persze, rádobok 1-1 relét oldalanként az izzó vezetékére aztán lehet váltogatni
nappali fénynek nem kel virítani oda elég a sárgás fény is úgy is csak a rendőrnek kell
háát olyan 10v felé
szóval akkor 0.7v esés darabonként akkor 5db sorbakötve
ki akarom kímélni a tompított izzószálat örökké kiégnek ezek a pluszos égők, éjjel meg kurva jó szóval nem akarnék visszaállni a "sima" izzóra
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de szerintetek létezik olyan X ccm-es 4-ütemű blokk, ami belemegy egy Derbi GPR 125-ösbe az erededi 2 ütemű Yamaha blokk helyére?
Nekem egy yamaha fzr250 van (négy karburátoros). nemrég újíttattam fel a motort aminek a végén egy hosszas karburátor beállításos folyamat volt. Az enyémben végül is "távtartó alátéteket" cseréltek ami megoldotta a problémát. (a motor túl sok üzemanyagot kap). a gyári beállítások ezeknél a gépeknél elvileg a tengerszintre van belőve ahol ugye több az oxigén a levegőben mint nálunk állítólag ez okoz rengeteg problémát. persze nem tudom hogy ezt megoldották e már 93ra mert az enyém 86os. Volt már gsxr250-em is ott a karburátor membránt kellett cserélni mert el volt érve és nem megfelelően reagált. (elsőre jónak tűnő alkatrész is lehet rossz)
Azért "elvileg" meg "végül is" mert én nem vagyok szerelő és nem én csináltam.
Tudom nem sokat segítettem de gondoltam megosztom a tapasztalataimat hátha ad valami irányt. :)
érdeklődni szeretnék hogy volt e már valaki vagy van e valakinek ismeröse aki már rendelt Ebayröl komplett idomszettet Kínából. csak azért kérdezem mert az én motoromhoz (yamaha fzr250 1986) egy teljes szett a gyári fényezéssel és matricákkal 65-70 ezer között van. Elvileg ABS műanyagból készül ami hát nyilván egy után-gyártott dolog. Rendelt már valaki ilyesmit?
Elöre is köszönöm
Egyebkent szerencses vagy. Imadom azt a motort. Hangja mint egy formula 1-es. Itt meg sajna nincs. Csinalj majd jo videot mikor megy jol es tedd fel ide. Nincs sajna a youtube-n jo video.
nappali fénynek nem kel virítani oda elég a sárgás fény is úgy is csak a rendőrnek kell
szóval akkor 0.7v esés darabonként akkor 5db sorbakötve
ki akarom kímélni a tompított izzószálat örökké kiégnek ezek a pluszos égők, éjjel meg kurva jó szóval nem akarnék visszaállni a "sima" izzóra
szóval olyan 9-10v felé kapjon csak, nappali fénynek kellene
Bár fene tudja...
Én valami Yamahára gondoltam, ha már a Derbi is Yamahát rakott bele. Csak ezzel a 2 ütemmel vagyok hadilábon.
Lehet hogy hülye kérdés lesz, de szerintetek létezik olyan X ccm-es 4-ütemű blokk, ami belemegy egy Derbi GPR 125-ösbe az erededi 2 ütemű Yamaha blokk helyére?
Köszi!
ha így is csúszik akkor lamellacsere.
nekem is csúszkált 1-2 szer utánaállítottam, azóta nem csúszik
Nekem egy yamaha fzr250 van (négy karburátoros). nemrég újíttattam fel a motort aminek a végén egy hosszas karburátor beállításos folyamat volt. Az enyémben végül is "távtartó alátéteket" cseréltek ami megoldotta a problémát. (a motor túl sok üzemanyagot kap). a gyári beállítások ezeknél a gépeknél elvileg a tengerszintre van belőve ahol ugye több az oxigén a levegőben mint nálunk állítólag ez okoz rengeteg problémát. persze nem tudom hogy ezt megoldották e már 93ra mert az enyém 86os. Volt már gsxr250-em is ott a karburátor membránt kellett cserélni mert el volt érve és nem megfelelően reagált. (elsőre jónak tűnő alkatrész is lehet rossz)
Azért "elvileg" meg "végül is" mert én nem vagyok szerelő és nem én csináltam.
Tudom nem sokat segítettem de gondoltam megosztom a tapasztalataimat hátha ad valami irányt. :)
érdeklődni szeretnék hogy volt e már valaki vagy van e valakinek ismeröse aki már rendelt Ebayröl komplett idomszettet Kínából. csak azért kérdezem mert az én motoromhoz (yamaha fzr250 1986) egy teljes szett a gyári fényezéssel és matricákkal 65-70 ezer között van. Elvileg ABS műanyagból készül ami hát nyilván egy után-gyártott dolog. Rendelt már valaki ilyesmit?
Elöre is köszönöm