Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Suzuki DR650SE enduróm, annyi a hibája hogy ha üresben tartom a fordulatot kb3000 nél akkor ha nem is mozdítok a gázkaron akkor csökken a fordulat, 2500-2000-1500 koré. Gyári Mikuni karbi van rajta, a membránra gyanakodtam, de az hibátlan állapotú. Ha valaki találkozott már hasonlóval, vagy van valami ötlete hogy mi okozza a jelenséget kérem segítsen. Lehet hogy nem karbi hiba lesz. Előre is köszönöm.
Ini gyertyát nézél ha kormos dus az alapjárat és a 10 mp alatt el kormozodik a gyertya , nem képes begyujtani a keveréket .
ha normális világos szinű a gyertya az alapjárati rendszered valahol el dugaszolodott fuvoka , csatornák, stb
gyertya is okozhat ilyet ,de inkább kontakt hiba és sok el kuszot feszültség ezzért alapjárat közelében alacsony a feszültség és a szikra nyomáson nem képes át ugrani . valoszinű nem ez lesz a problem de végig nézheted a gyujtás kört . a tul alacsony benzin szint is hasonlokat művel
az mitől van hogy jár a motor alapjáraton aztán egyszercsak leáll?
mintha szusszanna a légszűrő felé
fodrulaton nincs kihagyás
xt660z(a régi fajta)
pöccre indul, de örökké leáll 5-10s járás után
Tegnap kipucoltam a karburátort, mindent visszatettem a helyére ahogy kell de van egy kis problémám!
A donor: Yamaha Super Jog 50
A probléma: Berúgás után csak úgy ömlik a karburátorból a benzin. 2 sárga csavart kicsavartam kifújtam,lepucoltam őket aztán vissza csavartam ahogy voltak. Lehet hogy itt basztam el valamit?
Előtte a motor csak 20-30al ment, ha fél gáznál tovább húztam akkor hörgött, lelassult. Ebből gondoltam hogy el van dugulva a karburátor.
Tud valaki segíteni miként bírnék életet lehelni bele?
olyan félsiker lett, most már csak egy kicsit üt
lehet ki kellene görgőztetni az egyenes részeket belőle .........
de mindenképp jobb lett mint volt már csak ragasztós súlyokat kell kunyerálni a gumistól(vakszelep elég súlyos), aztán maga lesz a tökély
Sziasztok.
Köszönöm a hozzászólást mindenkinek.
Nekem azt mondták hogy ez zsiros teló de hogy valójában mi van benne a fene sem tudja.Majd ha télire leállitom belenézek de azt sem tudom honnan kezdjem.T szár ki vagy elég ha leveszem a telóról a szimmeringet aztán belekukkantok?
Ez így igaz ahogy mondod ,, de kell némi rutin is ,,,,,,,,,, ha végkép nem jönn ki axiális ütés ott melegiteni kell gázlámpával finoman és ujra centir az axiális ütést teljesen meg kell szüntetni ,
A tengely irányunál 0.5 mm még el megy aztán rá a gumit és állványon meg keresni a legnehezebb pontját a keréknek ,, ha ez meg van elentétes oldalra megfelelö sulyt tenni , ugy hogy a kerék bárhol megállithato legyen és ne induljon ne pörögjön el !
a kényelem a motor nyugodsága egyenes futása mulik rajta !
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy Suzuki DR650SE enduróm, annyi a hibája hogy ha üresben tartom a fordulatot kb3000 nél akkor ha nem is mozdítok a gázkaron akkor csökken a fordulat, 2500-2000-1500 koré. Gyári Mikuni karbi van rajta, a membránra gyanakodtam, de az hibátlan állapotú. Ha valaki találkozott már hasonlóval, vagy van valami ötlete hogy mi okozza a jelenséget kérem segítsen. Lehet hogy nem karbi hiba lesz. Előre is köszönöm.
Üdvözlettel: Kiss Péter
ha normális világos szinű a gyertya az alapjárati rendszered valahol el dugaszolodott fuvoka , csatornák, stb
gyertya is okozhat ilyet ,de inkább kontakt hiba és sok el kuszot feszültség ezzért alapjárat közelében alacsony a feszültség és a szikra nyomáson nem képes át ugrani . valoszinű nem ez lesz a problem de végig nézheted a gyujtás kört . a tul alacsony benzin szint is hasonlokat művel
keresek is inkább az apróban egy másik kereket mert ez teljesen kész van
mintha szusszanna a légszűrő felé
fodrulaton nincs kihagyás
xt660z(a régi fajta)
pöccre indul, de örökké leáll 5-10s járás után
Tegnap kipucoltam a karburátort, mindent visszatettem a helyére ahogy kell de van egy kis problémám!
A donor: Yamaha Super Jog 50
A probléma: Berúgás után csak úgy ömlik a karburátorból a benzin. 2 sárga csavart kicsavartam kifújtam,lepucoltam őket aztán vissza csavartam ahogy voltak. Lehet hogy itt basztam el valamit?
Előtte a motor csak 20-30al ment, ha fél gáznál tovább húztam akkor hörgött, lelassult. Ebből gondoltam hogy el van dugulva a karburátor.
Tud valaki segíteni miként bírnék életet lehelni bele?
Gsx-r alkatrész piac a facebook-on. Csatlakozz!
Üdv
Dani
lehet ki kellene görgőztetni az egyenes részeket belőle .........
de mindenképp jobb lett mint volt már csak ragasztós súlyokat kell kunyerálni a gumistól(vakszelep elég súlyos), aztán maga lesz a tökély
Köszönöm a hozzászólást mindenkinek.
Nekem azt mondták hogy ez zsiros teló de hogy valójában mi van benne a fene sem tudja.Majd ha télire leállitom belenézek de azt sem tudom honnan kezdjem.T szár ki vagy elég ha leveszem a telóról a szimmeringet aztán belekukkantok?
A tengely irányunál 0.5 mm még el megy aztán rá a gumit és állványon meg keresni a legnehezebb pontját a keréknek ,, ha ez meg van elentétes oldalra megfelelö sulyt tenni , ugy hogy a kerék bárhol megállithato legyen és ne induljon ne pörögjön el !
a kényelem a motor nyugodsága egyenes futása mulik rajta !
Ezt írtam neki! De ez logikus, annak akinek van kellő mennyiségű sütnivalója!
de nem reménytelen a helyzet, jövő tavaszig kész lesz