után kellene tölteni az irányjelzőfolyadékot a fékrendszerbe azon a hidraulikacsövön ami a kettes sebesség fogaskerekét tartja távol a kukactengely zégergyűrűjének a pöckétől
Sziasztok !Véleményetekre lennék kiváncsi :4 ütemű motorom most jött vissza szerelőtől,a hiba amiért elvittem az volt hogy a vízpumpából kivezető cső (amin a kartellgáz távozik egyenesen a légszürő házba) ,tehát ezen a csövön keresztül egy 10-20 kilométeres szakasz megtétele után kijön legalább vagy fél liter motor olaj,egyenesen a levegőszűrőházba !A szerelő cserélt membránt ,kapott új szívótorkot,szerinte repedt volt s farsot szívott,de a hiba megmaradt, ami azután derült ki miután elhoztam a motort !Igazából azt mondta nem tudja mitől lehet ez !Valaki tud valami okosat ?Vagy hallott már ilyet?
Köszönöm a válaszokat! Át lett fújva kompresszorral a karbi, az összes fúvókát kiszedtem és átfújtam. A tűn a lemezke a legalsó rovátkában van ezt lehet, hogy fordítva írtam tegnap. Fals levegőt nem szív sehol, átnéztem minden olyan részt ahol szívhatna, bár nem tudom, hogy a főtengely szimmering milyen állapotban van, de nem olajos a gyújtásdekni alatt. A levegőszűrő házat pótolni fogom amint találok egyet a neten meg is veszem. Nem tudok már másra gondolni csak arra, hogy túl sok levegőt tud szívni a légszűrőn át, amihez gondolom több anyag is kéne.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy Derbi Senda 50-es blokk. Rátettem egy AIRSAL 70-es hengert. A motor DUCATI gyújtással rendelkezik. Mikor keresgéltem a hengert találtam egy leírást, hogy mennyivel kell eltolni a gyújtást alaphelyzetétől. Na most ezt a leírást nem találom most. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönöm.
Ez fura nekem is, hogy hogyan indul be akkor hidegen neki....
De lehet ha olyan a karbi ahol a tűszelep fészek fölött van egy benyaszürő ami nem látható csak a fészek kiszedése után akkor megeshet, ott teli van tankból levált rozsdával.
Találkoztam már ilyennel!
Fejből meg nem mondom milyen a karbi azon, rég csináltam olyan zümmögőt...
Viszont írta a karbit 25szőr kitakaritotta, ezek szerint nem jól lett kitakaritva? Minden járatot illik átpucolni a megfelelő trükkökkel :)
Ha csak hideginditórendszerrel együtt pöfékel akkor keveset kap melegen is, csoda, hogy indul hidegen, bár még nincs tél...
A gyári légszürő részt szerezd vissza bontóból, vagy ha megvan a sérült szétvágot ház ismerve a Kawákat PP az anyaga ami saját anyagával pótolható és javítható!
Több okból is:
1.rendes levegő,üzemanyag keveréket kapjon
2.ne kopjon szará a blokk, eleve olyan motor amivel élvezet a föld út!
3.ne a felesleges plusz benzinre költsed a pénzed
4.ne a felesleges idő előtti motorgenerál legyen a legnagyobb kiadásod
A tű állása is a gyári manuálbab vagy motorcycledatában benne!
Persze a gyári karbi értékek komplett gyári kipufhoz és vezérléshez(2t nél henger, 4t nél veztengők, szelepek mérete,stb.) vonatkozik.Együtt alkot egy rendszert a gép, nem sdzabad csak külön a karbit nézni.
Több benzint akkor is kérhet egy moci ha a több levegő nem épp a kokánylégszürő miatt megy be!(pl. repedt szivócsonk,stb.)
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne hogy van egy 4 ütemű Leader blokkos Piaggio Skipperem ami Immobilisere-s és főtengely hibás . Találtam hozzá komplett bontott blokkot jó áron és gondoltam kicserélem mert úgy egyszerűbb és olcsóbb is . Csak az a blokk nem Immós így nem tudom hogyha kicserélem a blokkot akkor fog-e így menni a motor vagy van-e köze az Immónak hozzá .
