Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az opelről kapja.....pontosan nem tudom mi a rendszer, de nem is érdekel annyira hogy megkeressem
persze, rádobok 1-1 relét oldalanként az izzó vezetékére aztán lehet váltogatni
nappali fénynek nem kel virítani oda elég a sárgás fény is úgy is csak a rendőrnek kell
de csak ilyen 70%-ost vegyél nekünk nagyon rég óta az van az autóba meg a DT-ben is 10ezret elment
Miről kapja a feszültséget az égő?
és akarsz valami váltó kapcsolót hogy éjszaka megkapja azt a 14 V-ot ?
háát olyan 10v felé
szóval akkor 0.7v esés darabonként akkor 5db sorbakötve
ki akarom kímélni a tompított izzószálat örökké kiégnek ezek a pluszos égők, éjjel meg kurva jó szóval nem akarnék visszaállni a "sima" izzóra
mit szeretnél kihozni belőle ? két diódán esik 1,4V
diódánként 1,4 volt esés?
köss sorba vele 2 diódát esik rajta 1,4 volt de legalább 10 amperest
egy 55/60as izzóval mit lehetne kezdeni hogy ne kapjon annyi feszültséget?
szóval olyan 9-10v felé kapjon csak, nappali fénynek kellene
Köszi, bár ez a 4 sebességes noname blokk talán kicsit karcú lenne...
Bár fene tudja...

Én valami Yamahára gondoltam, ha már a Derbi is Yamahát rakott bele. Csak ezzel a 2 ütemmel vagyok hadilábon.
ez azlink
,,,,van ez jó bele?
Üdvözlet!

Lehet hogy hülye kérdés lesz, de szerintetek létezik olyan X ccm-es 4-ütemű blokk, ami belemegy egy Derbi GPR 125-ösbe az erededi 2 ütemű Yamaha blokk helyére?

Köszi!
ja meg csak 4.5.be lehet észrevenni h csuszik magassabb fordulaton
holtjáték van sz tem nagy is mert lötyög akuplung kar de ha kifele tekerem az állitocsavart akkor nem emel ki, a fokozatot szépen veszi
legyen meg a holtjátékod, meg vegye is szépen a fokozatot.

ha így is csúszik akkor lamellacsere.

nekem is csúszkált 1-2 szer utánaállítottam, azóta nem csúszik
hello ha csuszik a kuplung fordulatonn akkor még rá lehet állitani a bowdennél vagy lamella csere? suzuki dr 600 .ujj repsol olajjal
Villanypásztor. :)
hello Bubs,

Nekem egy yamaha fzr250 van (négy karburátoros). nemrég újíttattam fel a motort aminek a végén egy hosszas karburátor beállításos folyamat volt. Az enyémben végül is "távtartó alátéteket" cseréltek ami megoldotta a problémát. (a motor túl sok üzemanyagot kap). a gyári beállítások ezeknél a gépeknél elvileg a tengerszintre van belőve ahol ugye több az oxigén a levegőben mint nálunk állítólag ez okoz rengeteg problémát. persze nem tudom hogy ezt megoldották e már 93ra mert az enyém 86os. Volt már gsxr250-em is ott a karburátor membránt kellett cserélni mert el volt érve és nem megfelelően reagált. (elsőre jónak tűnő alkatrész is lehet rossz)
Azért "elvileg" meg "végül is" mert én nem vagyok szerelő és nem én csináltam.
Tudom nem sokat segítettem de gondoltam megosztom a tapasztalataimat hátha ad valami irányt. :)
Hello mindenki,

érdeklődni szeretnék hogy volt e már valaki vagy van e valakinek ismeröse aki már rendelt Ebayröl komplett idomszettet Kínából. csak azért kérdezem mert az én motoromhoz (yamaha fzr250 1986) egy teljes szett a gyári fényezéssel és matricákkal 65-70 ezer között van. Elvileg ABS műanyagból készül ami hát nyilván egy után-gyártott dolog. Rendelt már valaki ilyesmit?
Elöre is köszönöm
Köszi a segítséget! :) Rendben majd rakok fel! :)
Egyebkent szerencses vagy. Imadom azt a motort. Hangja mint egy formula 1-es. Itt meg sajna nincs. Csinalj majd jo videot mikor megy jol es tedd fel ide. Nincs sajna a youtube-n jo video.