Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10 pénz felé van egy használt lendkerék
nekem vagy 5 éve 3500ért csináltak egy lendkeréklehúzót a dt-hez szóval az esztergályos munka nem olcsó
persze ha valaki megcsinálja számla nélkül akkor úgy nem lehet annyira húzós
Ha ügyesen lett meghegesztve, akkor meg lehet menteni a lendkereket. Le kell esztergálni a hegesztett részt , és új menetet kell készíteni a lendkerékbe, hogy még máskor is le lehessen venni. Ugyan a menet nagyobb fog lenni , és új lehúzót kell készíteni de még mindig olcsóbb mint egy másik lendkerék. Hozzáfűzném, az esztergálás ára nagyon változó, van haveri és van üzleti ár.
Majd azt eldöntöd, hogy mi lesz a lendkerék agyával. Szegecselt, vagy hegesztett?
Tudom minősített hegesztő vagyok. Eleve argon -co keverék van az iparban is ahol adnak a formára. És pl: 38V 380 A esetén még minimális fröcskölés sincs!
nézd! egy tolómérővel eldöntheted, melyik a jó
a co sem fröcsköl úgy ha keverik argonnal
de ha letakarja az ember akkor a takarásra fröcsög a cucc
köszönöm a segítséget sikerült ezzel a hegesztős megoldással le operálni.
Igazad van, de az AWI-ritkább mint a CO!
Akkor AWI-val még jobb lenne, mert az még annyira sem fröcsköl . Amúgy ha CO-val hegesztesz, akkor azzal a spray-vel, ami van a leragadás ellen, fújd jól be a lendkereket és környékét, mert akkor nem tapad sehova az fröcsögő anyag.
09940-14940 lehet még a körmös kulcs. ez a valószínűbb. innen is megveheted
Nem lehet olyan pontosan hegeszteni vele mint a CO-val!
Fröcsköli az elektróda a salakot !
az ív miért nem jó? persze ha kell co-val hegesztem csak puszta kiváncsiság.
A hegesztést CO-val mondom!
szerintem nézek valami jó állapotú használtat. most abba bízok hogy a lehúzó belső menete nem adja meg magát. köszönöm a választ.
Ha a menet teljesen tönkrement akkor hegeszd oda a lehúzót,persze úgy, hogy utána le tudd onnan flexelni, és vegyél egy új lendkereket, vagy esztergáltass egy új agyat a réginek.
a blokk ki van szerelve mivel széthúzás előtt áll így nincs rá kötve semmire a jeladót már le vettem de amik vannak tekercsek a lendkerék mögött azoknak nem eshet baja? vagy az alaplapnak? vagy nem tud eltekeredni semmi? nem akarom széba**ni
hegesztés előtt leszedegetném a cdi-t meg a többi kacatot
bár ha a lehúzón kapja a testet akkor nem kellene mászkálni az áramnak a motor többi részén
*nem tudnak
ha heggesztem a tekercsek nem tud sérülni? nekem aztmondta az esztergályos felszabályozza és jó lesz.
tekerd bele a leszedpt aztán pár helyen pontozd meg hegesztővel
a lendkerék már így is kuka.....
Még neki se álltam már sérült volt a menet. na ná persze hogy az amibe a lehúzót kell tekerni esztergályosra bíztam a dolgot ő még jobban kiszedte belőle a menetet mert bele tudta tekerni a lehúzót csak annyira rajta van a lendkerék hogy kijött a menet is. És köszönöm szépen nem flexelem le. Amúgy egy cr125 ről van szó már nagyon el vagyok keseredve.
A flex mindent visz.
Melyik menet a sérült?
Nem kellene inkább hozzáértőre bízni?
Sérült menetű lendkereket hogyan tudom leszedni? az előttem lévőnek sikerült szétbarmolnia.
A túloldalon az anya le van szedve? Mert az nagyban segíti a dolgot, mert a körmös anya nincs megtépve. Én gyártattam pl.Kawához, mert pont olyanom nem volt. Lehet venni hozzá. Elviekben 09940-14970 a cikkszáma, de a Suzukinál megmondják pontosan. Szerintem nem fogsz venni ,inkább gyártass, mert az 5-6000-be fáj csak.