Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel mérted? Mert ha nem hiteles és a mérőnek a szelepe az óránál van nem az égéstérnél akkor a tömlő térfogata miatt sokat tud csalni.
Ne izgulj a javitási érték határa azért határ mert addig még jó, sokára lesz az még 9 alatt, ha vigyázva van rá.

Meg aztán tuti zár a hengerfejben minden szelep?
Hogyha igen és nem drasztikus az olajfogyi, akkor mincs gond.
Maximumtól minimum alá utántöltés nélkül ne fogyjon el egy csere idő alatt és akkor patika 100%.
üdv nem szeretnél rá költeni eddig ok de a legnagyobb baj hogy nem értessz hozzá és meg szeretnéd javitani mi lehet a hiba? lehet a membrán is a dugattyu szoknyája el van kopva szimeringes meg ezer helyen fals levegőt sziv de a legnagyobb baj hogy 25 éves leharcolt szemétről beszélünk ennek a javitása ugy kezdődig motor az asztalra szétszed atomjaira és felújitt ha nem akkor suszter kókány szar ekecselésnek hivják sok sikert üdv Gyuri
Hát öö... :D
Persze csak gonoszkodok.
2 percet rászánva ezt találtam guglival: http://www.ulozto.net/x5YxQbe/...
43-ik oldalon azt mondja, hogy 8.4 - 13 Bar közt.
Még egy kérdésem lenne!
Van egy másik tsx hengerem és azon nézegettem a membránt.
Namost, a szívócsonk úgy néz ki, h a forgattyúsház felé lefelé van beépítve a membrán, fölötte pedig egy teljesen nyitott szívócsatorna a hengerbe.
Ez normális, vagy egyáltalán minek akkor a membrán?
Sziasztok!

A problémám egy 89es suzuki tsx-szel adódott.
Egy darabig minden jó volt, ment mint a meszes, aztán állt kb 3 hetet az Isten szent ege alatt esőben, hidegben, melegben. Azután mentem egyet vele, és láss csodát párszáz méter csőgáz után elkezdett dadogni, majd megállt. Ezt többször is eljátszotta, ha visszaengedtem a gázt és ujból ráhúztam, még "püsszent" is egy nagyot a kipufogón. Rohadtul idegesített a dolog, mert a hiba alacsony fordulaton nem jelentkezik, csak 4000 fölött kb, ezért leugrasztottam a karbit, mondván biztos eldugult. Karbi kipucol, összerak, ugyanaz. Észrevettem, hogy vissza is fúj a membrán ellenére, olyannyira, hogy ha pörgetem és a szívóvső mögé teszem a kezem, tiszta benzines lesz, rendesen permetel.
A motor könnyen indul, szépen is megy, üresben veszi a lapot rendesen, mihelyt terhelés alá kerül és meghúzatom leáll...
Van valakinek ötlete, h mi lehet a hiba, mert már felrobban az agyam?! Szerelőre meg nem nagyon szeretnék költeni egy ilyen régi motornál!

Köszi előre is!

Balázs
ha maxigázon van az rádob még legalább negyed bár nyomást
a 9 még olyan "elmegy"
de már nem sokáig, de az olajszint majd mutatja
Mekkora nyomáson öngyullad a benzin? Mert elfelejtettem.
9 bar. Tartós tejet te mán (a motorod) ne vegyé....
Sziasztok!

Az alábbi alkatrészeket keresem 2004-es Yamaha TT250R motoromhoz (műanyag tankos). Gyári és utángyártott egyaránt érdekel.
- önindító szabadonfutó
- hátsó villára láncvezető
- hátsó láncvezető lánckoptató betétje
- gyári 2 bovdenes gázkar, bovdenekkel együtt

Ha valaki tudná, hogy esetleg nem egyezik-e meg másik motor láncvezetőjével a TTR-é, akkor ne tartsa magában.
Itt egy kép róla: http://www.joatmoa.co.uk/ttr25...

Köszönöm:
Gábor
Hja, tudom, hogy van ilyen, mondjuk megfelelő méretben csak ilyet találtam. Csak félek többet ártok vele, mint amennyit használ. Most még fog a fék, csak nagyon mélyen van a fogáspont, hiába a nyereg kipucolás, légtelenítés, új betét, új fékcső meg akármi, semmi nem használt eddig, ezért gyanakodtam erre, de nemtom, hogy ezektől a foltoktól lehet-e ilyen vagy más főfékhengerben lévő probléma miatt. Ha meg vennék hónolót, akkor már új dugószettet is kéne bele rakni, akkor meg már ráköltöttem egy fél brembo főfékhenger árát a mostani szarra és még lehet nem is lesz jobb.
Meleg motor,szelephézag rendben.Az a helyzet hogy erő van benne,ment is rendesen,olajfogyasztás kb.1,5-2dl/1000km.Amiért az aggodalmam volt az az hogy a bal henger megállt,kipufogónál jön a benzin.Most a karburátor környékén "kutakodom."Tűszelep zárása meg egyebek.Aztán karbiszinkron.Mennie kell ennek a motornak,hisz a probléma egyik pillanatról a másikra jelentkezett.
Köszönöm a segítségedet!
Elvileg teljes gaznal kell. Nem hiszem hogy maskepp lenne de azert a biztonsag kedveert teljes gaznal merd meg ujra. Valoszinu nem lesz kulombseg. Ha ujra 9-et mersz akkor az az also hatar. Hamarosan szervizelni kell. Szelephezagok jok? Ja es meleg motornal kell merni.
Minkét gyertyát kiszedtem,addig inditóztm mig
nem mutatta a stabil értéket.Gázt nem húztam,baj?
teljes gaznal addig inditoztal amig megallt a mutato?
Ma mértem:1formán 9 mindkettő.Alsó határ?
pontos tipus: EX500D/E
2 hengeres.
9.0 - 13.8 bar

nincs mit
GPZ500S 1994.03ho Előre is köszönöm!
Van erre honolo szerszam. Keress ra: " master cylinder honing tool"
Ugy az igazi. Miszlikre kell szedni.
Ha megmondod az evjaratot es a pontos tipust mondom az erteket. De peldakeppen : GPZ 500 1995 9.0-13.0 bar (2 hengeres)
A 91-es 4 hengeres GPZ 500 9.7 - 14.7 bar
Ultrahangos tisztítóval lehet tisztítani karburátort? Bele merjem rakni?:) (Szétszedném a cuccot persze.)