004-es Yamaha TT250R motoromhoz (műanyag tankos). Gyári és utángyártott egyaránt érdekel.
- önindító szabadonfutó
- hátsó villára láncvezető
- hátsó láncvezető lánckoptató betétje
- gyári 2 bovdenes gázkar, bovdenekkel együtt
Ha valaki tudná, hogy esetleg nem egyezik-e meg másik motor láncvezetőjével a TTR-é, akkor ne tartsa magában.
Itt egy kép róla: http://www.joatmoa.co.uk/ttr25...
Hja, tudom, hogy van ilyen, mondjuk megfelelő méretben csak ilyet találtam. Csak félek többet ártok vele, mint amennyit használ. Most még fog a fék, csak nagyon mélyen van a fogáspont, hiába a nyereg kipucolás, légtelenítés, új betét, új fékcső meg akármi, semmi nem használt eddig, ezért gyanakodtam erre, de nemtom, hogy ezektől a foltoktól lehet-e ilyen vagy más főfékhengerben lévő probléma miatt. Ha meg vennék hónolót, akkor már új dugószettet is kéne bele rakni, akkor meg már ráköltöttem egy fél brembo főfékhenger árát a mostani szarra és még lehet nem is lesz jobb.
Meleg motor,szelephézag rendben.Az a helyzet hogy erő van benne,ment is rendesen,olajfogyasztás kb.1,5-2dl/1000km.Amiért az aggodalmam volt az az hogy a bal henger megállt,kipufogónál jön a benzin.Most a karburátor környékén "kutakodom."Tűszelep zárása meg egyebek.Aztán karbiszinkron.Mennie kell ennek a motornak,hisz a probléma egyik pillanatról a másikra jelentkezett.
Köszönöm a segítségedet!
Elvileg teljes gaznal kell. Nem hiszem hogy maskepp lenne de azert a biztonsag kedveert teljes gaznal merd meg ujra. Valoszinu nem lesz kulombseg. Ha ujra 9-et mersz akkor az az also hatar. Hamarosan szervizelni kell. Szelephezagok jok? Ja es meleg motornal kell merni.
Ha megmondod az evjaratot es a pontos tipust mondom az erteket. De peldakeppen : GPZ 500 1995 9.0-13.0 bar (2 hengeres)
A 91-es 4 hengeres GPZ 500 9.7 - 14.7 bar
Ne izgulj a javitási érték határa azért határ mert addig még jó, sokára lesz az még 9 alatt, ha vigyázva van rá.
Meg aztán tuti zár a hengerfejben minden szelep?
Hogyha igen és nem drasztikus az olajfogyi, akkor mincs gond.
Maximumtól minimum alá utántöltés nélkül ne fogyjon el egy csere idő alatt és akkor patika 100%.