Vedd ki, szedd szét. Van benne két gyűrű az acélcsövön ! Az alsónak az első oldala a felsőnek a hátsó oldala van megkopva! A kopott részeket forgasd oldalra. Majd rakd össze. Aztán mondd meg mit hallasz?
Nem hiszem, hogy az alsó ponton koppanna.
Sajnos, mivel csak néha csinálja, így még nem tudtam pontosan feltérképezni, hogy honnan is jön a hang.
De mivel fékezéskor csinálja, én a telóra gyanakszom.
Csak azt nem tudom, miért.
Gondoltam, esetleg kevés benne az olaj (mert az egyik oldalon a szimering mellett, folyton egy vékony filmréteget kent fel), így cserélve lett az is, és az olaj is.
Reménykedtem benne, hogy ezzel megoldottam a problémát, de csalódottan kellett meghallanom, hogy ugyan úgy csinálja, néha.
Elméletileg nem koppanhat, mert még kell lenni annyi kifutásának, hogy ne érje el az alsó pontot. De esetleg ha a csúszófelületek és a csillapítás is már kopott?!
Nem tudom.
Sziasztok!
Lenne még egy kérdésem.
Nem minden fékezéskor, de néha koppan az első teló. Az olajat lecseréltem benne, az előírt mennyiség szerint.
Ötlet esetleg, hogy mitől koppanhat mégis?
Köszi4
Sziasztok. Segitség kellene. Minden fékezés megkezdésekor ráz az eleje.115km/h tol lefele. Felette semmi gond. Féktárcsa o.o5 mm-t üt. Felni,gumi,betétek rendben.
Szia,
Természetesen állítva nézzük. Bár sztem ezt tanítják a jogsinál... Ha sokat egykerekezel illik "túltölteni"!
Itt találsz hozzá: http://www.manualedereparatie....
Sziasztok!
Kérdésem, egy 2004-es, Honda CBR 600RR kapcsolatos lenne.
A motorban az olajszintet, hogy állítsam be? Amikor a motor a sztenderen, félre billenve áll, vagy amikor valaki függőbe állítja nekem?
Illetőleg, tud-e nekem valaki segíteni, hogy szintén ennek a motorhoz, hol találok olyan leírást, ahol pl. szelephézagról, és hasonló, fontos adatokról találok információt?!
Köszönöm szépen!
Van nálam szervizen egy Aprilia Pegaso 50-es.Rengeteg dolog meg lett rajta csinálva.Minarelli AM3-as blokk van benne.
Az a problémám hogy nem indul.Eddig ment de most egyik percről a másikra megadta magát.
Ami csinálva lett rajta:
-kuplung be lett állítva,meg lett tisztítva,új olaj is került bele
-miután nem indult,lehúztuk a hengert,"megsíkoltam" a tömítés véget
-Gyertya az jó,meg kapott egy új pipát
-Karbit ma már 2x pucoltam ki.
Hidegindítóval sem indul.Benzin az tiszta,légszűrő is.
Légysszíves segítsetek.Köszi előre is!
Sziasztok.Lenne egy kérdésem,szeretnék venni egy Husaberg FE 600-ast aminek nem jó gyújtás beállítása.Tudna valaki egy normális szerelőt Pesten vagy a környéken.Előre is köszi.
Szeretném ha szabványos lenne a lendkerék, így veszek másikat nem fogok külön lehúzót gyártatni ezért inkább veszek másikat és akkor jó bele a szabványos lehúzó
Sajnos, mivel csak néha csinálja, így még nem tudtam pontosan feltérképezni, hogy honnan is jön a hang.
De mivel fékezéskor csinálja, én a telóra gyanakszom.
Csak azt nem tudom, miért.
Gondoltam, esetleg kevés benne az olaj (mert az egyik oldalon a szimering mellett, folyton egy vékony filmréteget kent fel), így cserélve lett az is, és az olaj is.
Reménykedtem benne, hogy ezzel megoldottam a problémát, de csalódottan kellett meghallanom, hogy ugyan úgy csinálja, néha.
Nem tudom.
Én onnan hallom?
Van esetleg más ötleted?
Lenne még egy kérdésem.
Nem minden fékezéskor, de néha koppan az első teló. Az olajat lecseréltem benne, az előírt mennyiség szerint.
Ötlet esetleg, hogy mitől koppanhat mégis?
Köszi4
Mi ráz? A futómű, vagy a fékkar pumpál?
ez vonatkozik hegyi terepen az endúrókra is
Van láncfeszesség, gumi dolgok, olajszint, lámpák stb...
Nincsmit!
A jogsinál? :D Köszi! Figyeltem!
Köszönöm szépen a választ, és a segítséget!
Természetesen állítva nézzük. Bár sztem ezt tanítják a jogsinál... Ha sokat egykerekezel illik "túltölteni"!
Itt találsz hozzá:
http://www.manualedereparatie....
Kérdésem, egy 2004-es, Honda CBR 600RR kapcsolatos lenne.
A motorban az olajszintet, hogy állítsam be? Amikor a motor a sztenderen, félre billenve áll, vagy amikor valaki függőbe állítja nekem?
Illetőleg, tud-e nekem valaki segíteni, hogy szintén ennek a motorhoz, hol találok olyan leírást, ahol pl. szelephézagról, és hasonló, fontos adatokról találok információt?!
Köszönöm szépen!
Van nálam szervizen egy Aprilia Pegaso 50-es.Rengeteg dolog meg lett rajta csinálva.Minarelli AM3-as blokk van benne.
Az a problémám hogy nem indul.Eddig ment de most egyik percről a másikra megadta magát.
Ami csinálva lett rajta:
-kuplung be lett állítva,meg lett tisztítva,új olaj is került bele
-miután nem indult,lehúztuk a hengert,"megsíkoltam" a tömítés véget
-Gyertya az jó,meg kapott egy új pipát
-Karbit ma már 2x pucoltam ki.
Hidegindítóval sem indul.Benzin az tiszta,légszűrő is.
Légysszíves segítsetek.Köszi előre is!