Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Kinter1

reity85kukacgmail.com a cimem. kuldj egy emailt es kuldom a kapcslasi rajzot. A rendszerben egy hofokszenzor (temperature sensor) van. es a motorvezerlo gyujtason homerseklettol fuggetlenul allandoan 11.64v van. A rele ezert nem kapcsol sosem. a kijelzo a senzortol veszi az erteket. es kb jo erteket is ir ki.

koszi elore is a segitseget.

udv
ReityR6
Na vájjá, nem eszik azt olyan forrón. A vezérlő a motor hőmérséklet alapján kapcsolja a ventit. Első kérdés az, hogy a vízhőfok mérő műszer egyáltalán mutatja-e a valós hőmérsékletet. Másik kérdés, hogy egy vagy két hőgomba van-e a rendszerben? Kellene egy kapcsolási rajz.
szelep hézag jó ?
Valakinek volt már olyan problémája DRZ-vel vagy akármilyen 4t 1 hengeres géppel, hogy alapjáraton normálisan jár amint kis gázt kap, rögtön elkezd durrogni kipufogó (mint a géppuska). Előre is köszi
Szia Kinter1.

Koszonom a gyors valaszt. A rele nem gyari. a ket vezorloszal koze beraktam a digit multimat es folyamatosan figyeltem. hideg motorral is 12v a fesz a ket szall kozott. A rele biszont nem kapcsol, szoval az is tuti kalott. De igy beigazolodott a gyanum h a motorvezerloben lehet a hiba.
40foktol 90fokig vegig valtozatlanul 12v a jel a ket szal kozott.
Akkor mostmar az a kerdesem hogy hol javitanak motorvezerlot? tud valaki ebben segiteni?

koszonom

udv
ReityR6
Üdv ! Ide is beírom :
Nemrégen vásárolt DR 125 motorom alapjáratával elégedetlen vagyok . Az a jelenség hogy gázadás után lassan esik vissza az alapjárat, viszont akkor hajlamos le is állni ! Ezért ha úgy állítom be hogy ne álljon le, akkor pörög mint állat, ( egy darabig ) , ha visszább tekerem akkor viszont minden megállásnál le akar fulladni ! Volt szerelőnél is, mindent kitakarított, valami tömítéseket is cserélt, persze jobb is lett, de még mindig nem az igazi...
Ja és ráadásul ha ráteszem a világítást, akkor az is rengeteget fog rajta ...
Valakinek esetleg valami ötlet
Ha a két "vezérlőszál" között megvan a 12V, akkor a relének folyamatosan be kéne húznia, és relétől függően, ekkor folyamatosan vagy be vagy ki kellene kapcsolnia a ventinek. Tegyél a két vezérlő szálra egy 12V 1W (max 2W-os) izzót, és nézd meg mit csinál. Ha esetleg a relé már nem gyári, és hiányzik belőle a védődióda (ha volt benne ilyen gyárilag, mert lehet hogy a motorvezérlőben van), akkor előfordulhat hogy odavert a vezérlőben lévő tranzisztornak vagy fet-nek. Ez esetben nem fog menni az otthoni javítás...
Sziasztok!

Egy kis elektromos szerelésben kérném a segítségeteket.
Van egy 2003-as injektoros R6-om.
A problémám az, hogy a motorvezérlő nem kapcsolja a hűtőventilátoromat. Jelenleg úgy használom hogy a reléről lehúztam a +12V és a 0V vezetékeket és egy kapcsolóval helyettesítettem a relét. Így manuálisan működik a ventilátorom. De szeretném, ha a relé is kapcsolná.
Kimértem hogy a két vezérlőszál között gyújtáson állandóan ott a +12V. Jó ez így? Nem csak akkor kellene 12V-nak lennie mikor eléri azt a hőmérsékletet (84C) ahol kapcsolná a ventilátort? És ha ott a 12V akkor a relének nem kellene folyamatosan kapcsolnia? Az előfordulhat hogy rossz a relé. De akkor a kapcsolószál hogyan működik?

Kérlek segítsetek!

Köszönöm!

Üdv:
ReityR6
Ha "megszívta magát", akkor annak oka van, azon egy karbipucolás nem segít. Nem zár a tűszelep, nem zár a szívató, fúvóka méret problémák, stb.
Ja, még annyi, h fékezéskor iszonyatos hangot ad a féktárcsa, szinte beleremeg az egész motor úgy nyikorog. Mit lehet tenni ellene?
Helló Urak!

Please help nekem!

