Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegény keverékre utal Apuci.
A tű feljebb állítása segíthet talán, de a szegényedésnek valami kiváltó oka kell, hogy legyen. Azt kellene megállapítani. (pl fals)
Benne van a gyári szerszámkészletben, az ülés alatt...
AC
dugulás valahol karbi csap szűrő
Sziasztok.
Tegnapi motorozás során megállt alattam a technika. (’96os cbr600f3)
120 as tempó környékén leállt, azt hittem először, hogy kifogyott a benzin, átváltottam tartalékra, de nem élet újra.
Indítózásra nem reagált, kis idő után szivatóval beindult, de nagyon alacsony fordulaton ketyegett, és ha hozzáértem a gázhoz,
le is fulladt.
Valakinek valamilyen tipp?
Köszi a válaszokat.
nekem a dr650 nél ott az alapjárat ha lejjebb viszem gázadásra csuklik ... meik sebességbe rángat ? már 1-2 is vagy nagyobb sebességbe ?
mégeccer mindig elkúrom a hátétépét beta
körmös kulcsra gondolsz ? beta gyárt több szerszámgyártó cég is unior ks stb
a régi gyertyával is ilyen?
a hondán szívatott mindig a gyertya 1-1 ütem néha kimaradt ingadozott az alapjárat 3 helyről is szereztem be ngk-t és mind szar volt
2ezres fordulaton meg nem szokás menni még tata tempóban se
Urak,

Hol lehet venni hátsó futóműhöz a rugót előfeszítő nagy anyákhoz fogókat?
K3 GSXR-hez kellene ha ez számít, nemtudom van-e átmérőben egyáltalán eltérés vagy ez szabvány.
Sziasztok.
Én még ide nem írtam kérdést, most megteszem.
Sok itt a "motorszerelő", tőlük kérnék tanácsot.

Problem a következő:
Van egy XT600E.
2000-2500 Rpm-es fordulaton, tartott gázon rángat, azaz nem gyorsítás közben, hanem folyamatos haladáskor.
Keverék csavar állítására a probléma továbbra is fenn áll.
Alulról erősebb, ha dúsítom a keveréket, de adott fordulaton hullámzik ugyanúgy.
Lassú tatás haladás idegesítő.
Gyertya új, beállítva manual szerint a hézag 0,9mm-re.

Ydis karburátor van rajta, a második torok 3000-nél nyit.
Úgyhogy köze nincs a keverékképzéshez.
Ha szakadt volna a membrán arra gondolok.

Motorikusan nem lett még bántva, egy szelepállítást kapott.
Az is manual szerint, 0,10 szívó, 0,15 kipu.
Lehet hogy átenged valamelyik szelep, ez télen lesz orvosolva.
Esetleg valakinek valami ötlet?
Húzzak össze a gyetyahézagon, vagy próbáljak meg a tű magasságán változtatni?
Köszöntem.
Mi alapján mondod,hogy levegös?
Azt,hogy nincs szivàrgás mivel àllapitod meg?
Sziasztok.Van egy 600-as gsx-r em amin fékolajcsere utån lelevegõsödik a fék ållandòan. Olajszivàrgâs nincs a felső tömítő szetett kicseręltettem de egy hét utàn ujra levegős lett az első fék; a hàtsò szintén levegős,lehetséges hogy az olaj nem megfelelő? Ritkàn hasznàlom mert külföldön dolgozom kb. 3 havonta. Mi lehet az oka ennek a jelenségnek?
Meg lesz! csak kicsit odébb van még a dolog.
Nagyon helyes! Majd írd meg mire jutottál!
Az a probléma hogy nem egy szerelővel finoman szólva is megszo*tam így a bizalom is elveszett, én hosszútávra gondolkozom a motor használatába így inkább túlórázok blokk szerszám készítésén minthogy szarul legyen meg csinálva.A főtengely lesz centíroztatva, na majd kiderül mit sikerül összehozni, persze a kalapáccsal való szétszedést el felejtettem a blokkszerszám fele már készen van
Főleg a kalapácsot elfelejtve! Az csak arra jó, hogy elqrjon vele a dolgozó pár dolgot!
Üdv!

Motowell N+GE vagy mi a tályoghoz keresek lendkerékre jeladót!
köztes megoldásként meg lehet csináltatni a főtengelyt aztán ésszel összerakva nem lesz hiba
Az van, hogy ha elkezded krampácsolni a főcit, akor elmegy a centrír, és ütni fog.
Blokkelválasztóval meg nem megy el (annyira D:)
Öszerakás után dettó illik ellenőrizni a főtnegely centrírt, mert összerakáskor pont uyganúgy elmegy(elmehet) mint szétszedskor.
Ha nem ellenőrzöd, akor abbana boldog tudatlanásgban fogod hazsnálni a motort, hogy ennek akkor most egy szervízintervallumot el kell menni, és meg fogsz lepődni, amikor ennek a töredékét sem megy el, és nem fogod érteni, hogy miért.
A képzett s lekiismeretes szerelő munkája abban különbözik a hozzá nem értő által elvégzett munkától, hogy az tényleg a gyári minőséget állítja helyre, a képzetlen szaki meg csak azt hiszi hogy ezt csinálta.
Egy felkészült és lelkiismeretes szerlőnek megvannak a célszerszámai, mérőeszközei, amivel egy hétkoznapi felhasználó nem rendelkezik, ezért nem is képes egyenértékű m unkát végezni, még ha mág oly lelkes is.

A felhazsnálók nem mindig szokták érteni, elfogadni- hogy ez meg az amiért kerül egy szerelőnél annyiba amennyibe "hiszen a szomszéd jóska is kivette gumikalapáccsal, meg összerakta és tökéletes, és nem is kért érte annyit mint a szemét lehúzós szerelő"
A szomszédjóska, pont azokat e lépéseket fogja kihagyni amik miatt a szerelőnél egy kis motor blokk szét-össze is 25 től indul, és amik miatt a minőségi differencia keletkezik.

Tehát: ha nincs otthon blokkelválasztód, állványos mérőórád minimum, akor hosszú távon jobban jársz, ha keresel egy megbízható szakit akinek van és tudja is használni.
motorszerelőt keresek alkalmi munkákra a műhelyembe! Műhely Érd központja, szóval a környékről valaki. Balesetem miatt nehezen dolgozok, a felépülésem idejére kérek segítséget. A motorok endúrók, supermotok kizárólag, ne robogókra számítsatok. Fiatalok, esetleg tanulók előnyben, de azért némi tapasztalata legyen.. Nem kell önállóan dolgozni, az áment én mondom mindenre! Köszönöm a figyelmet!
Elmondanád,ha valami megoldásról lenne szó?Köszi!
Köszi a válaszokat már készül az univerzális blokkszéthúzó. Azzal működnie kéne
Semmi gond,végülis nyomra vezetett, találtam egy ábrát :)
Sorry