Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia kinter1

Hova kuldhetem a kapcsolasi rajzot?
Tudnal nekem segiteni mi lehet a baj?

koszonom

udv:
ReityR6
Köszönöm, akkor erre fogok indulni a keresésben .
ha azt lehúztad és megy a karbiba benzin akkor a vákumcsap kuka a tűszelep meg valószínüleg nem zár el a karbiban és azért telik meg minden
Van valami kosz vagy eltömődés a benzinellátó csővezés-szerelvényben, ahogy az előttem szóló mondja.
Tanksapka szellőzés rendben van?
Húzd le a benzincsövet, nyisd ki a csapot, s figyeld a folyást egy palackba.
Le fog lassulni szerintem, lehet hogy meg is áll.
S ha leveszed a sapkát, majd elindul....
Szia Peti.

Szerintem a benzinszinttel lesz a gond. Nekem is volt ilyen, ment a motor mint állat, de amint nagy sebességgel huzamosabban kellett mennie, nekiállt fulladozni, majd megállt. Igaz, nekem utána viszonylag gyorsan beindult. Valószínűleg lesz gond az üzemanyag rendszerrel is, pl benzincsap, szűrő, tank, tűszelep, ha idő kell neki, hogy megteljen a karbi. Alacsonyabb sebességnél és kisebb fokozatban nem igényel annyi energiát a haladás, mint huzamosabb nagy sebességnél, ezért azt még ki tudja szolgálni a karbiban lévő benzin és az esetlegesen gyenge utánpótlás, de amint huzamosabb ideig kell sok benzin, ott jelentkeznek a gondok. Szerintem ezeket nézd át, ha minden tökéletes mennie kell.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv: Elike
Megnéztem a benzin csap vákuum csövet, nem jött belőle benzin, viszont így többször kellet berúgnom míg megtelt a henger üzemanyaggal.
Valami más ötlet?
Sziasztok feltettem a gsx f fórumban is, de talán itt helyénvalóbb, hátha van ötletetek:
A problémám egy 2005-ös 750-es Suzuki GSXF-fel adódott;
Pár év állás után vettem meg 2 éve, így egyből karburátor tisztítással (ultrahangos), és szinkronizálással kezdtem.
Miután mentem vele 2 éven keresztül, most nyár végén elkezdte azt produkálni, hogy autópálya tempónál (130-140) kb. 10 perc után leáll a motor, mintha kifogyna belőle a benzin. Ha behúzom a kuplungot, leáll; gázzal sem lehet életben tartan, szivatóval sem. Miután megállok, nem indul be egyből, valamitől függően várni kell 3-20 percet, utána beindul, és megy tovább. Persze a 130 körüli sebességet továbbra sem bírja huzamosan; ha csak rövid időre megyek fölé, pl. előzéskor, az megy gond nélkül.
Pár hónapja volt olajcsere szűrővel; a héten gyertya és levegőszűrő; A szerelő azt mondta, hogy szerinte jó a benzinátfolyás, látszólag üzemanyagot kap. Kicsit kopott volt a kapcsoló, ami leállítja a motort, ha a sztender kint van és el akarsz indulni, de azt most megcsinálta, és ugyanúgy megmaradt a tünet.
Köszi, és üdv,
Peti
Sziasztok!
Kicseréltem egy AM6 blokkban a főtengelyt/csapágyakat, és most elég nehezen indul a motor. Csak betolni tudom, és elég nehezen veszi a sebességeket, fullad, leáll. Mi lehet a probléma? karbit beállítottam üresben szépen pörög, de ha elindulok vele nagyon gyenge.
Addig oké, de szerintem nem is fújhat ennyire vissza. Olaj van a szívócsőben, nem sok, de van.
Az egésszel csak az a gondom, hogy a kiszereléséhez le kell húznom a hengert... Úgyis kezdett csörögni.

Egyébként, okozhatja ez a pár hsz-szel lejjebbi hibát?
A membrán nem végtelenül gyorsan záródikm és nem is vízcsap, hogy ottan aztán egy mulekula se be, se ki, ha zárva van.
Üdv Urak/Hölgyek!

A motoromon membrános vezérlés van. Azt vettem észre, hogy a motor visszadolgozik a szívócsőbe. Elméletileg membránnal egy kicsit sem fújhat vissza, ugye?
Megnézem.
Köszönöm.
Üdv ! Elvileg a karbi gyári beállításon van, de én is valami hasonlóra gondolok, mivel ha megálláskor tartok egy pici gázfröccsöt, akkor beáll az alapjárat . Valami olyanra gondolok, hogy esetleg megálláskor előre dől a motor és akkor az üzemanyagszint lecsökkenhet, vagy valami hasonló ...
Te mire gondolsz ? Alapjárati fúvóka, vagy valami más ?
Mondjuk nem is egy versenygép ( óra szerint nem éri el a 80-at, - igaz én is nyolcvan vagyok (kg) ) Bár állítólag ez ilyen....
Köszönöm a válaszokat gyerekek. Kapott egy karbitakaritást, és dusitottam egy kicsit a keveréken, mert a gyertyakép elég szegénynek bizonyult. Kipróbáltam, és nem rángatott. Viszont mikor kb 2 óra mulva el akartam indulni vele, akkor ért egy kellemetlen meglepetés. Csuba benya szag volt a garázsban. Beszart a vákumos benzincsap, és a tulfolyón folyt a benzin. (utálom ezt a vákumos találmányt) Elöző robogóimon is cserélgetnem kellet.
a vákumos benzincsap vákumcsövén nem jön véletlenül a benzin ?
Sziasztok!
Új vagyok itt.
Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel / Honda tact: 1-2 berúgás után rengeteg üzem anyag van a hengerben, már nem is tudom olyankor berúgni/?
Mi lehet az oka?
Karburátort már cseréltem, semmit nem segített.
Szerintem dúsítani kéne az alapjárati keveréken.
Olyan az írásodból, mintha szegény lenne alapon a keverék.
Szelep tömitetlenség..? Esetleg..
kiskőrös környékén tud valaki menetet javítani?
a yamaha jobb oldali tükörmenete balos, ezt kellene átjavítani jobbosra 10x1,25
lehet víz van a karbiban
üdv mindenkinek!
van egy ki piaggió quartz robogóm. a probléma az, hogy menet közben elkezdett rángatni, mintha kihagyna a szikra. van valami tippetek? még nem probáltam semmit, de gyertya csere lesz az elsö amit megprobálok.
Nekem is ez a gondom... Igaz nem drz csak dr.
Üdv urak, hölgyek. Probléma van a vasammal. Dr 600 s. Alapjáraton szépen pöfög de ha gázt adok durrog és visszalő a karburátoron. Karbi 2szer kipucolva, szelephézag ok vezérműlánc ok. Ötlet esetleg?
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata T.C.I gyújtással kapcsolatba Mert úgy hallottam,hogy jobb mint a CDI gyújtás.