Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó sokat kanyarodhatott...
ezt párhéttel ezelőtt meg kellett volna fordítani, simán benne van még 4-5 ezer km
a szövet is ki van fizetve
Percekkel a szetdurranas elott jott be gumit cserelni. Meghult bennem a ver. Egy ilyen vasat eldobni mondjuk 150-nel........
És elfolyik? Rendesen össze vannak dugva? (remélem a dugás még megy?
Sziasztok van itt valaki aki tudja a Yamaha Xt vezérlés pontos helyzetét?
lejjebb írtam mit kéne megnézz
Hát átnéztem és minden csatlakozo foglalatban csatlakozik .nem is lehet máshova csatlakoztatni csak a sajátjaba.. nem lehet mástól a szivattyú kattogáasa? pl nem folyik le a benya?
Nem, használt. Bár nem gondoltam, hogy egyforma bajuk van.
Köszönöm.
Más lehet még.
Majd Szétszedem a karbit megnézem, zár-e a tű.
vettél új karbit ? ugye nem ...
Rosszul hallod. A TCI a régebbi...
Jókat írtak a többiek. Főleg Apuci. Mindenképp a tank szellőzésénél kezd a hibakeresést.
Valószínű, h azért áll le a motorod, mert elfogy a benzin a karbikból.
Gyorsan tudod is ellenőrizni a szellőzőt. Hagyd nyitva a tanksapkát, és menj úgy vele 130 felett. Ha nem áll meg ott a gond...
Mondjuk nekem volt ilyen megtört benzincső miatt is...
Előzőleg már cseréltem karburátort, ugyan az a jelenség, létezik,hogy mind a két karbi rossz, és ugyan az a bajuk?
persze bele a kukába kell egy új de még akkor se biztos hogy nem enged át ha kopott az a rész ahol zár
A csapot kicseréltem egy jóra, a még mindig telemegy a henger üzemanyaggal.
A tűszelep állítható?
Hogyan?
Megpróbálom! köszönöm.
levegős lehet a rendszer húzd le a csövet ameik a karbikra megy lökd rá a kontaktot hogy prüttyögje ki magát
Az adatlapodat töltsd ki! Merre a csipába laksz?
Széjjel csúsztattál valami csatlakozót, most szedd szét megint és nézd meg, hogy mit, és dugd vissza!
Sziasztok! Következő lenne a kérdésem.Honda v500 as.kicsit igazgatta a kábeleken meg levettem a tankot utána mentem 1 kört és arra lettem figyelmes hogy kattog a táp szivattyú és meg is állt a motor.Van valakinek valami 5 lete? lehet hogy nem folyik le a benzin? vlaszt előre is köszönöm..
A bevágáshoz elköszörülsz egy fémfűrészlapot vékonyra, vagy lombfűrésszel esetleg tűreszelővel csináld.
Köszönöm!
Négyes csavar?
Csinálsz bevágást a beletörött darabba, és egy jó csavarhúzóval kihajtod. Lehet, hogy sikerül.
Új tűszelep, vagy szint állítás lesz a vége!
Sziasztok!
Van egy KTM EXC 125 '07-es motorom, e-hét szerdán haverral mentünk pályázni és mielőtt mentünk volna berúgtam a motort és arra lettem figyelmes, hogy az úszóházon lévő túlfolyóból folyik a benzin, ergó magas a benzinszint. Egy gyertyakulccsal megkocogtattam a karbit a hiba megszűnt, végig motoroztam egy délután benzinfolyás nélkül, hazaérve pedig leraktam a gépet. Mai nap folyamán lemostam, megtankoltam, majd beindítottam, szemeim ugráltak amikor megláttam, hogy folyik a benzin az úszóház túlfolyóján... ötletek, hogy mi tévő legyek? Holnap délelőtt már mennénk motorozni....
Üdv!
Érdekelne hogy a 250ccm Suzuki Rm-ben a gyújtás jeladót egy vagy két csavar fogja e fel,mert most szeretnék venni egyet és az a baja hogy a jeladót lefogó csavar kilazult és beleért a lendkerékbe és letört!Hogy lehetne megcsinálni?Előre is köszi!