Van egy Italjet Torpedó 50 ccm kétütemű robogóm, amivel ott tartok, hogy lassan felgyújtom. Tudomásom szerint Suzuki blokk van benne, az a fajta, amiben a gyújtásnak nincs külön jeladója. Azzal kezdődött a gondom, hogy miután haza hoztam nem akart indulni. Innentől kezdve hidegen nem teszik neki a beindulás, nem akar indulni. Volt hogy rugdostam egy órát, de semmi. Ilyenkor a gyertya benzines volt mint állat, tehát benzint kapott rendesen. 12 -es Dellorto karbi van rajta, ami ránézésre eléggé új. Karbit másik két motoron kipróbáltam, tökéletesen működik, hidegen is rögtön indultak vele a motorok, csak az én Italjetem nem.
Na gondoltam, hogy tuti hogy főtengely szimering. Le is vettem a hajtást és a gyújtást is. Hajtás felől eléggé laza volt a szimering viszonylag könnyen megmozdult, így csere lett a vége. Gyújtás felől már más volt a helyzet, minden tiszta olaj volt. Na megörültem, hogy meg van a gond. Itt is csere. Indítom a motort, nem nagyon akarózik indulni. Egy kis féktisztítós rásegítéssel be is indult a motor, ment is először hajtás nélkül, majd hajtással. igaz nem mentem vele, mert nem volt időm. Ma indítom nem indul. Gyertya ki sajnos száraz. Féktisztítóval beindul, de amint az elfogy a féktisztító, le is fullad, hiába húzom a gázt. Szerintem nem kap benzint. Karbi ki, kipucol, vissza de a helyzet változatlan, a karbiból nem került benzin a hengerbe. A főfúvóka egyébként 54-es benne, de így ezzel a fúvókával másik két motor is ment vele. Itt akadtam el, és nem tudom mi a franc van vele. Ma elvitte volna egy vevő, de így ez meghíusúlt.
Várom segítő válaszotokat, hogy ne legyen dolguk a tűzoltóknak.
sosem alkalmaztam ilyent, a dt-nek volt benne gyárilag de anno sehol se kaptam hozzá
most meg már a szimóhoz is van.......halad a világ.....egy irányba
szóval akkor olyan mint a kalmopyrin
Nirmális szimplával sem megy be a váltóolaj.
Persze, ha döglött a csapágy, vagy rendesen üt a főci, mert az összeszerelésnél megnyomták ( házi szerelésnél 10ből 10 szer ez van) akkor persze, hogy ereszt jobban, vagy kevésbé.
Haladottabb szakik mindkét oldalra egyforma méretűt tesznek, van aki duflát. Ahogy anyukám szokja vót mondani: ártani nem használ:)
ez lenne az összecserélős?
egyszer nekem is sikerült már
ha már szóba jött, megéri a 20-asba duplát tenni? elméletileg kevesebb eséllyel menne be a váltóólaj, mert kívül is van rugó, nem csak belül
vagy ez csak úri huncutság?
Milyen szimó?
és MILYEN MÉRETŰ SZIMMERING LETT BELE TÉVE?
...csak, mert már láttam olyat, de mind1.
...nem lövöm le a poént aki tudja a méreteket gondolja mire akarok kilukadni :D
Sziasztok, dugócsere előtt állok, jelenleg egy B-s méretű ( 66,35 mm-es) Prox dugó van a motoromban, most egy Wisecot akarok beletenni amiböl az alap méret 66,40 mm-től indul. Szerintetek ez passzolhat bele, számít az a 0,05 mm valamit ? köszönöm a segítséget
csap nincs eldugulva, vagy ha vákumos kap vákumot, esetleg nem-e ment tönkre?