Ha a legfelső rovátkába van, akkor kapja a legg szegényebb keveréket. Tedd át középre, vagy még lejjebb, próbálgasd úgy!
Azt írtad kb 500 méter után már szívató kell hozzá, addig meg rendesen? Ha igen akkor kifogyott a benzin az úszóházból, nem tud az úszó eléggé kinyitni.
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e nekem segíteni? egy am6-ra való pollini evo hengerbe szeretnék perselyt csináltatni, csak a környezetemben nincs olyan ember aki megtudná csinálni
meg esetleg ha tudtok saccolni, hogy mibe fájna egy perselyezés?
előre is köszi!
Jó estét! Olyan problémám van a motorommal, (Kawasaki kmx125) hogy csak szívatóval megy de akkor is fullad. A karbi ki lett pucolva már huszonötször, a főfúvóka mérete gyári 102,5 és a benzinszint is be lett állítva. A lemezke a tűn a legfelső rovátkában van, így elvileg többet kap, de kb 500méter után ha nem húzom rá a szívatót akkor megáll. Jelenleg egy sportlégszűrő van rajta, mert az előző tulaj szétvagdalta a légszűrőházat -.-". Hallani a hangján, hogy kevesel, de nem tudok már rajta mit állítgatni. Levegőcsavart már mindenfelé állítgattam, de nem lett jobb. Most teljesen be van csavarva, de még így is kevesel. A levegőszűrő okozhatja ezt? Esetleg vegyek bele egy nagyobb főfűvókát?
http://www.youtube.com/watch?v...
Azért azt tudd, hogy célszárszámok kellenek hozzá, és kéne tudni azt is, hogy a villádat meddig kell feltölteni. Szerintem csak akkor kezdj hozzá, ha kifejezetten a szerelés élvezete miatt csinálod, mert anyagi okokból nem érdemes.
fantasztikus utbaigazitas
csak azert kertem segitseget mert utananeztem es nem is tunt olyan egyszerunek, foleg a jo beallitas. na de nembaj, lessz valami
Keresel ketto csajt es ha nem pippantanak le, akkor az egyik bal a masik jobb oldalon tartja a motor elejet a levegoben a szereles alatt. Igy pl. Nem kell emelo!
Az elso kereket erdemes kiszerelni, mert egyszerre nehez a bal es jobb oali telot javitani, kiszereleshez meg keress egy gumist az tuti tud segiteni, napi szinten keret szerel ki es be!
Szétszeded, aztán a szimeringet, és ami kopott kicseréled, majd összerakva feltöltöd az előírt olajjal!
De a legjobb az lenne ha egy Gépipari Szakközepet elvégeznél.
Mindjárt nem kellene annyit kérdezősködnöd.
nem biztos hogy jó ötlet a csökkentés
a fesszab elfűti a felesleges áramot(nálam simán érezni hogy mikor megy mikor nem a világítás) szóval kis fogyasztás nagy melegedés
persze ha gerjesztéses mint az autóknál akkor nem szóltam
A feszszabályzó suzuki gs 500-ra való, a generátor tekercsek megegyeznek az én gépemmel, még cikkszám szerint is. A tekercsek csillag kapcsolásúak. A szabályzót biztosan jól kötöttem be, eddig működött.
A generátor 3 fázisú, elvileg 200 watt körüli a teljesítmény, ugyan az a tekercs van benne mint a gs500-ban. akkor elvileg ha biztosítékra teszem a szálakat akkor megvédhető lenne a generátor. valamint még arra is gondoltam hogy újra vezetékelem az egészet és az öszes izzó ledesre cserélésével csökkentek az áramfelvételen, nem-e az probléma már ilyen idős motornál a kábelek már nem a igaziak
Repedt sérült házat is vehetsz, vagy a régidet megkeresni és utána kipótolni....
