csak megérzed hogy kotyog.......
amúgy ha a tengely nem mozog a csapágban(amit még sosem láttam) akkor a csapágy a hibás gondolom azt csak észrevennéd ha repedt a felni
aztán a csapágy lötyög
Segítségre lenne szükségem. Van egy HM CRE50 motorom és a hátsókerék "kotyog". Kivettem és a tengelyt mozgatva függőlegesen érezni, hogy van egy mm-es mozgása. Mi lehet a baj? Én a csapgyra tippelek, hogy elkopott, de nem vagyok benne biztos. Már nem mai darab a gépezet és ki tudja mit csináltak rajta és ,mit nem.
Előre is köszi a segítséget.
Én láttam is ilyen vázat, olyan eséskor amit tuti kibírt volna más gép.
Egy vezérlés tervezésekor meg szerintem nem a kényelem, hanem az elérhető maximális fordulat legyen a cél és a szelepekáltal bezárt olyan szög aminél megfelelő áramlással sok benya és levegő tud áramlani.
Lásd Pl. dukik, az is V2 és nem 2perc a szelephézagolás de egy tök logikus vezérléshajtása van!
Úgy , hogy a fojtások nem látszanak, és az elektronikus korlát a gyújtásban sem! De bemész egy okmányirodába, vagy megyei KPM-hez, /-nem tudom most mi a neve , NKH-azt hiszem /, és ott elmondják neked részletesen!
Néztem egy műsort a spektrumon ahol a harckocsikat versenyeztették (10 legjobb vagy mi volt) és a német Leopard volt aszt hiszem a második és főleg azért mert a komponenseket (motor, váltó stb.) pillanatok alatt egyben lehetett cserélni akár harctéri körülmények között is és amúgy is könnyen javíthatóak voltak a hozzáférhetőség okán. Könnyen lehet, hogy egy átlag járműnél ez nem szempont, de mégis az mert a pénztárca nyugaton is számít, nem mindegy, hogy egy gyertyacsere pl egy gixernél talán fél óra míg egy R6-nál nem kis bontással jár és ezért meglepődik a tulaj, hogy az miért drágább mint a haverjának a gixeren pedig mindkettőn csak gyartyát cseréltek.....
Ne kezdődjön már el a vita melyik jobb
Szimpla poénnak szántam MULLER részére a hsz-t.
Ez a melyik márka jobb meg már szakállas és klasszikus vita a hozzá nem értők között. Aki szeret motorozni az motorozik aki meg szerelni szeret az meg szerel
a világ fejlettebb felén(akiknek tervezik a motorokat) kurvára nem érdekel senkit hol van az olajszűrő
mert begurulnak egy szervibe, aztán megcsinálják nekik
nem a kawát védem, csak ez nagyon nem szempont a tervezéskor
pl én idegrohamot kaptam már egy fz olajcserekor is pedig ott kb alul van a szűrő
igaz le kell bontani még a kipufogót is
Te amúgy megdugtad már a kawádat, vagy csak másokat akarsz rávenni, hogy élvezzenek attól a szartól. Nincs is nagyobb élvezet, mint blokkot mosni egy olajcsere után egy ZX-6-on, mert a nagyokos tervezőmérnökök az olajszűrőt a blokk fölé tették, vagy kétévente szelepfedéltömítést cserélni, mert fossa az olajat. Lehetne sorolni még számos "előnyös" tulajdonságát. Nem kell senkit meggyőzni, hogy a világ legjobb "csaja" a tied, mert az csak neked a legjobb. A kawasaki legyen veled!
Nekem Tl 1000s -em van.A váztörésröl hallottam én is.De melyik motornak nem sérül a váza esésnél? (attol függ mekkorát és hogy esel)A hűtésköre nem a legjobb de ha értesz hozzá nem nagy dolog javitani rajta.(nekem a gyári hűtéskör van és nincs semmi bajom vele). A vezérlés.Azért szerintem igen jó dolog ,hogy se a láncot se a feszitőt stb nem kell megbontani hogy kivedd a vezérműtengelyeket pl szelepállitáshoz.(most csináltam igen egyszerű)ha figyelsz a motorra (karbantartod) örökös lesz. :) igen vannak hibái elismerem de Én ezért szeretem a TL-t. :) De kinek a pap és kinek a papné. :)
tl1000: két esés és szakad a váz nyaknál, rendes hűtésköre nincs, elkúrt vezérlésmeghajtás
légolajos gsxr: siklócsapágyat kenni olajjal ami hűtőfolyadék,ránézésre se nagyon áll közel a váza sok apró háromszöghöz, az 1.1 -es váltójánál a fogaskerék is érdekes geometriával bír ezt megfejelik még azzal, hogy nem alkalmaztak nagyobb tengelytávot nagyobb nyomatéknál(bandit)
Az olyan csemegék, mint antihopping kuplung a Kawasakinál, már 80as években széria alap tartozék volt :P
de akkor hogy csinálják azt hogy egy rakás motort árulnak 35kW-os papírral hogy lehessen A2-vel vezetni holott azok sokkal erősebbek. és nyilván gyárilag is azok voltak.
sikerült megcsinálni, köszi! Habár szétszedtem, de végül is nem volt nehéz csak szarul álltam hozzá először.Most már kész van mind a kettő! Kidzsuvázva, megtisztogatva, új olaj és szimering. Holnap reggel megy a gépbe és jöhet a próbakör
Köszi a tanácsot, akkor ezen az úton haladok tovább. Sajna próbálgattam már ezt a rángatást, de meg se moccan. Nem lehet, hogy valami "okos" előző tulaj beragasztotta, mert hallottam már ilyenről is
én utálom ezeket a felesleges biszbaszokat
múltkor bukott egy dr-es cimbi eltört a kuplungkar, adtam neki egy yamaha kart, de abban valami pöcök nem volt aztán nem indított a dr mert csak behúzott kuplunggal indul
De ha nem érzékeli az ürest (test) akkor leállítja, mert a úgy veszi, hogy sebességben van. Van egy dióda, vagyis kettő egybeépítve. Azt sem ártana megnézni, mert az is okozhatja. Vagy egy nagy kocka a kábelköteg mellett, vagy a biztosítéknál bedugva foglalatba. Meg kéne néznem ezen melyik van, de lusta vagyok
amúgy ha a tengely nem mozog a csapágban(amit még sosem láttam) akkor a csapágy a hibás gondolom azt csak észrevennéd ha repedt a felni
aztán a csapágy lötyög