Honda 50 MT -re kellene karbi de nem találtam sehol sem, erre ajánlottak MTX 80-re valót felmenne rá azzal nincs gond, de vajon jó lenne -e rá olyan formán hogy nem lenne-e sokkal több a fogyasztása,és egyéb más paramétereket nem változtatna meg károsan ,köszi a válaszokat előre is :)
ezt írta az egyik karbit áruló egyén:
"ugyan az a karbi van rajta egy az egybe rámegy a 80-asé is annyi külömbség a kettö között hogy az 50-es 16-mm torku a 80-as 18 mm-es de ezért sokkal jobban huz dinamikusabb lessz stabilabb járás .ez a karbi 50-esen volt rajta de szerintem a 18-as igaz nem mértem le de tökéletesen müködött vele a motor ,az én 80as motoromon 21-es van sokkal jobban megy mint a gyárival csak az el volt repedve és folyt ezért vettem rá újjat"
Sziasztok!Vásároltam egy öreg sachs 503 póny-t 50ccm.minden jó rajta 2seb.kézi váltós.Full gázon 30km/o a vége.Mit kellene álítani rajta hogy 40 legyen?Kompresszió van.súber szint áll.segíthet?
sziasztok! egy pici segítségre lenne szükségem....
husaberg fs650 üzemórás motor......
ezzel kapcsolatban a kérdésem az, hogy milyen időközönként és mely alkatrészek cseréjét kell elvégezni.
ezen intervallumok - persze megfelelő odafigyelés mellett olajcserék stb.- miként ismétlődnek, tehát ha generál szükséges akkor minden esetben kell- e cserélni főtengelyt, dugót, szelepeket.....?
ha nem szükséges minden dolgot cserélni akkor melyek azok az alkatrészek melyek sürűbben cserélődnek?
milyen az alkatrészellátása a motornak melyeket az előbbiekben neveztem?
crm 125-ről van szó.motorhibásan vettem és most jutottam el a karbi állításhoz.Kicsit alá volt fúvókázva.Én arra a csavarra gondolok amelyik süllyesztve van.
A nem kiforgashoz a levego csavarnak semmi koze. Milyen motorrol beszelunk egyebkent? Mert vagy levego csavar az a levego csavar vagy mar uzemanyag csavar.
Sziasztok
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy akartam állítani a levegő /keverék/ csavaron és befelé tekerésnél emelkedik az alapjárat.Ha teljesen betekerem akkor már nagyon pörög.Nem fordítva kellene kifelé tekerve kellene emelkedni az alapjáratnak?A motor nem forog ki és ezért kezdődött a szerelés állítás.Mi okozhatja ezt a jelenséget?
Mennyinek kellene lenni? 12 V-nak? Szerintem nem kellene leégetni a generátort, mert ha nem szakadt, hanem zárlatos lett a feszültségszabályzó akkor előfordulhat ezen eset.
Ha már esetleg eddig nem ez áll fent!
az a probléma vele hogy már próbáltam forgatni és mintha nem lenne rajta menet mert ahogy elkezdtem ütögetni láttam hogy nincs rajta menet vagyis én nem látok rajta ... létezhet az hogy zsugór kötéssel van belerakva ?
Honda NS-1 típusú motorom van és azt szeretném kérdezni, hogy a hátsó kerékben a hátsó láckerék rögzító csapokon az előző tulaj szétbarmolta a menetet és azt hogy lehetne kijavítani, mert nem férek hozzá menetmetszővel!? Azokat ki lehet szedni a kerékből? ( szerintem igen mert megpróbáltam kiütni és lassan de megmozdult ) milyen módon lehet az bele rakva ?
Szerintetek mi adhatja ki? Alapjáraton nem hallom!
Köszi!
Honda 50 MT -re kellene karbi de nem találtam sehol sem, erre ajánlottak MTX 80-re valót felmenne rá azzal nincs gond, de vajon jó lenne -e rá olyan formán hogy nem lenne-e sokkal több a fogyasztása,és egyéb más paramétereket nem változtatna meg károsan ,köszi a válaszokat előre is :)
ezt írta az egyik karbit áruló egyén:
"ugyan az a karbi van rajta egy az egybe rámegy a 80-asé is annyi külömbség a kettö között hogy az 50-es 16-mm torku a 80-as 18 mm-es de ezért sokkal jobban huz dinamikusabb lessz stabilabb járás .ez a karbi 50-esen volt rajta de szerintem a 18-as igaz nem mértem le de tökéletesen müködött vele a motor ,az én 80as motoromon 21-es van sokkal jobban megy mint a gyárival csak az el volt repedve és folyt ezért vettem rá újjat"
Külön-külön is elado.
lowzor1209@citromail.hu
husaberg fs650 üzemórás motor......
ezzel kapcsolatban a kérdésem az, hogy milyen időközönként és mely alkatrészek cseréjét kell elvégezni.
ezen intervallumok - persze megfelelő odafigyelés mellett olajcserék stb.- miként ismétlődnek, tehát ha generál szükséges akkor minden esetben kell- e cserélni főtengelyt, dugót, szelepeket.....?
ha nem szükséges minden dolgot cserélni akkor melyek azok az alkatrészek melyek sürűbben cserélődnek?
milyen az alkatrészellátása a motornak melyeket az előbbiekben neveztem?
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy akartam állítani a levegő /keverék/ csavaron és befelé tekerésnél emelkedik az alapjárat.Ha teljesen betekerem akkor már nagyon pörög.Nem fordítva kellene kifelé tekerve kellene emelkedni az alapjáratnak?A motor nem forog ki és ezért kezdődött a szerelés állítás.Mi okozhatja ezt a jelenséget?
Ha már esetleg eddig nem ez áll fent!