Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, hogy most milyen dugót rakott bele a szerelő, mindenesetre nekem 300 km-t tanácsolt bejáratásra.
fél deci nem sok, az 2,5 liter benzinnel az 1:50
nekem azt mondta aki fúrta azért kell bele mert eleinte kis fordulaton kell a gépet használni ekkor nem nyom be annyit a különolajozó mint amikor "rendesen" üzemel
bár ilyen 50-60as tempóba simán mászkáltam 10km után
csak annyi volt a bejáratás amíg elkocogtam anyósékhoz (kb 5km) meg vissza
igaz én prox dugóval pakoltam össze, az akkoriban sokkal jobb volt mint a 3-4 ezer forintos vackok
A gyertya a belevaló, vadi új. Max 2-3 napos.
Először szét kell szedni és meglátod mi történt. Esetleg előtte egy gyertyacsere sem ártana.
Az enyém a rendes olajozással működik, és a tankba egy fél dl olaj ment külön.
Először is köszi a választ! Akkor most újra fúrni kellene?
szerintem a szerelő baszta el
amikor fúrták a dt80asom kb 10km mentem szuttyogós tempóba
utána mentem vele rendesen, bár nem a pirosig forgatva
1 tank benzin ment 1:50-be az különolajzás mellé
utána már vízforralásig ment a homokba
Elbasztad. Megragadt. A gyűrűk beszorultak a dugó hornyaiba. Kompresszió nyema....
Sziasztok! Az 50-es Yamaha DT-men henger fúrás volt, így a szerelő azt tanácsolta h. 40-50-el menjek. 130. km-nél azonban kihúztam 60ig, majd behúztam a kuplungot, és odahúztam a gáznak. Ezután egyszerűen leállt a motor, majd bekellett tolnom. Most valahogy a hangja nem ugyan az, és 4edikben nem húzat annyira. Mi lehet a baja?
És egy cbx750 tulaja.Nagy hasznát vettem a manuálnak.Remélem tavasszal már teljes pompában fog festeni a vas.Most ez az indító relé szivat de elvileg kicsi biztivel adták 30a helyet csak 20-as van benne.Meglátjuk
Szia!
Találkoztál már olyannal hogy a szelepszár szimering lecsúszik a szelepvezetőről?
Tehát úgy értem ha nem passzentosan van a helyén akkor felcsúszhat a szelepszárra?
Válaszod előre is köszönöm!
Semmi baj. Én is villamos szakember vagyok.
Bocs összekevertelek
Velem beszelt skype-on.
Fogsz egy Ampermérőt, és az akku és a test közé bekötöd, vagy megkéred az egyik barátodat erre aki látott már ilyet , és tudja mi az a soros kötés! és látni fogod van-e áram az akkuból a motorba a motor leállított állapotában. PL: a feszültségszabályzóban valami letestel ami meghibásodott. De ezt távolból ráolvasással nem lehet megoldani!
Sziasztok!
Van egy 2000-es èvjáratù 650 S em ès az a problèmám vele hogy valami
leszìvja az aksim. Nem règ vettem bele egy aksit mert azt gondoltam csak az adta meg magát de nem bìrta csak másfèl hètig. Elèg gyorsan semilyen elöjel nèlkül leállìtás után ujra akartam indìtani ès már nem forgatta meg rendesen az önindìtót. Eddig egyszer feltöltöttem de egy este alatt leszivta valami. Mèrtem is hogy van e töltèse a motornak de az van ès jo is. Sajnos èn csak enyit èrtek az elektronikához kb. Azt
szetetnèm megkèrdezni hogy volt e valakinek ilyen problèmàja ezel a tipusal illetve ezt hogy lehetne megoldani.
Én nem írtam Neked semmit skype-on most reggel láttam itt a kérdésedet.
teszteld azt a relét egy akutöltővel aztán egyből kiderül mi a hiba
Milyen relét szereltél fel? Gyárit, utángyártottat? Előtte is ugyanolyan volt? Ott kell a hiba okát keresni, ahol valami beavatkozás történt. Be tudod fotózni a relét?
Nem kötöttem semmit át minden ugyanúgy van mint volt.Este skypon azt irtad a 20a-os biztit cseréljem 30-ra. Most akkor mi van
Semmi nem zárlatos, hanem egy vezetéket amin feszültség van,(lenne ha a biztosítót nem olvasztaná ki,) testre kötöttél.
Nézd át figyelmesen mit qrtál el.
Az asszony nevén megy a skype.
persze
beszart a fülhalgatónk lány párszor odaverte.De ha skypon bejelöllek és írok úgy jó?