Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hivjal fel ha tudsz, most eppen raerek.
Szia tudnál segíteni egy probléma megoldásában?Adott egy Honda cbx750f most cseréltem önindító relét(új) mert a régi meghalt.Most azt csinálja hogy vagy a relé vagy a felső biztosítékot ami a gyújtáskapcsoló műanyag idomja alatt van kiveri valami.Direktbe minden oké.Új biztosíték be gyújtás rá biztosíték pukk Mi zárlatos?
sziasztok van 125 people s robogom aminek a benzin szint jelző mindig fullt mutat és km óra nem mér . Egy kis segítséget kérnék

válasz erre
Fúrva lett a henger,új dugattyú garnitúra van benn és a szelepszár szimeringek is cserélve lettek.
Szelepek cuppanósan jöttek ki a helyükről,ott sincs kopás.
Ezért nem értem,elvileg nem szabadna hogy füstöljön.
Ami érdekesség még hogy csak alapjáraton füstöl,emelt fordulaton nem.
Nem. Az az olaj fogyasztasra utal. Mikor javitod a hengerfejtomitest cserelj gyurusort es vizsgald meg a hengert. Honoltatni kell es szelepszar tomiteseket is cserelned kell.
Sziasztok!
Kérdésem lenne!
Yamaha TT-m van és a hengerfejtömítésnél kifúj.
Kék füst jön a kipuffból,lehet az a tömítés miatt?
A kalapács-véső-csavarhúzós szerelésen már túl vagyok, egy teljes karbisor tisztításra vár egyenlőre
mielőtt szétszednéd kocogtasd meg kalapácsnyéllel a karbit
ne nagyon erősen de határozottan
hátha csak a tűszelep ragadt be
bár erre nemigen van esély de nem kerül semmibe
Logikus, most hogy így leírtad...
A gyertya totál száraz volt, ergó nincs nafta...
Kösz srácok!
Tudna valaki segíteni hogy, hogyan kell ezt a kuplungot beállítani? Előre is köszönöm!
általában az alapjárati fúvóka dugul el de persze a gyertyákat se árt megnézni ha taknyosak csere vagy kiégetni de az égetés nem mindig jön be
graetz biztos ?
kiveszed a gyertyát és jó eséllyel megvan a válasz
ha csupa benzin a gyertya akkor kap benzint
minket a gyertya szopatott az fz-n
Amire felszívta magát a karbi , addig 2-3 dl biztos belement, az biztos hogy tök üres lehetett. De annyi kosz kicsapódhat hogy eltömíti és nem megy a henger? Elképesztő...
a karbiból párolog el és ott ülepszik meg zöldül, a tankból még 2 szitán kell átmenjen a karbiig általában
talán legolcsóbb az a 25 amperes diódahíd a minuszra nyomod a + 12 voltot a plusz lábra meg a lámpát és mindjárt 2 diódán megy át tehát 1,4 volt esés tokozva is van közepén a lyuktól meg odacsavarod valamihez
Szerintetek fél év állás után, előfordulhat az hogy a tankban maradt max. 1-2 liter benzin a nyáron elpárolgott, a dzsuva leülepedett, eltömítette a karbit annyira hogy az egyik henger nem indul be? Gyertya, szikra ilyesmi rendben van...
E-betűs ledsorra gondoltam, igaz hogy 5-6ezer a pár. De igazad van mert egy kapcsoló a kormány alá aztán nem tudnak bele kötni semmibe
most is 2 nap mentem fél szemmel mert nem volt 90es, meg macera a csere. elszöszmötöl az ember vele vagy negyed órát
nem akarok mindenféle ledekkel kínlódni, meg amúgy sem szabályos
lehetőség szerint minél kevesebb okot akarnék adni a szerveknek a büntetésre
ez a dióda dolog jó nem is annyira drága ezresből kijön oldalanként
de körbefutok pár szervizt hátha van elfekvőbe diódahíd valami kgst autókhoz
már rájöttem , hogy az autóba akarod! Nem is rossz ötlet!
2évente 4000forint nemááá berelézed meg a diódák is bőven lenne ennyi
azon le lehet kapcsolni a tompítottat, nem ? És bekötni 1-1 led sort
újabban ezeket a +90eseket veszem, de ez olyan 2 év max aztán 2000darabja
ellenben sokkal jobb mint előtte a +60volt összehasonlítottam kicseréléskor, a sima izzó meg sehol sincs, mondjuk gagyi narva volt