Pár hetet állt a motorom(Suzuki TS125X) a csillaggarázsban(fuck!). Azóta, ha 4000 fölé pörgetem, minimális (kb800m) táv után megáll néha még slusszol is. Valakinek van 5lete mi lehet a baj? Gyertyát már cseréltem, karbi kipucolva, légszűrő is.

Köszönöm!
Aprilia tuareg 350-motorom, ha egy kis gázt húzok neki pukkadozik a légszűrőnél és a kipufogónál és nincs alapjárat. Ha beljebb állítom a csavart akkor nagyon magas az alapjárat ha vissza veszek leáll. Mi lehet a baja ? (Ez az első 4T motorom úgyhogy még nem nagyon tudom a hibalehetőségeket...)
Volt abban rendesen 2évente teló olaj cserélve?
Olaj megfelelő minőségű és mennyiségű?
Teló nincs kikopva?
Egy teló olaj csere nem annyi, hogy majd a Pista,Józska beleönt valamit valahogy.
Lehet már késő a gyertya csere.

Javítottam ilyet ahol megint okos akart lenni a pék és cukrász, sajnálva azt a pár ezrest a szerelőtől.
...aztán a rossz hőérték miatt a dugattyú átégett!
Tud szuszogó hangot adni kipufba meg szivó oldalra a más légáram miatt ami kialakul.
Kettő dolog lehet:
-a fékbetéteket rögzítő lemezrugók nincsenek benne vagy ki van gyengülve(pl. nekem is direkt kivan szedve, mert különben megáll a fékpor a nyeregben és 6dugattyús istenverte fos), ezért a fékbetét koppan a féknyergen, mert passzosra nem lehet illeszteni és a minimális hézagon koppan
-teleszkópban az önkenő bronzperselyek kopottak és azért, esetleg a telóban kevés vagy öreg az olaj és úgy is "feltud ütni"

Telóban 2évente cserélsz hidraulika folyadékot?
Telódban utolsó cserénél volt mérve a persely?
Féknyergedben benne a fékbetéteket rögzitő lemezrugók?
Nem néztem.De a gyújtás felőli deknit levettem ott nem kotyogot ha jól gondolom akkor a főtengely még egész ép lehet.Vagy nem?
Viszont a kuplung csapágy az cserés,szóval már minden ki tellik ettől a motortól.Amúgy a hajtókar is kezd fáradni.Viszont szinte új dugó és henger van rajta.
Azoknak jónak kell lenni mert mentem mentem a motorral amikor megvettem csak nem volt jó a gyertya és hamar megszívta magát és tolásra indult. Vettem bele egy Denso gyertyát. Beindul alacsony gáznál pukkadozik a kipufogónál és a levegőszűrőnél. kipucoltam a karburátort utána első rúgásra indult de akkor is pukkadozott. Ma pedig ki akarta próbálni hogy menet közben pukkadozik e de a kapuig nem jutottam el mert ott leállt és nem akart beindulni.
Főtengely szimeringek?
Helló,sziasztok!

Van nálam szervizen egy Aprilia Pegaso 50-es.Rengeteg dolog meg lett rajta csinálva.Minarelli AM3-as blokk van benne.
Az a problémám hogy nem indul.Eddig ment de most egyik percről a másikra megadta magát.
Ami csinálva lett rajta:A blokkon
-kuplung be lett állítva,meg lett tisztítva,új olaj is került bele
-miután nem indult,lehúztuk a hengert,"megsíkoltam" a tömítés véget
-Gyertya az jó,meg kapott egy új pipát
-Karbit ma már 2x pucoltam ki.
Hidegindítóval sem indul.Benzin az tiszta,légszűrő is.
Légyszíves segítsetek.Köszi előre is!
Még azokat nem volt időm megnézni.
Szelepek?
Aprilia tuareg 350-motorom, ha egy kis gázt húzok neki pukkadozik a légszűrőnél és a kipufogónál és nincs alapjárat. Ha beljebb állítom a csavart akkor nagyon magas az alapjárat ha vissza veszek leáll. Mi lehet a baja ? (Ez az első 4T motorom úgyhogy még nem nagyon tudom a hibalehetőségeket...)
az a gáz hogy egy endúrón terepen egy gyertyacsere kb egyenlő egy motorgenerállal, szóval nem jó ha csak úgy megdöglik "magától"
Ha örökké tartana a gyertya , akkor miből élne meg a gyár?
Hát remélem valami gagyi gyertya volt benne (az biztos hogy se nem Denso, se nem NGK) és csak az nyúlt ki...