Szinte minden motor ami bejon hozzank ragad a fekkarja. 10-bol 9 nem is eszleli.
Leveszed a fekkart es a fekkar majd dugattyu veget ahol erintkeznek finoman megzsirozod. A csapot is ahol a kar rogzitve van. Ezen felul en a gumiharangot ovatosan elhuzva bowden keno sprayt is fujok be.
Olyan problémával állok szemben 2000-es évjáratú Honda Hornetemmel, hogy a fékkar behúzásakor egy ideig szépen lehet húzni aztán a vége felé akadozik. Olaj van benne, a keréknél sincs gond, érezhetően a fékkarnál van valami probléma. Ötlet?
Mondjuk a fazékkal lehet megdöbbentően keveset etetni.
S2-essel ismerős több túrán kellemesen gyors túratempóban én 5.2-5.5-öt takoltam ő 4,8-5 körül.
Mondjuk 3,6-ra rá kéne gyúrni a jobb csuklóra egy colos vascsővel az tény.
Itt inkább a "lehet elcsöppent gyertya,kilukadt dugó" volt kiragadva és flokiként rázva.
Nem volt szerencsés mondat ha igaz is.Nyomatékosítani kellett volna hogy ilyen mérvű szegény keverék egy nem erre kitalált motornál okozhat extrém helyzetben a fenti hibákat mert hogy a kevés üzemanyag nem hűti kellően a belső szerkezetet.
Ez pont olyan mint ugyanebbe a topikban felvetettem hogy a nagyobb magasságban felléphet karburátoros motoroknál a fulladozás,netalán még lefulladás és nehéz elindulás eshetősége és teljesítmény csökkenés.
Ellenben az inyektorrendszereknél maximum egy kisebb teljesítménycsökkenés mivel azok némileg tudják korrigálni a ritkább levegőt.
Na akkor lett torkonak ugrás és micsoda dolog hogy akkor az ezres fézeremet lennhagyhatom mert tolni kell és satöbbi.
Na akkor tor
Na most jól montad .............. én válalom ! nálam kedvére válogadhat motorban is 150 ccm -től 1300 ig és nem fogon szét cibálni a frédit 90 - 110 km/ó
Elég egyszerű lenne megtudni hogy a motorban vagy a csuklóban van e a trükk. Valakinek motort cserélni kéne 100-200 kilométer erejéig az illetővel. Biztos érdekes lenne.
Vagy valamelyik nagy szerelőszaki csak a saját jó híre érdekében kedvtelésből megkukkanthatná
pontosa innen olvastam végig a tag hozzá szolásait és nincs igaza !
agó jott mondott .............és fel vetült bennem még egy kérdés frézer nincs bele piszkálva a befecskendezési idöbe ,programba , TEHÁT gyári !, nincs átétel modositás ! nincs semmilyen fogyasztást csőkentő tevékenység ....
CSAK a tag állitása és csukloja ... egyelő .3. 6 liter 100/km re
ááááááááááá
............
Na most ebből jött az a vélemény hogy az üzemanyagnak csak fűtő szerepe van nem fog az semmit se hűteni.
Szal már ez kezd olyan lenni mint amikor a segédet elküldik a TSZ másik végébe franciakulcsért és addig morgolódik magában hogy a hidegbe kell claptatnia egy kulcsért hogy beordítja a végén a mőhelybe "kell a fenének a szaros kulcsotok" és hazamegy.
Úgymond "szárazon" ár így a motor. Túl sok hőt kap belül, mivel az üzemanya nem hűti megfelelően. Lehet egyszer csak "elcsöppen" a gyertya, kilukad a dugattyú, stb..".
Tegnap délután 6 körüli hozzászólásomban bevágtam mit írt az úriember, ami a vitát kirobbantotta. Ez előzmény annyi volt, hogy megjegyezte: a 3,5 körüli átlagfogyasztás (most lehet, hogy 3,7 nem tudom, lényegtelen) nem tesz jót a motornak. Ezt kérték többen, hogy fejtse ki, ez van idézve itt.
És én is így reagáltam, hogy egy egyébként nem hibás, és nem buherált (amit már elkezdtek belemagyarázni) motornak semmi baja nem lesz attól, ha nem nyélgázon hajtják. Csak egyesek inkább belekötnek abba, hogy mennyi a vége a fazernek, amikor pont azt próbáltam érzékeltetni, hogy az adott motort nem a fordulat piros tartományában hajtják.
Véleményt kérnék!