Így van, előttem már jól írták. Érdemes egy-vagy három biztosítékot beiktatni, attól függ hány fázisú a generátorod. Illetve jó lenne tudni a teljesítményét, ennek megfelelően megválasztani a biztit.
Elszakadt a lanc. Kupplung szetkapcsolva maradt. A kis lanckerekrol ledaralodott a fog kivul vagy belul. Kupplung kosar agyrol ledaralodott a fogazat ami a tengelyre megy. Stb. Stb.
Elvileg be lehet tenni 25 amperos biztiket a fazis vezetekekbe. Meg soha nem csinaltam. Esetedben szerintem csak veletlen hogy hamar kiment ujra a generator. De levedheted persze.
Akkor csinálok még egy generátor-feszszabályzó cserét. Létezik valami arra hogy a generátort megvédjük az ilyen tönkremeneteltől? Mert egy feszszabályzót egyszerűbb pótolni mint egy generátor állóész
a hétvégén voltam motorozni és valami elromlott a motoron . Amikor éppen elindultam egyszer csak üresbe ment a motor vagyis semelyik fokozatban nem működik, mind a 4-ben olyan mintha üresben volna. úgyhogy aki tud mondani valami tippet mi lehet a probléma azt megköszönném :)
na igen. pont ez az. magasabb benzinszintnél gond nélkül megy. ezért lenne kézenfekvő az összegyűlt kosz. közben kerestem egy képet. most már látom, neked a tankban van minden. én maradnék a szivattyún lévő kis műanyag szűrő ellenőrzésénél... hátha nincs is nagy baj
Nincs csapom.Egyenesen be megy egy csővel a karburátorokhoz.Ezen se szűrő se semmi nincs.De gondoltam rá hogy ki szedem a pumpát és meg nézem nem retkes -e. Relé? azt meg meik lehet és hogyan tudom tesztelni hogy jó? de ha rátankolok akkor nincs gond csak ha kevés benne a benzin.
Szerintem csak nem volt sok szerencsed az uj szabalyzoval. Meghalt es magaval rantotta a generatort is. Vizsgald at a vezetekeket es ha azok jok akkor uj szabalyzoes generator megoldja a problemat. Sajnos az elektromos dolgok minden elojel nelkul tonkrememennek es mivel a szabalyzoban jo nagy aramok jonnek mennek az alkatreszek kulonosen nagy terhelesnek vannak kiteve. Figyelj arra hogya szabalyzo hutese meglegyen.
hello
vagy koszos a tankod és a sok dzsuva mind ott van a benzincsap szűrőjénél és hiába teszed át tartalékra nem tud kifolyni. én kiszedném a csapot és megnézném mennyi kosz van ott összegyűlve. a szivattyút ki tudod úgy próbálni, hogy a benzincsapról lehúzod a csövet (vagy a szivattyú szívóágára teszel egy másikat) és kannából megszívatod (vagy elég hosszú csővel akár a tankból is csak akkor tegyél közbe egy szűrőt nehogy felszívjon valamit). ha úgy megy akkor biztos nem az a baj. ha meg nem megy akkor a relé is lehet rossz, nem biztos, hogy a pumpa adta meg magát.
Helósztok. Nekem is lenne egy jó kis elektromos problémám. Suzuki gsx400E (1986-os, léghűtéses kéthengeres blokk). Télen felújítottam a blokkot, összerakás után kb 500 kilóméterrel leégett a generátorom, először azt hittem hogy szerelésnél megsértettem a tekercset és ezért ment tönkre, vettem bele új állórészt. Összeraktam vele, töltés tökéletes volt, de kb 20 kilóméter után kicsapta a biztosítékot és mivel csak az aksin van gyárilag ezért aksi nélkül üzemelt tovább még kb 20 kilóméteren át amikor megálltam és észrevettem. Generátor természetesen megint leégett. Akkor találtam egy testhibát amit kijavítottam, csatlakozókat megtisztítottam, a töltéshez kapcsolódó összes vezetéket újrahúztam. Generátort újra tekercseltettem valamint kapott egy új feszszabályzót mert az is tönkrement. Összeraktam, minden tökéletes, elmentem 2500 kilómétert, volt kétszer 500 kilóméteres túra is, semmi gond nem volt. Tegnap viszont amikor motoroztam egyet észrevettem hogy halványabbak a lámpák, töltésre rámértem és csak 12,6v a töltőfeszültség. Generátor ismét leégett, hurrá. Mit nem veszek észre amitől mindig leég a generátor?
éppen akkuról kéne világítania, ha fel van töltve, de a 18-20 voltos feszültségek kinyomhatták.. Vigyázz a motorvezérlőre is! mindenképp nézd meg!húzd szét a csatlakozóját, és a 3 vezetéken ami a generátorból jön mérj feszültségeket. (általában 3 sárga, vagy 3 fekete) indítsd el , akkuról kell neki mennie, enyhén emelt gázon vagy alapjáraton mérj 35-40 (váltakozó feszültség) volt körül kell adnia.. ez eltérhet, nem ez a lényeg, hanem hogy mind a 3 vezetéken egymáshoz képest egyforma legyen azonos fordulaton. Ha ez okés, akkor a generátor oké. akkor szinte biztos, hogy fesszabályzó!
szia! ha 5 vezetékes a fesszabályzó, akkor szerintem az a gatya...nem mehet fe18v ig, mert kinyírja az akkut... és ha felmegy, akkor le is, szóval a töltés biztos halott... kérdés az akku kibirta e
sziasztok. van egy 70cc is bws-em és gázadásnál le akar fulladni de nem áll le hanem egy 2 másodperc után pedig elkezd huzni mint állat. de ha ismét visszaveszem a gázt és után ismét gyorsítok akkor megint kezdődik. Levegő csavart akár hogy állítom nem lesz jó. Ötleteket tanácsokat kérnék, hogy mi lehet a probléma.
Sziasztok.
Tegnap egy olyat tapasztaltam: menet közben meg állt a gép, szét szedtem volt szikra zúg a tank szivattyú de nem kapott üzemanyagot.Igaz az alján volt a benya a tanknak, de eddig még ennyivel mentem 40 km-et. rá tankoltam és pocc-röff. Lehet az üzemanyag szivattyúm lenne szar? nem nyom eleget mikor már kevés van benne?
Szerintetek? mert én másra nem tudok gondolni.
Gyanítom ez ugyan az lessz:
Jeladó