Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

után kellene tölteni az irányjelzőfolyadékot a fékrendszerbe azon a hidraulikacsövön ami a kettes sebesség fogaskerekét tartja távol a kukactengely zégergyűrűjének a pöckétől
Sziasztok !Véleményetekre lennék kiváncsi :4 ütemű motorom most jött vissza szerelőtől,a hiba amiért elvittem az volt hogy a vízpumpából kivezető cső (amin a kartellgáz távozik egyenesen a légszürő házba) ,tehát ezen a csövön keresztül egy 10-20 kilométeres szakasz megtétele után kijön legalább vagy fél liter motor olaj,egyenesen a levegőszűrőházba !A szerelő cserélt membránt ,kapott új szívótorkot,szerinte repedt volt s farsot szívott,de a hiba megmaradt, ami azután derült ki miután elhoztam a motort !Igazából azt mondta nem tudja mitől lehet ez !Valaki tud valami okosat ?Vagy hallott már ilyet?
A lerakódásokat csak a kompresszor nem fogja felhozni....
Repedt sérült házat is vehetsz, vagy a régidet megkeresni és utána kipótolni....
azta, hát akkor ez nem olcsó :( azért köszi!
Köszönöm a válaszokat! Át lett fújva kompresszorral a karbi, az összes fúvókát kiszedtem és átfújtam. A tűn a lemezke a legalsó rovátkában van ezt lehet, hogy fordítva írtam tegnap. Fals levegőt nem szív sehol, átnéztem minden olyan részt ahol szívhatna, bár nem tudom, hogy a főtengely szimmering milyen állapotban van, de nem olajos a gyújtásdekni alatt. A levegőszűrő házat pótolni fogom amint találok egyet a neten meg is veszem. Nem tudok már másra gondolni csak arra, hogy túl sok levegőt tud szívni a légszűrőn át, amihez gondolom több anyag is kéne.
Koszi.
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy Derbi Senda 50-es blokk. Rátettem egy AIRSAL 70-es hengert. A motor DUCATI gyújtással rendelkezik. Mikor keresgéltem a hengert találtam egy leírást, hogy mennyivel kell eltolni a gyújtást alaphelyzetétől. Na most ezt a leírást nem találom most. Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönöm.

Üdvözlettel Zsolt.
Ez fura nekem is, hogy hogyan indul be akkor hidegen neki....
De lehet ha olyan a karbi ahol a tűszelep fészek fölött van egy benyaszürő ami nem látható csak a fészek kiszedése után akkor megeshet, ott teli van tankból levált rozsdával.
Találkoztam már ilyennel!
Fejből meg nem mondom milyen a karbi azon, rég csináltam olyan zümmögőt...
Viszont írta a karbit 25szőr kitakaritotta, ezek szerint nem jól lett kitakaritva? Minden járatot illik átpucolni a megfelelő trükkökkel :)
Ha csak hideginditórendszerrel együtt pöfékel akkor keveset kap melegen is, csoda, hogy indul hidegen, bár még nincs tél...
A gyári légszürő részt szerezd vissza bontóból, vagy ha megvan a sérült szétvágot ház ismerve a Kawákat PP az anyaga ami saját anyagával pótolható és javítható!
Több okból is:
1.rendes levegő,üzemanyag keveréket kapjon
2.ne kopjon szará a blokk, eleve olyan motor amivel élvezet a föld út!
3.ne a felesleges plusz benzinre költsed a pénzed
4.ne a felesleges idő előtti motorgenerál legyen a legnagyobb kiadásod

A tű állása is a gyári manuálbab vagy motorcycledatában benne!
Persze a gyári karbi értékek komplett gyári kipufhoz és vezérléshez(2t nél henger, 4t nél veztengők, szelepek mérete,stb.) vonatkozik.Együtt alkot egy rendszert a gép, nem sdzabad csak külön a karbit nézni.
Több benzint akkor is kérhet egy moci ha a több levegő nem épp a kokánylégszürő miatt megy be!(pl. repedt szivócsonk,stb.)
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne hogy van egy 4 ütemű Leader blokkos Piaggio Skipperem ami Immobilisere-s és főtengely hibás . Találtam hozzá komplett bontott blokkot jó áron és gondoltam kicserélem mert úgy egyszerűbb és olcsóbb is . Csak az a blokk nem Immós így nem tudom hogyha kicserélem a blokkot akkor fog-e így menni a motor vagy van-e köze az Immónak hozzá .
Szia

Ha a legfelső rovátkába van, akkor kapja a legg szegényebb keveréket. Tedd át középre, vagy még lejjebb, próbálgasd úgy!

