Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia egy biztos módja van hogy meggyözödj róla, ha megy az angol itt egy link:

http://forums.sv650.org/showth...
Igen a VTR-ről van szó.
A probléma gyökere sztem az lehet, hogy kosz vagy valami hasonló kerülhetett a tömítésekhez, mert nyitott légtelenítő csavarnál is viszonylag nehezen tudom visszanyomni a dugattyúkat.
Szerelőre lesz bízva a dolog, ha pár napon belül nem találom meg a hibát
Vigyazz elektro! Amirol szo van nem uszo nyerges hanem fix es ket oldalrol vannak a dugattyuk! Legalabbis ha az adatlapjan a VTR-rol van szo.
Javítok,vagyis ... nem igazán biztos a dolgában ...
Igen tiszta. Szerelőm TPS szenzort mondta,hogy rossz csak szerintem igazán biztos a dolgában ezért próbálok itt infókat szerezni.
Légszűrő tiszta?
No az baj! Tudod ezek "úszó" féknyergek, és a tárcsára merőlegesen mozogniuk csúszkálniuk kell.
Ahogy a dugattyú kinyomódik ahhoz, hogy mindkét oldal azonos erővel szorítsa , és ne a tárcsát nyomja el oldalra ahhoz a rögzítő csavaron csúszkálnia kell !
De szerintem vidd olyanhoz aki tudja mit tesz!
Az életed múlhat rajta.
Jani............ át irányitotam hozzád egy k4 gigszert kis ingadozás , szinkron meg stb Itt fog keresni . hala Tasi
az nem mozog
Mozog a féknyereg a helyén?
Sziasztok!
Kb egy hete lecseréltem az első gumikat, ha már ki volt véve a kerék megpucoltam a féket is. Visszatettem a kereket és azóta az a gond, hogy mindkét tárcsámon befog a fék annyira, hogy teljesen felforrósodik a tárcsám. Próbáltam azóta többször átpucolni a dugattyúkat, de még mindig hasonló a tünet.
Van vkinek vmilyen ötlete, hogy mivel kellene megtakarítanom a dugattyúkat vagy mivel érdemes összeszerelés előtt bekennem?
Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy valaki találkozott-e olyan 2004 sv 650 problémával,hogy gázadásra kihagy.Ha szépen folyamatoson húzom a gázt ahogy a motor gyorsul akkor nincs semmi baj.Mikor húzok egy teljes gázt már rögtön csinálja ha a gázt vissza engedem el múlik.Indulni ugyan úgy indul mint amikor nem volt semmi baja.Néha csinál olyat,hogy álló helyben nem jár egyenletesen a motorja de ilyenkor feketés füstje is van.
Szívótoroknak elvált a gumisütése.
Ha jár alapon, húzzátok meg kézzel hátra a karbit, s egyből leáll.
Sziasztok!

Valaki tudja, hogy a GSX-R600 K6 kuplungkar egyezik-e a K8-aséval?
Jó gyorsan!
Ne csodálkozz, minden tocsog a benzinben. Lukas az úszó vagy tűszelepet kell cserélni.
Na most szerintetek ezt hogy kell felrakni, hogy a falc kiugorjon?
Hali
Lenne egy olyan kérdésem mivel nem értek hozzá hogy a légszűrőházban vagy dobozban miért van benzin?még a szivacs is benzines meg kivülről az egész karbi mi lehet az oka?meg alacsony fordulaton ha oda húzom a gázt akkor lefullad ennek oka?
köszönöm a válaszokat
Én ehhez nem értek, de azt tudom, hogy ha nem kemény a gumi akkor a felni fogja megszívni, és a külső köpeny. No meg Te amikor új kereket veszel.
ez egy túraendúró de nem arra van használva
szóval kap hideget meleget extrém mód
ma levettem a gumit és megmértem hogy a ráf szélessége is 2mm eltérést mutat helyenként
1 helyen olyan 5-6 cm szinte egyenes ott üt, gumi nélkül tisztán látszott
2,7 bar? sok esetben 1 bar sincs benne sárosabb terepen 0,5-0,8
Te tudod , ott látod mi a helyzet. De keményre pumpálva használd mert lehet azért lett szr mert lapos volt a gumi!
2.7 bar körül lehet az elvárt nyomás. De nézz utána.
nemrég mértek kompressziót elméletileg jó az érték
köszi!
továbbítottam, nem az enyém a gép
hali.lehetséges hogy átenged a szívószeleped,és visszafúj a légszűrőház fele.nekem egyszer ez történt az xr el.