Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy krovafejből ki lehetne faragni a formát
ha nincs megégetve talán ki is bírja
ÜDV MINDEN KEDVES MOTOROS KOLLÉGÁNAK!
Egy kis SEGÍTSÉGRE, ötletekre lenne szükségem.
A képen egy gsxr hátsó villa tengelyének vége látható, és az azt rögzítő "gyűrű". Sajnos itt megakadt a szerelésem. Célszerszámom nincs hozzá. Gyártottam nagy lelkesedéssel csőből, 4 körmös kulcsot hozzá de puhának bizonyult az anyaga, a körmök elhajlottak. Kerestem boltit de nem találtam. Nem is tudom hol és milyen néven keressem a hozzá való kulcsot. Hol találhatok én ilyen szerszámot? Vagy van valami működő alternatíva a gyűrű leszedésére?
Segítséget köszönöm előre! Üdv.: N. Tamás
gecc volt nekem is ilyen ( laptopot fújkáltam vele néha)
Akkor azért volt hideg mikor fordítva fújtam vele
Sziasztok!

A fazeremet dobtam el a szezon lezárásaként és érdeklődnék, hogy tud-e vki Szeged vagy környékén, esetleg Bp-en szerelőt, mivel a hivatalos szervizek indokolatlanul drágák.
Fejidom,fényszóró, index, tükrök, tank cseréjéről lenne szó.

Köszi a választ!
és benne marad a vitamin....
http://www.pcx.hu/termek/vmd-q...

Én ilyet használok ha hűteni kell valamit (fagyasztani). Álló helyzetben sűrített levegő, fejre állítva fagyaszt. Munkahelyen a darazsakat és a legyeket szoktuk vele 'vallatni'. 2 mp alatt ropogósra fagy és benne marad a vitamin....
ha már hajtókart kell cserélni
akkor vidd el hozzáértőhöz aztán majd leveszi a fogaskereket is
mert ugye hajtókart nehéz cserélni egy satuban 20dekás kalapáccsal
lehet próbálkozni én múltkor letörtem pár fogat mikor próbáltam lehúzni csapágylehúzóval .... tiszta haszon volt kellett vegyek egy másik főtengelyt....
Egészséges ha gázadásnál kicsit kormol a gép? 05'-ös 600RR K&N sportlégszűrő (4-5000-enként mosva olajozva) + Yoshimura GP-Force killer nélkül.
Üdv motorosok!
Először is köszi a tanácsokat mindenkinek.
Na szétlapátoltam ezt a (XT600) retket, mert nem hallgattam rátok.
Még jó....
Nem volt 1X-ű mert csinálnom kellett kuplungkosár rögzítőt, meg még vagy 3 célszerszámot.
Valszeg korábban valaki már kókányolta, mert a balansztengelyen meg volt forogva a csapágy, de nem az ami benne van....viszont a balansztengely kukás.
Az olajzócső összekötése a blokkon belül széttrágyázva, így olajnyomás sem volt megfelelő.
Kézben a hajtókar alsó is lóg, zörög, úgyhogy a kar cserés!
Kérdésem a következő:
Olvastam manualban, hogy ha levesszük a vezérműfogaskereket a főtengelyről, akkor lehet csapágyat cserélni.
Hogy tudom levenni?
Fagyasztóspray-t valaki alkalmaz?
Igaz az, hogy befújom a föcitengőt, s leesik a csapágy, meg a vezérműfogaskerék is?
Igaz ez?
Mert hallottam, hogy szerelő műhelyekben ezt alkalmazzák....
http://www.goldolaj.hu/1813-th...
benzinszivattyú
van egy 3aj ténérém, azon majdnem jó a vákuumos ac
sík úton kiszívja a benzintankot szárazra
de terepen(főleg lejtőn) rakoncátlan ha 3-4 l van benne akkor is leáll
szerintem levegőt kap aztán utána nem pumpál
szétszedtem a szelepeknél meg van maródva egy kicsit az alu ház(teli volt fehér alu xiddal az egész ac) szóval menthetetlen
mit lehetne feltenni a gyári helyett? ami megbízható is és nem 30 rugó
Biztosan fog menni, ha jól belövöd, de nem szórakozásból volt rajta a 32-es karbi.
Háááátttt az nem teljesen úgy van, de igen csökkenteni kell, mert másképp az égéstér megnövekszik. Biztosan nem ez a célod....
Hali!
85-ös krosszmotoromban gyárilag 32-es Mikuni TMX karbi volt gyárilag,de az idő eljárt felette,plusz tönkre is lett téve. Mikor kitaláltam hogy veszek újat majdnem sokkot kaptam hogy 70 rugó lenne akkor is ha külföldről rendelem. Így erről letettem,és úgy döntöttem beszerzek egy 28-as Keihin PWK-t,tekintettel arra hogy 85-ös gépek többsége ezzel üzemel,viszont ahogy néztem van pici szóródás a gyári beállítások között nemcsak főfúvóka,hanem tű,és kehelycső ügyben is. Volt a motoromhoz való beállítás is,így azt fogom alapul venni,viszont a szükségesnél csak egy mérettel nagyobb fúvókákat kaptam. Még annyi hogy ebben ilyen hosszú kehelycső van,lapos főfúvókával,nem az ami ilyen gépek esetében megszokott,ez befolyásol valamit különösebben? Nyilván,puding próbája az evés,holnap tesztelek. Viszont érdekes lesz hogy a megszokotthoz képest 4 mm-el kisebb torkú karbival lesz kénytelen üzemelni a gép. Szerintetek hogy fog viselkedni menet közben,mi a véleményetek?
hali
az lenne a kérdésem hogy ha emelem a hengert a blokktól akkor a hengerfej és a henger közti távolságot csökkenteni kell ?
Igen 10b 4-5 rúgás...

