nagy durranás nagy tüzelőanyag :)
Kérdés a "leállt" és a "beindult" közt mi volt, ha recskáztattad éveket és jól megszíííta benyával nem csoda a pukkkk.
dadogva leállt?
Szerinted neten át oda lát valaki?
Lehet egy dugulás vagy túlfolyt karbisor,vizes benya,kontakhibás elektromos rendszer,meg ezer egy ok....
újból bohockodik érdemes elvinni szerelőhöz, mert csak egy példa ami a fórumon is volt téma:
Minden ügyfelemnek elmondom ne a pár darab O gyűrű árát nézze amit 10 szerelőből 9 nem cserél ki, hanem azt amikor egy túlfolyt benzin miatt elhajlik a hajtókar....
Tehát az ilyen indul,nemindul,dadog,stb. témát nem érdemes rábízni a véletlenre.
Másik amit mondani szoktam mi van ha előzés közben kezd el dadogni 2kiló felett és nem férsz be, közbe szemből jön a benzines zillll, na jó az már nincs csak ifa vagyis az se csak digó ifa(iveco eurocargo) :P
Én már az előbb megittam egyet , mert kissé csípős volt a nokedlis pörkölt! Igaz akarattal tettem bele csípős paprikát.
Mert még nem szomjaztam volna meg! Egészségetekre!
Ha szimering csere előtt jó volt, de most nem jut benzin a hengerbe, akkor biza elbasztad a szimeringcserét vagy kiköpte a motor és ezért nincs sűrítés/szívás. Bár szívás az van, Neked. :) Bár ezt erősen kétlem, mert akkor a vákumos benzincsapod sem tudna működni, mert nem volna kraft ami mozgatná a membránját.
A legérdekesebb az, hogy a karburátorban van benzin, csak onnan nem kerül ne a hengerbe, nem szívja ki belőle. Ezt nem tudom, hogy miért lehet. A membránt még nem néztem, de szerintem az nem okozhat ilyen hibát.
nem ismerem a típust, de el kell indulni a benzin útján aztán meglesz a hiba
ha ilyen ac meg vákuumos szarok vannak a rendszerben akkor indítsd palackról
utána jöhet a szikra, ha szép sárga akkor ismét szarul indul, pl egy korrodált ellenállás a pipában rengeteget levesz
meg ilyen általában 0 forintos szarok amik nagyon tudnak szívatni
ilyenkor általában több kisebb hiba van aminek a végeredménye az idegbaj.
én egyszer egy hexagonnal cumiztan napokat mire működött rendesen, azt hiszem az volt az utolsó tényfeltáró szerelésem
Üdv. Már nem rendelek, bezárt a praxis. Teljesen más irányba sodort az élet. Csak hobbiból nézegetem a fórumot, ha időm engedi. :) (Általában az SR50 fórumon vagyok nagyrészt.)
Ennek egyszerű a vizsgálata : A tenyeredet odateszed az alapjáraton működő motor kipufogója elé, és a kiáramló gáznak "ütni" kell a tenyeredet. Ha nem teszi akkor új kipufogót kell venni, vagy a régit kell kiégetni.
nagy nehezen be indult, kondenzátoros és meg szakítós volt. meg a lapon kellett állítani, amúgy nagy szak értelemmel rá jöttünk, hogy a kipufogó fojtja vissza. :D
bár fingom nincs milyen motor, a karbisokon szokott segíteni a csésze ürítés
Kérdés a "leállt" és a "beindult" közt mi volt, ha recskáztattad éveket és jól megszíííta benyával nem csoda a pukkkk.
dadogva leállt?
Szerinted neten át oda lát valaki?
Lehet egy dugulás vagy túlfolyt karbisor,vizes benya,kontakhibás elektromos rendszer,meg ezer egy ok....
újból bohockodik érdemes elvinni szerelőhöz, mert csak egy példa ami a fórumon is volt téma:
Minden ügyfelemnek elmondom ne a pár darab O gyűrű árát nézze amit 10 szerelőből 9 nem cserél ki, hanem azt amikor egy túlfolyt benzin miatt elhajlik a hajtókar....
Tehát az ilyen indul,nemindul,dadog,stb. témát nem érdemes rábízni a véletlenre.
Másik amit mondani szoktam mi van ha előzés közben kezd el dadogni 2kiló felett és nem férsz be, közbe szemből jön a benzines zillll, na jó az már nincs csak ifa vagyis az se csak digó ifa(iveco eurocargo) :P
Mert még nem szomjaztam volna meg! Egészségetekre!
ha ilyen ac meg vákuumos szarok vannak a rendszerben akkor indítsd palackról
utána jöhet a szikra, ha szép sárga akkor ismét szarul indul, pl egy korrodált ellenállás a pipában rengeteget levesz
meg ilyen általában 0 forintos szarok amik nagyon tudnak szívatni
én egyszer egy hexagonnal cumiztan napokat mire működött rendesen, azt hiszem az volt az utolsó tényfeltáró szerelésem
a balaton környékén+60 km,valahol!