Azt írtad kb 500 méter után már szívató kell hozzá, addig meg rendesen? Ha igen akkor kifogyott a benzin az úszóházból, nem tud az úszó eléggé kinyitni.
15-25 ezer között plusz a dugó
most hogyis ? akkor a tű most teljesen le van eresztve ? én inkább emelném ... és igen nagyobb fúvóka is kellene vagy gyári légszűrő
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne hogy tudnátok-e nekem segíteni? egy am6-ra való pollini evo hengerbe szeretnék perselyt csináltatni, csak a környezetemben nincs olyan ember aki megtudná csinálni
meg esetleg ha tudtok saccolni, hogy mibe fájna egy perselyezés?
előre is köszi!
Jó estét! Olyan problémám van a motorommal, (Kawasaki kmx125) hogy csak szívatóval megy de akkor is fullad. A karbi ki lett pucolva már huszonötször, a főfúvóka mérete gyári 102,5 és a benzinszint is be lett állítva. A lemezke a tűn a legfelső rovátkában van, így elvileg többet kap, de kb 500méter után ha nem húzom rá a szívatót akkor megáll. Jelenleg egy sportlégszűrő van rajta, mert az előző tulaj szétvagdalta a légszűrőházat -.-". Hallani a hangján, hogy kevesel, de nem tudok már rajta mit állítgatni. Levegőcsavart már mindenfelé állítgattam, de nem lett jobb. Most teljesen be van csavarva, de még így is kevesel. A levegőszűrő okozhatja ezt? Esetleg vegyek bele egy nagyobb főfűvókát?
http://www.youtube.com/watch?v...
Azért azt tudd, hogy célszárszámok kellenek hozzá, és kéne tudni azt is, hogy a villádat meddig kell feltölteni. Szerintem csak akkor kezdj hozzá, ha kifejezetten a szerelés élvezete miatt csinálod, mert anyagi okokból nem érdemes.
fantasztikus utbaigazitas
csak azert kertem segitseget mert utananeztem es nem is tunt olyan egyszerunek, foleg a jo beallitas. na de nembaj, lessz valami
Keresel ketto csajt es ha nem pippantanak le, akkor az egyik bal a masik jobb oldalon tartja a motor elejet a levegoben a szereles alatt. Igy pl. Nem kell emelo!
Az elso kereket erdemes kiszerelni, mert egyszerre nehez a bal es jobb oali telot javitani, kiszereleshez meg keress egy gumist az tuti tud segiteni, napi szinten keret szerel ki es be!
Szétszeded, aztán a szimeringet, és ami kopott kicseréled, majd összerakva feltöltöd az előírt olajjal!
De a legjobb az lenne ha egy Gépipari Szakközepet elvégeznél.
Mindjárt nem kellene annyit kérdezősködnöd.
Hello. Elso tello felujitasban kernek tanacsokat, tippeket, videokat, leirasokat. a tello WP, es egy 2001 es exc 300 ban van.
nem biztos hogy jó ötlet a csökkentés
a fesszab elfűti a felesleges áramot(nálam simán érezni hogy mikor megy mikor nem a világítás) szóval kis fogyasztás nagy melegedés
persze ha gerjesztéses mint az autóknál akkor nem szóltam
Most olvastam csak vissza. Koszontem Tasi!
A feszszabályzó suzuki gs 500-ra való, a generátor tekercsek megegyeznek az én gépemmel, még cikkszám szerint is. A tekercsek csillag kapcsolásúak. A szabályzót biztosan jól kötöttem be, eddig működött.
A generátor 3 fázisú, elvileg 200 watt körüli a teljesítmény, ugyan az a tekercs van benne mint a gs500-ban. akkor elvileg ha biztosítékra teszem a szálakat akkor megvédhető lenne a generátor. valamint még arra is gondoltam hogy újra vezetékelem az egészet és az öszes izzó ledesre cserélésével csökkentek az áramfelvételen, nem-e az probléma már ilyen idős motornál a kábelek már nem a igaziak