Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Az lenne a problémám hogy van nekem Kawasaki KDX 125SR motorom. Tettem fel galériát a hibáról. Nem motorikusan lesz vele a gond Mentem vele karbi tisztítás után 1 kört és a 8-10 perc alatt az aksi elkezdte ereszteni a savat, és ugyanúgy nem pörög ki, dadog,alapjáraton pedig nagyjából jó. A gyujtás vagy valami zárlat okozhat ilyet?
Amíg nincs meg a gyári idom előre avval se lennék beljebb. Az is elég nagy. Enduro maszk alá kis digitális szar kellene. Az meg nem ér 30K-t, de úgy néz ki az lesz a járható út. Használtat tud esetleg valaki?
Miért nem veszel egy rávaló órát? Tuti lehet kapni itt-ott...
tömítetlenség.

nézd meg nem szivárog-e valahol a fékolaj, leginkább a munkahengernél tud, és ne nagyon menj így vele szerintem

faternak az autóban adta meg magát a tömítés, és egyszer csak azt vette észre, hogy a fékpedál a padlón koppan, szerencsére nem nagyott kellett fékezni, és fel tudta pumpálni. de ha ez mondjuk egy zebránál, vagy lámpánál történik...:/
lánckérdés
ha a gyári áttétel 15:45 és 106 csapos lánc
akkor a 15:47 mekkora hosszt igényel? 108 jó lehet?
most a 15:40 áttétel 104 csap
Sziasztok! Mitől lehet az, hogy ahogy fékezek (elsőfék) egyre beljebb kerül az a pont ahol fog, szóval, ha mondjuk 150-ről fékezek 0-ra a végére kb koppon van a fékkar... Ha felengedem kezdődik előlről.
Elvileg nem kéne gondnak lenni-e, de mivel nem gyakorlom a szakmám így nem fogok bele ebbe a részébe. A konzolt megcsinálom a fejidomnak meg a műszerfalnak, a km órát bekötöm (spirálos) a fordulatszám mérővel meg felkeresek egy komolyabb villamossági tudással rendelkező havert, vagy 1 Kawa gurut. Pár ezer forintért nem érdemes semmit se "szétcseszni"...

Esetleg Miskolc körzetében tudtok valakit ajánlani, aki tényleg ért is hozzá?
a legegyszerűbb ha letöltöd a szervízkönyvet mind a kettőhöz és megnézed mi micsoda már ha el tudsz menni a kapcsolási rajzon .... a fordulatmérő elektronikus ? mert akkor nem biztos hogy jó ötlet a szálcserebere
Szia,

érdekelhet. Képet róla meg árat tudnál küldni ide: "vip25@citromail.hu" ?
van hozzá km órám ha érdekel
Hali,

eddig eljutottam. Na meg feltételezem a barna a test... ott van még egy ami a megvilágításé lehet. Egy feltételezem a gyújtásjelé. Mi lehet az uccsó? Illetve hogy mérem ki?
Akkor elkezdem én és majd ferivagyok folytatja :)

Első lépés a multiméteren az on/off kapcsolót rakd on állásba.
Jah és legyen feltöltött hibátlan 9voltos elem benne!
Sziasztok,

segítséget szeretnék kérni. Nem rég vettem 1 ZXR 750 J mocit amiről hiányzik a műszerfal, sehogy sem sikerült gyári műszerfalat szereznem. Viszont olcsón hozzájutottam egy gpz 550-es műszerfalhoz, amit rá szeretnék faragni. A kérdésem az lenne hogyan kellene bekötni? Ezen 4 vezeték van:

-fekete
-barna
-kék_zöld
-piros_kék

Melyiket mihez (szín) kössem? Már az is nagy segítség lenne ha tudnám ezek közül melyik micsoda, illetve tudnám hogyan lehet multiméterrel kimérni őket. Villamosságban sajna nem vagyok nagy király... ezért ha lehet, részletes "szájbarágós" választ szeretnék, ha esetleg tud valaki segíteni.

Előre is köszönöm.
semmit se nehéz ha megvan hozzá a tudás a szerszámozás és a gyakorlat ... minden megvan ? vezérlést be tudsz állítani ? gondolom nittelős vezláncot tennél rá szerszámod van hozzá vagy összekalapálod ? teleszkópot szedtél már szét ? ezek nem olyan dolgok mint egy gyertyacsere
Sziasztok!
gsx 750f 93-as vezérmű lánc csere lenne nehéz kicserélni? már nagyon csörög
karbit is ki akarom takarítani gyertyát cserélni a gumi csonkokkal is kezdenem kell valamit gondolkodtam sport légszűrön de azt mondták hogy át kell fúvókázni a karbikat így letettem róla önindítót csapágyazni első villát rendbeteni na meg átfesteni a mocit mert felmondta az aksi a szolgálatot és sikerűlt elintéznie a festést úgy mindenfelé tehát teljes felújítás lesz 6-7 hónap alatt
előre is kösz a választ!
Az lehet:)) de aki 500 ezres motorral járkál nem vesz 700ért karbisort, de lefogadom van az olcsóbban bontottan, és nem hinném hogy a mókolt szimering hibához vezetne
Miért is?
Egy új fcr39 karbisor néztük pl. 700eft!
Láttam bontottat 150e -t is :D
hát ez meg hozzor ár, de még gondolkodom rajta, köszi
Karbi úszóház tömités szett 9700/4db
nyitott vezlánc nittelőszemmel 4900 pénz..
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni. Szerintetek egy sportdobon mekkora az ideális belső átmérő az összekötő cső csatlakozásnál 600-as sornégyes 108 lóerős gép esetében?
Köszi a válaszokat!
sziasztok! olyan problémám van, hogy peugeot buxy robogommal mentem, kifogyott a benzin, megállt és utána hiába töltöttem bele benzint nem indul. szikra meg anyag van, végignéztem a gyujtás vezetékeit, karbit pucoltam és semmi, egy pöffenés sem, néha durran egyet. köszönöm elöre is a választ
én megkérdeznék egy honda kereskedést. elég jó az alkatrészellátás. tavaly kellett vmi régi ns-hez alkatrészt és volt minden 3 nap alatt olcsóbban mint bárhonnan, ráadásul gyári. és ha véletlenül nem jó akkor helyben tudod intézni nincs nemzetközi postaköltség.
Honda CB125T
Évjárat: 82'

Ha nagyon nem lehet kapni az országban, akkor marad az E-bay.
Cagiva mitora volna egy gyors kérdésem!
A blokkot ugye 2 csavar fogja egy elöl egy nagy pedig ott hátul ami a lengővillát is fogja ugye!Na azt hogy szedjem ki?Az anyát kitekertem de ugye a másik oldalon be van süllyesztve a vázba azt hittem könnyen ki kéne csúszni neki de nem
Van valami ötlet,eljárás oda?Köszi!