Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy neked jól esik, de szerintem először a tojást vedd ki belőle ! Én legalábbis annak idején teljesen átküllőztem a kereket krómozott küllőkkel.
A többit pedig logikusan! Mindig arra húzasd Ahonnan elment. Nem egy ördöngősség! Vagy ha nem tudod elviszed egy biciklishez, és Ő megigazítja . A talpas tüske viszont kell hozzá hogy tudd merre kell húzatni.
a másikon a helyén csináltam mert félre is volt fűzve(egyik felén beleért a gumi a porvédőbe)
csak melyik legyen először? hozzam egyenesbe aztán engedjem ki a tojást belőle?
olyan fél centis a tojás meg kb ennyit megy oldalra is ki
Befogod a tengelyt a satuba! Ráteszed a kereket.
Ráhegesztesz egy lapra egy felfelé álló tüskét amit a kerék közelébe tudsz pár milliméterre állítani.
Ahol jobbra van húzódva a kerék, ott az ellenkező oldalra húzó küllőt húzod meg, ahol balra ott szintén ! Ahol befelé "tojás" ott lazítod , ahol kifelé ott húzod.
Csak egy kis sütnivaló kell hozzá! Én ezelőtt sok évvel küllőztem a P21-es kerekét. Egy kerék egy pár óra, és profi lesz!
küllős motorkerék:
van benne tojás is meg 8as (inkább 8888) is, melyikkel kell kezdeni?
addig eljutottam hogy kilazítottam a küllőket
a sima 8ast másik gépen ki tudtam igazítani de most tanácstalan vagyok mert itt már minden össze-vissza áll
nem ártana belenézni ... lehet olaj helyett rozsda van belül
Igen az olajzásra én is gondoltam de annak olaj nélkül is kéne működnie rendesen arról nem is beszélve hogy akkor jobban összeszedi a port és hamarabb szétnyirja a szimmeringet.
Vagy ne foglalkozzak vele?
Lehet hogy egy hajóról van szó !
Esetleg megolajozni vékonyan?
Sziasztok mágusok!
Kis segitségre illetve magyarázatra lenne szükségem.
Száraz időben az első telóm kemény mint az állat berugózás nulla kiesik a tömés a fogamból úgy ráz,ma meg hogy esett az eső olyan szépen puhán rugózik mint a vaj.Mi lehet ennek az oka?
Vizes lett a teló szára és azért lehet?Hogy lehetne ezt orvosolni hogy mindig igy rugózzon?
Válaszokat előre is köszönöm!
Széles utat!
fix 12volt és lemér nyom e eleget.
pl. extrém fogyi legyen 15liter/100km...
200km/h akkor 1h alatt az 200km vagyis 30liter 60m -re.
30/60 az 0,5
0,5l/1min kijön akkor tuti nem fogy el....

Még a tank szuszogó,szellöző tud érdekes lenni, láttam már eltömődve 1-2gépen :)
Múltkor egy kocsin volt eltömődve az aktivszénszürőrész a szuszogó körében...
Nem javítási tanácsot kért hanem az okát kérdezte egy nem hétköznapi jelenségnél!
És engem is érdekel az oka meg feltételezem már szerelt féket, és nem idiótán fogalmazott.
Első hsz. -m felé nem is tanács volt, hanem egy kérdés, hogy hogyan álapította meg a levegősödést meg, hogy tuti tökéletes a rendszer tömörsége.

Eddig én levegősödni csak olyan fékrendszert látta ami nem tömitett hol itt-hol ott-hol amott....(főfékhengertől a munkahengerekig beleérve a csöveket, csatlakozásokat,stb.)

Meg úgy állt hozzá aki szerintem rendelkezik alapvető ismeretekkel!
Nem a "most melyik csavart tekerjem kifelé vagy befelé meg hány fordulatot" esetű emberke.
Emlekezz! Fekrendszer! Mit tanacsoltal?
A hondanal altalaban akkor ad a rele feszultseget a pumpanak ha erzekeli hogy van impulzus a gyujtotrafo primerkorebe. Tehat csak akkor mukodik ha inditozol vagy jar a motor. Ha a motor leall akkor meg megy 1-2 masodpercig es letilt. Ez biztonsag miatt van.
Köszönöm a válaszod!
Addig eljutottam, hogy az pumpát levettem, kapott 12V ot, működött, kattogott. (mennyire kell erősnek lennie? befogtam az ujjammal bármelyik ágát, és azonnal felszökött az áramfelvétele, és letiltott a műszer. Áramfelvétele 2-2.5 A között ingadozott.)

