Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Segítsetek lécci. Kawa zzr600 teleszkópját akarom szétszedni. Krómszár végén lévő "dugót nem tudom hogy kell kivenni. Kép mellékelve. Segítsetek plííz, fontos lenne, mert hétfőre kell a motor
Hogy suzukit vettél?
Honda cr480r cross váz motor nélkül. Léghűtéses volt, így sokféle blokk elfér benne, akár 250etz is! Könnyű, fordulékony, műanyag tank+ komplett gyári kipufogó.
70/3650837
Sziasztok!
Van vkinek ötlete hogy gyertya csere után miért fullad le a gép? DRZ 400 SM. Szívatóval szépen elindul 1 perc után visszanyom és az alapjárat szép lassan elkezd csökkenni, majd lefullad. Ha a benzincsapot tartalék állásra teszem akkor megy a gép rendesen, de iszonyatos durrog a kipufogó, ha megyek vele. Ha menet közben kinyitom a benzincsapot - teljesen nyitott állásba - akkor szintén lefullad. A meleg motor is csak szívatóval hajlandó beindulni. CR8EIX Irídiumos gyertyát tettem bele. A tankot gyertya cserénél levettem.
Mit csináltam rosszul? HELP!
Üdv mindenkinek! tud valaki segiteni abban, hogy van egy aprilia afi1 futura-m, szeretném lepapiroztatni, de nem találok hozzá okmányokkal rendelkezö vázat, viszont találtam egy rs vázat, ami papiros. elviekben össze lehet épiteni az af1et, az rs vázzal? blokk mindkettöben rotax 123as. vagy esetleg nem tud valaki eladó af1 vázat okmányokkal?
Sziasztok! 2002-es yamaha aerox-ba milyen első izzó való? Tud valaki segíteni?
Nem a "mért" hanem a gyári adat az érvényes!
Üdv mindenkinek!
Malaguti F12-vel kapcsolatos problémárol érdeklödnék.
Miért csinálja azt, hogy fojamatos gázadásra megy szépen, viszont ha visszaengedem, és ujbol gázt húzok neki akkor lehörög. Megállok, várok 1percet aztán megint megy, de gáz visszavételnél, és ujabb gázaddára megint lehörög.
Elöre is köszönöm a válaszokat!
sziasztok! nem biztos hogy a legmegfelelőbb topikba írok de nem találtam olyat ahol ez helytállóbb lenne.

Adott egy 2004-es Kawasaki ER5, ami 499ccm és 37kW papírral rendelkezik. Mint tudjuk A2-vel 35 kW-ig lehet motort vezetni. Mi a menete annak hogyha a forgalmiba 35kW-ot szeretnék íratni? Szerintem folytás nélkül is csak 35kW lenne már, bár igaz csak 10ezer km van a motorban, szóval lehet megvan még a 37. de hogy tudom műszaki vizsgán "újra méretni"? tudtok olyan szervizt ahol vállalnak ilyesmit?
Üdv! 2/1-es arányban, mint a boros-kólát.
Szeva!

Az első amit megnéznék, az a vízpumpa és szimeringje. Ha a váltóhoz folyt be, akkor 90%, hogy ott jutott be.
Minek kell keverni?! Te mindig kevered!
Sziasztok.Suzuki sv 1000 nél (2003 as)cserélnék hütöfolyadékot,kb mennyi kell bele,milyen arányban keverjem?Lenne más bajom is.. de ahozz kellene egy jo szerelö az meg nem ez a topik...Köszönöm elöre is .
Amit bejelölt pirossal az nem a fűtés csöve(i). Szinte biztos hogy a vákumcsöcs. Amit Te mondasz, az e-mellett van, és 2 db rézcsöcs.
Egy kis darab gumicsövet nyomj rá, abba pedig egy csavart, hogy ne szívjon folyamatosan falsot. Lehet még szebben is fog járni utána.
Köszi, majd megnézem a vákumos benzincsapot, hogy mi jön le róla. A motor tökéletesen működött, ezt csak most vettem észre. Ha nincs lehetőségem semmit rákötni, akkor mi legyen?
Ebben az esetben a gyertya színe megmutatja, hogy elég-e neki az a fúvóka ami benne van, feltéve hogy a hőértéke gyári. De ha van rajta valamilyen szám (fúvókán) egy értékkel nagyobbat belepróbálhatsz, azzal kárt nem okozol. Viszont akkor lehet, hogy a síberen is állítani kell majd.
A benzincsap vákuum csöve megy rá.
Kösz de nagyobb fogaskerék nem fér el,viszont igen kis fúvóka van a karbiban.
Nem lóg és nem zajos. Mert nem a henger felől jön a hang.
Szevasztok!

A Yamaha Neo's-omon ilyen karburátor van. A bekarikázott csonkra minek kellene menni, vagy mi a szerepe? Nekem nem volt rajta semmi, de a motor tökéletesen működött! A mögötte lévő a benzincső csonkja!

Előre is köszi!
A video alapján inkább a főtengelycsapágyat vizslatnám
Varrni biztos nem
Sziasztok! Kawasaki kmx 125ös motorom van és azt vettem észre, hogy után kell tölteni a hűtőrendszernek, mert a mutató már a pirosat karcolta. Feltöltöttem, de ismét melegedett. Ekkor láttam meg a kuplungoldali deknin lévő kis ablakon keresztül, hogy fehér az olaj. Hála istennek 10km-nél többet nem mentem vele így, úgyhogy remélem nem tett kárt a váltójában illetve a kuplungnál nem okozott semmi galibát. A kérdésem az lenne, hogy hol folyhat a váltóműbe a víz? Köszönöm a segítséget előre is!