Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem amikor "elszakadt" akkor már előtte éreztem, h nem stimmel vele valami. Megnéztem és fent ki volt szőrösödve, és pár szál drót tartotta a fejet.
Szabotazsra gondolsz?
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem volna hozzátok, hogyha elszakad a kuplungbovden, akkor gondolom meghúz néhány drótszálat és nem teljesen egyenes vágás található a bovdenen.. vagy igen? Mert ma az történt velem, hogy leparkoltam néhány órára a motorommal és mikor elindultam a motorral még kb. 1 kilométerig tökéletesen tudtam váltani, azután egyik pillanatról a másikra hirtelen elszállt a kuplung. Néztem, hogy mi lehet a probléma és a kuplung végén a pöcök, amit be kell akasztani, egy egyenes (feltehetőleg) vágás mentén el volt "szakadva".. Szerintetek lehetséges, hogy sima szakadás vagy szerintetek kicsit meg lett "vágdosva" a kuplungbovden, hogy még pár váltást kibírjon, aztán kámpec?
Várom a válaszotokat. Üdv: Zalán
VAGY esetleg másnak!
Szeva meg van még ez a könyved pdf ben?
Sziasztok. Kellene egy kis segítség. AM6-al szerelt DT 50R-em van.az első telójában szeretnék olajat illetve szimeringeket cserélni,a téli leálláskor./meg sok egyéb mást:-)/Kellene egy skicc,rajz,vagy manual,ha nincs akkor pár sorban,ha leírná valaki,hogy mi a menete a szimeringcserének,azt megköszönnöm.Nem vagyok képzett szerelő,de az AM-6 blokkot szedtem már szét atomjaira ill.raktam össze. Szóval nem vagyok egy műszaki analfabéta. Elképzelésem van a dologról,de érdekelnének a buktatók is.PL szimeringbeütő szerszám és társai. Addíg OK.,hogy telók ki.Aztán alul van a telóban egy imbuszcsavar,illetve felül is.Ha nagyon barkácsolok szét is szedem,de szeretném,ha hozzáértők adnának néhány szakmai tanácsot.előre is köszönöm mindenkinek.További szép napot.
Pláne légkulccsal nyektetni görgőgön, hajtórúdon keresztül...
Üdv!

Urak, nem tudja valaki, hogy létezik-e olyan 4-ütemű 125, vagy 250ccm blokk ami kompatibilis egy Derbi GPR 125-ös gépbe? Eredetileg Yamaha 2-ütemes blokk van benne.

Köszi!
Szakmai tapasztalatom nincs ilyen géppel, de ha már a henger nincs a toppon, akkor ugye új dugó, ahhoz meg jár új csapszeg is. Csapszegből ha tényleg van hozzá túlméretes, akkor inkább azt választanám, minthogy hajtókart/főtengelyt cseréljek.
Én ilyet nem használnék. Nem egészséges dolog egy erősen ráhúzott/berohadt anyát úgy levenni, hogy a dugótetőt támasztod meg. Persze ha simán meglazul az más, de ha már erőltetni kell.....
Légkulcs, elektromos kerékkulcs.
Tisztelt Hölgyek / Urak,

A GSX-R-es topicban nem nagyon kaptam választ, így ha nem gond bemásolom inkább ide:

GSX-R 1000 K5-6-tal kinek milyen tapasztalata van szelephézag és vezérműlánc nyúlás kapcsán? Értem ez alatt, hogy milyen futásteljesítmény után volt problémás szelephézag, jellemző-e, illetve vezérműlánc feszítő és vezető kopásokkal kapcsolatban mivel találkoztatok?

Előre is köszönöm, ha valakinek van érdemi, megosztani való tapasztalata.

Üdv
ha jó a hajtó rud alján a csap és egyenes nem üt ,,, felesleges cserélni a csapszegből meg van tulméret! és ahhoz kö ileszteni a a hajto szemet,, ha kopott . a dugó ha tovább használható ? akkor azt is lehet a tul méretü csapszeghez ileszteni és egy új gyűrű szettel tovább dolgozik a gép !
bregi ! egyszerüen nem megy el az e-mail a cimedre baz !

van már itthon is ilyen !

http://www.arumania.hu/sarokcs...

az O gyűrűket ma fel adom

hala tasi
Sziasztok!
Szakmai segítséget, rutint szeretnék kérni tőletek!
Van egy XT 600-am.
Kopogott a hajtókar, én arra tippeltem.
Tegnap szétborítottam a blokkját.
Bejött amire tippeltem.
Viszont a felső hajtókarban a csapszeg lóg.
Az alsó része jó.
De mivel ebben nincsen tűgörgő, hanem a csapszeg egy az egyben a hajtókarszemben forog, így valszeg a csapszeg van megkopva.
Ahol a cementálás nem kopott a csapszegen, ott jobban áll a hajtókarszemben.
Elvileg akkor tudnék többet mondani, ha rendelnék hozzá új csapszeget, és belenézném....
Viszont a dugattyúban is bőven, s könnyen forog a csapszeg, abban is forgott eleget.
Így adott hogy új dugattyú is kell, meg egy hónolás a hengernek.
A kérdés a következő lenne.
Ti cserélnétek hajtókart is, ha már szét van menve, és szét van szedve minden, vagy toljak rá új felsőt, oszt go tovább?
Elvileg pénz van rá, csak a szakmai tapasztalat ami érdekelne....meg ugye senki nem ellensége a pénzének.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
AHA Köszi szerzek egy ampermérőt és megnézem akkor csak azt nem tudom hogy azt hogy fogom megtudni hogy mi az ami leszívja de egyelőre ez is jó ötlet
és ha esetleg úgy csinálom hogy le veszem a hengert és a hajtókarba ahova a felső tűgörgő bemegy átdugok valamit akkor is blokkolom a főtengelyt.
nekem eddig még nem sikerült egyet se betörni pedig évek óta használok ilyet
ahha értem, lehet hülye kérdés de nem töri be a dugó tetejét? eléggé rá van rohadva a csavar és a dugót nem akarom tönkre tenni, de holnap megpróbálom valakihez elvinni akinek van légkulcsa azzal hátha le vesszük.
bigyó végülis a gyertya helyére csavarod be nem engedi hogy forogjon a főtengely
milyen az a dugattyúkitámasztó?
dugattyúkitámasztó ? légkulcs ?
Segítség kellene. Nem tudom lelazítani a lendkerék csavarját úgy rá van rozsdálva, csináltam hozzá ilyen rögzítő szerszámot de nem igazán vállt be hogy tudom le venni?
300?
ha spártában bejött akkor úgy gondolta a dt-nek is jó lesz