Azt hogy kap-e áramot, holnap fogom kideríteni, mert egyedül már nem volt most kedvem szórakozni vele, de a relénél lévő két csatlakozó elég zöld oxidréteggel rendelkezett amikor lehúztam.
Lehet hülye kérdés lesz, de honnan kapja a jelet, hogy mikor pumpáljon? Vagy ez folyamatosan pumpál menet közben?
Lehet rossz megérzés, de tuti nem szökik el sehol a folyadék?
Alsó dugattyúk tömitésénél?
Fékcső csatlakozási pontok tömitésénél?
Felül a tömitéseknél?
Húzzd be koppra, kábelkötözö rákötöz és meglesed összes tömitésnél(legyen az réz,alu,gumi,légtelenitőcsavarnál,stb....) munkahengernél,elosztónál,csőnél....
A fék nagyon puha és ilyenkor lelégtelenítem a a légtelenítő csavaron keresztül,felpumpálom keményre majd kilazítom a légtelenítőt és a csőben látom a levegőbuborékot(amit a légtelenítőre húzok).
A szivárgást szemrevételezéssel állapítottam meg,a fékcsöveket végig tapogattam de minden patyolat tiszta se olajsár se semmi.
Köszönöm.
Én is arra gondoltam, korábban szét is lett szedve a szívócsonkok hibája miatt, ugyanis a sütés elvált az alumíniumtól.
Ez házilag orvosolva lett, mindössze a tél beköszöntéig, ugyanis jobban bele lesz nyúlva a motorba, és akkor kap bőven új alkatrészt, többek között ezt is.
Egyenlőre jól bírja a Sikaflexes ragasztást.
-Kopp-kopp-
Azt hittem azért csinálja, ezért nem takarítottam, s néztem át a karburátort.
Télen akkor arra is sort kerítek, lehet el van retkesedve a kehelycső, az is okozhat elégtelen keveréket.
Most már úgy is rossz az idő, mielőtt elállítgatnám, takarítással kezdek, s szemrevételezéssel.
Ha minden ok, akkor állítunk.
Sajna nem rég óta enyém a motor, sok tapasztalatom nincs vele, nem ismerem az előzményeit.
Télen nagygenerál, lesz ott némi hajtókar, vezérműlánc, dugattyú-csere meg hengerfej rendberakás is.
Nem lesz unalmas számomra a tél.
Mindenesetre köszönöm a segítséget!
Valaszolok en ha Lecso epp nem er ra.
Eloszor is nezd meg hogy a benzin eljut-e a pumpaig. Majd ha inditozol nezd meg hogy kattog-e. Nezd meg hogy a kilepo csovon nyomja-e a benzint. Ha inditozaskor nem kattog akkor megkapja -e a 12 voltot a reletol (azthiszem fekete-kek). Ha megkapja es nem kattog akkor lehet csak az erintkezok egtek meg ezt egy finom polirpapirral megtisztithatod. (a muanyag haz alatt 2 erintkezo)
Ha nem jut el feszultseg inditozaskor a pumpara akkor valoszinu rele a gond.
a külső átmérő a lényeges de ennél a fajta kulcsnál annyira nem fontos inkább kissebb legyen mint nagyobb vagy a csuklós verzió de kivágni is lehet kazánlemezből én pl csapágy külsejéből is csináltam már
Mostmár csak az a kérdésem hogy mivel ebből úgylátom elég sokféle méret létezik, hol kell lemérni a körmös anya átmérőjét?
A külső átmérő a mérvadó, tehát átlósan a körmök külsejéig mérve?
Igen erre gondoltam, köszönöm.
Fogyóelektródás védőgázos ívhegesztéssel, argon védőgázzal kell végezni. Olyat keress akinek ilyen gépe van.
Nekem megvan a gyári szerszámkészlet, de abban nincs. Állítólag Hondákhoz adnak alapból.
De mindenképpen 2db kell mert kontrás anyák.
hello valakinek aluminium heggesztéssel tapasztalat? egy blokkot kellene feltolteni
Köszi, tisztítást mindenképp megoldom ma.
lecso!
AC-t hogyan tudom ellenőrizni?

Köszi
Ádám