Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az sem ártana , ha megnéznéd, milyen teleszkóp-olaj kell bele!
Vedd ki, szedd szét. Van benne két gyűrű az acélcsövön ! Az alsónak az első oldala a felsőnek a hátsó oldala van megkopva! A kopott részeket forgasd oldalra. Majd rakd össze. Aztán mondd meg mit hallasz?
Nem hiszem, hogy az alsó ponton koppanna.
Sajnos, mivel csak néha csinálja, így még nem tudtam pontosan feltérképezni, hogy honnan is jön a hang.
De mivel fékezéskor csinálja, én a telóra gyanakszom.
Csak azt nem tudom, miért.
Gondoltam, esetleg kevés benne az olaj (mert az egyik oldalon a szimering mellett, folyton egy vékony filmréteget kent fel), így cserélve lett az is, és az olaj is.
Reménykedtem benne, hogy ezzel megoldottam a problémát, de csalódottan kellett meghallanom, hogy ugyan úgy csinálja, néha.
Minden esetre valami gépész végzettségű ismerőssel nézesd meg!
Elméletileg nem koppanhat, mert még kell lenni annyi kifutásának, hogy ne érje el az alsó pontot. De esetleg ha a csúszófelületek és a csillapítás is már kopott?!
Nem tudom.
Szia!
Én onnan hallom?
Van esetleg más ötleted?
Biztos, hogy az koppan?
Sziasztok!
Lenne még egy kérdésem.
Nem minden fékezéskor, de néha koppan az első teló. Az olajat lecseréltem benne, az előírt mennyiség szerint.
Ötlet esetleg, hogy mitől koppanhat mégis?
Köszi4
Önkenő bronzperselyek szerintem kopottak.
Első futómű(én a lengéscsillapító olajra tippelnék), vagy mint írta Józsibátyám a kormánycsapágy is lehet a ludas.
Kormánycsapágy ?
A futomü ráz de csak alacsony sebességné tőrténő fékezésnéll. Fékkar nem ráz.
Szia,
Mi ráz? A futómű, vagy a fékkar pumpál?
Sziasztok. Segitség kellene. Minden fékezés megkezdésekor ráz az eleje.115km/h tol lefele. Felette semmi gond. Féktárcsa o.o5 mm-t üt. Felni,gumi,betétek rendben.
nem szükséges a túltöltés de a maxtól alább ne nagyon legyen
ez vonatkozik hegyi terepen az endúrókra is
Aha.
Van láncfeszesség, gumi dolgok, olajszint, lámpák stb...
Nincsmit!

A jogsinál? :D Köszi! Figyeltem!
Köszönöm szépen a választ, és a segítséget!
Szia,
Természetesen állítva nézzük. Bár sztem ezt tanítják a jogsinál... Ha sokat egykerekezel illik "túltölteni"!
Itt találsz hozzá:
http://www.manualedereparatie....
Sziasztok!
Kérdésem, egy 2004-es, Honda CBR 600RR kapcsolatos lenne.
A motorban az olajszintet, hogy állítsam be? Amikor a motor a sztenderen, félre billenve áll, vagy amikor valaki függőbe állítja nekem?
Illetőleg, tud-e nekem valaki segíteni, hogy szintén ennek a motorhoz, hol találok olyan leírást, ahol pl. szelephézagról, és hasonló, fontos adatokról találok információt?!
Köszönöm szépen!
Helló,sziasztok!

Van nálam szervizen egy Aprilia Pegaso 50-es.Rengeteg dolog meg lett rajta csinálva.Minarelli AM3-as blokk van benne.
Az a problémám hogy nem indul.Eddig ment de most egyik percről a másikra megadta magát.
Ami csinálva lett rajta:
-kuplung be lett állítva,meg lett tisztítva,új olaj is került bele
-miután nem indult,lehúztuk a hengert,"megsíkoltam" a tömítés véget
-Gyertya az jó,meg kapott egy új pipát
-Karbit ma már 2x pucoltam ki.
Hidegindítóval sem indul.Benzin az tiszta,légszűrő is.
Légysszíves segítsetek.Köszi előre is!
A lánc legyen éles, a többi nem számít
Biztos, hogy csak a gyújtással van a gond?
Sziasztok.Lenne egy kérdésem,szeretnék venni egy Husaberg FE 600-ast aminek nem jó gyújtás beállítása.Tudna valaki egy normális szerelőt Pesten vagy a környéken.Előre is köszi.
Sziasztok, valaki nem tud egy profi Yamaha szerelőt Bp-en?Lehetőleg maszekot
Szeretném ha szabványos lenne a lendkerék, így veszek másikat nem fogok külön lehúzót gyártatni ezért inkább veszek másikat és akkor jó bele a szabványos lehúzó