+ amit nem írtam sztenderen viszont kisördög rendesen... Nekem is az a gyanúm hogy generálos less sajnos..... Vagy nem tudom..

Mikor megy akkor olyan mintha nem lenne benne erő....
kompresszió van benne?
Sziasztok..

Lenne egy nagyon nagy kérdésem van egy Aprilia rally 50 es típusú motorom és az lenne vele a gond hogy egyszerűen nem megy 40 nél többet eddig simán ment 60 al...

Most raktam össze márt a karbit membránt megnéztem jó légszűrő tiszta és nem tuom mi baja lehet... most a gyújtás vagy a jeladó mehetett e szét... ha valaki találkozott márt ilyennel és meglett a gondja légyszí írjon...

+ hasznos tippek jöhetnek.. :P
Köszönöm!
amikor ráolvasztották a véget akkor jó eséllyel túlhevítették a bowdent és kilágyult
aztán bírta ameddig bírta
jártam már én is így a "maszek" bowdenjaimmal
Igen, hát erre volnék én is kíváncsi, nem tudom, mert nincsen néhány drótszál se összevissza, de viszont a szakadás meg nagyon egyenes.
Az a baj, hogy ahol a "szakadás" van, ott nekem egyáltalán nincs kiszőrösödve se a drót
Igen, én arra tippelek, mert nem tudom elhinni, hogy ilyen egyenesen el tudna szakadni a bovden
Nekem ugyanez volt és nem segített az új csapszeg rajt,érezhető volt hogy van kottyanása azzal is.
Lehet ment volna egy darabig de előbb-utóbb megszólalt volna.
Ha meg már szét volt szedve akkor kicseréltük az a biztos!
Nem csak egyszerűen megadta magát az a "pöcök" és mikor váltani akartál egyszerűen kicsúszott a bovden a "pöcök"-ből? Mert ha csak részlegesen vágják, akkor a megmaradt szálak nyúlnak és nem lesz egyenletes a szakadás helye.