Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üresben kell járni támaszon is, csak ha sebességbe rakod akkor áll le
nekem az xt is ilyen volt, bár az első akciók között volt a támaszkapcsoló átkötése
Van speci mosonk erre. De ennelkul is szepen el lehet mosni. Elmosas utan egyszer szet kellet szednem a telot es szep tiszta volt. Az olajat alulrol toltom mindig.
minek motorozik aki agyatlan?
be kellene már látni hogy a motorozás nem való mindenkinek, még ha a gyártók el is hitetik a néppel
Támaszd a falnak
Oké. És a hidegben akkor hogyan melegítsem a motort? Álljak mellette és fogjam, hogy el ne dőljön?!
Mar toobszor mondtam itt de elmondom neked is. Tavaly egy srac emiatt halt meg itt mert kinnt maradt a sztendere es hatalmasat bukott. A totalbike-on volt egy video ahogy egy csaj bucskazik az arokba a sztender miatt. NE TEDD!
Szóval ha ilyen telóban cserélsz szimeringet, vagy olajat, akkor te is csak félig szeded szét, mert bonyolult? Kitakarítani meg a manók fogják, akik alulról beférnek. Hol töltöd be az olajat? Stb.
Mindenféleképpen meg akarom csinálni!
Viszont a kitámasztó kapcsolót is ki szeretném kötni... Azt hogyan?

Köszi a segítséget!
ez csak megszokás dolga
pl az xr4-en se üresjelző se oldaltámasz kapcsoló se semmi
van egy leállítógomb aztán jónapot
sosem volt gond vele hogy nem lett meg az üres vagy támasszal akartam volna elindulni.
nem mondom hogy teljesen felesleges, mert tök jó, így nem kell annyit gondolkozni
Mert teljesen feleslegesen bonyolitja a munkat, plusz ha azt kiszedi akkor a ruggo nem fesziti a dugattyut amibe az also csavar van igy majd nem jon ki. Persze arra is van celszerszam.
Javitsd meg az ures jelzot mint hogy kikotned a sztender kapcsolot. Nagyon veszelyes. A kapcsolo altalaba a kis lanckerek kornyeken van es tobbnyire egy vezetek megy ra. Ha letesteled akkor kellene a zold uresjelzonek vilagitania. Ha csak igy vilagit akkor a kapcsolo hibas ha ugy se akkor a vezetekeknel vagy a muszerfalba van a hiba.
Sziasztok!
A napokban vettem egy Honda NX 125-öt.
Gond nincs vele, szerencsére minden patika.
Viszont a kitámasztó kapcsolóját valahogy ki szeretném iktatni, hogy járjon a motor kitámasztóval is... ?

Másik kérdés:
Van üresjelző a műszerfalon, viszont nem működik. A kábelnek honnan kéne menni oda? Váltó felől? Hol keressem?

Előre is köszi!
Mé ne szedje ki? Csak így halkan.
Segítek.. Rejbákoló
negatív kalapács?
Húzd kifelé és közben csavard a csavart. Ha nem megy, még akkor is szóbajöhet a flex.....
Akkor kicsit hangosabban mondom: NE SZEDD KI AZT A DUGOT! Hivjal ha kell segitseg az osszerakasnal. Mennyi kilometer van a gepbe?
Ilyenkor a "slide hammer". Nem tudom hogy hivjak ezt otthon. Szal beakasztassz neki es lerantogatod. Az a baj hogy bent az anya nem lazul csak forog a gumi betet mogott. Probald kozbe WD 40-el fujkalni bent a csoben amennyire tudod.
Srácok! Valószínűleg én vagyok a béna, de már mindent próbáltam és nem sikerül. Szóval az van, hogy vettem új markolatokat a motorra és ugye szeretném levenni az előzőt. A kormánysúlyom akármit csinálok elforog az imbuszcsavarjával együtt. Tekerhetem örökké befele ill. kifele nem jön le. Hogy tudnám leszedni? Köszi a segítséget!
Próbáltam, de nem ment be az a dugó. Összenyomtam magát a teleszkópot, de a dugó a helyén maradt... Nem tudom mennyire lehet durvulni, de akkor megpróbálom újra ezúttal két emberrel. Kösszzi a segítséget
lecsoma írta:
Gyertya túlhúzás... hamisított gyetya....

A gyertyát még nem teszteltem, de visszacseréltem a gyárira, majd ismét vissza. Azt mondják DRZ topikban, hogy lehet hogy nem húztam meg eléggé :S Holnap kipróbálom, a gyári még mindig ott lesz tartalékban.
Atmosz írta:
"Hogy suzukit vettél?"

Az értelmi rétegnek szólt a kérdés, de azért köszönöm szépen.
Keresd Tóth Gyuszit
Benyomod a dugót, és kiveszed a zégert...
Gyertya túlhúzás... hamisított gyetya....