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy Derbi Senda 50-es blokk. Rátettem egy AIRSAL 70-es hengert. A motor DUCATI gyújtással rendelkezik. Mikor keresgéltem a hengert találtam egy leírást, hogy mennyivel kell eltolni a gyújtást alaphelyzetétől. Na most ezt a leírást nem találom most. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönöm.
Üdvözlettel Zsolt.
De lehet ha olyan a karbi ahol a tűszelep fészek fölött van egy benyaszürő ami nem látható csak a fészek kiszedése után akkor megeshet, ott teli van tankból levált rozsdával.
Találkoztam már ilyennel!
Fejből meg nem mondom milyen a karbi azon, rég csináltam olyan zümmögőt...
Viszont írta a karbit 25szőr kitakaritotta, ezek szerint nem jól lett kitakaritva? Minden járatot illik átpucolni a megfelelő trükkökkel :)
A gyári légszürő részt szerezd vissza bontóból, vagy ha megvan a sérült szétvágot ház ismerve a Kawákat PP az anyaga ami saját anyagával pótolható és javítható!
Több okból is:
1.rendes levegő,üzemanyag keveréket kapjon
2.ne kopjon szará a blokk, eleve olyan motor amivel élvezet a föld út!
3.ne a felesleges plusz benzinre költsed a pénzed
4.ne a felesleges idő előtti motorgenerál legyen a legnagyobb kiadásod
A tű állása is a gyári manuálbab vagy motorcycledatában benne!
Persze a gyári karbi értékek komplett gyári kipufhoz és vezérléshez(2t nél henger, 4t nél veztengők, szelepek mérete,stb.) vonatkozik.Együtt alkot egy rendszert a gép, nem sdzabad csak külön a karbit nézni.
Több benzint akkor is kérhet egy moci ha a több levegő nem épp a kokánylégszürő miatt megy be!(pl. repedt szivócsonk,stb.)
Olyan kérdésem lenne hogy van egy 4 ütemű Leader blokkos Piaggio Skipperem ami Immobilisere-s és főtengely hibás . Találtam hozzá komplett bontott blokkot jó áron és gondoltam kicserélem mert úgy egyszerűbb és olcsóbb is . Csak az a blokk nem Immós így nem tudom hogyha kicserélem a blokkot akkor fog-e így menni a motor vagy van-e köze az Immónak hozzá .
Ha a legfelső rovátkába van, akkor kapja a legg szegényebb keveréket. Tedd át középre, vagy még lejjebb, próbálgasd úgy!
Azt írtad kb 500 méter után már szívató kell hozzá, addig meg rendesen? Ha igen akkor kifogyott a benzin az úszóházból, nem tud az úszó eléggé kinyitni.
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e nekem segíteni? egy am6-ra való pollini evo hengerbe szeretnék perselyt csináltatni, csak a környezetemben nincs olyan ember aki megtudná csinálni
meg esetleg ha tudtok saccolni, hogy mibe fájna egy perselyezés?
előre is köszi!
Azért azt tudd, hogy célszárszámok kellenek hozzá, és kéne tudni azt is, hogy a villádat meddig kell feltölteni. Szerintem csak akkor kezdj hozzá, ha kifejezetten a szerelés élvezete miatt csinálod, mert anyagi okokból nem érdemes.
csak azert kertem segitseget mert utananeztem es nem is tunt olyan egyszerunek, foleg a jo beallitas. na de nembaj, lessz valami
Az elso kereket erdemes kiszerelni, mert egyszerre nehez a bal es jobb oali telot javitani, kiszereleshez meg keress egy gumist az tuti tud segiteni, napi szinten keret szerel ki es be!
De a legjobb az lenne ha egy Gépipari Szakközepet elvégeznél.
Mindjárt nem kellene annyit kérdezősködnöd.
a fesszab elfűti a felesleges áramot(nálam simán érezni hogy mikor megy mikor nem a világítás) szóval kis fogyasztás nagy melegedés
persze ha gerjesztéses mint az autóknál akkor nem szóltam