Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielőtt sokat dumálsz nézz utána...
http://www.jtsprockets.com/cat...
Kormány, kiemelők, felső villahíd(ha a gyárit nem akarod átfúrni), és a kérdés még a kábeleken van...
+ itt nem volt másnapi ellenőrzés, mert vittem és hoztam.
Pörgött a fékpadon nem 1x, 3x lett szétszedve a karbi fúvóka csere miatt, tű lett cserélve, stb. 3 óra múlva hoztam el és ideje nem volt kihűlni rendesen. Elszívtam 2 cigit a műhellyel szemben és mikor indultam volna már éreztem, hogy valami nem stimmel. Vissza is mentem, hogy valami nem oké, de ezt is írtam.
Most lehet újra szétbombázni Na jó éjt !
Oké de láthatod egy FÉK JAVÍTÁSHOZ szóltam hozzá és azért én is szoktam segíteni, ha olyanról van szó amit úgy ítélek meg érdemes segítenem.

Visszatérve az egyik kérdésedre, pénzt keresni nem szereléssel, hanem kereskedéssel lehet. Motort az ember megszállottságból szerel, pénzt meg adás-vétellel, tőzsdével,stb. lehet keresni...
Hogyha a pénz lenne a lényeg nem szerelném még a saját szarom se, azt is máshoz vinném! ....és amíg más szereli akár biztositásiügynökösködnék vagy tőzsdéznék, netalán épp ebay -t lesném mi az amit eltudok sózni majd a vaterán utána :D
Tudod elhunyt nagyapám is megmondta minden annyit ér amennyiért el lehet adni....
Utolsó
Olvasod te amit írok ?
Mindenből új ! Henger, dugó, hengerfej, kipufogó, légszűrő, csapágyak, karburátor, stb, stb
Elhiszem, hogy okos vagy, de hagyjuk abba a chat-elést
Továbbá nekem magyarázhatod, mert kezembe tudok venni egy könyvet és megtanulom a száraz anyagot, de attól még tapasztalatom nem lesz. Azt tudom, hogy marhára meguntam már a pénzt hurcolni ..... mindenből vadonatúj alkatrészeket kapott, semmit nem sajnáltam a motortól és mégis lassan megutálom. 25km messzire mentem ezért az emberért, megnéztem az eredményeket, az eddigi munkákat, stb
A továbbiakban ne is offoljuk szét a topikot, mert nem erről szól.
Hidd el, hogy aki itt kérdez, az nem minden esetben kókányolni szeretne és a biztonság mindenkinek saját érdeke.
Ti dolgotok, hogy egyeztek meg, de én mindig elszoktam mondani mindenkinek ha karbi állításról van szó, hogy
1. hibátlan hengerfej
2. rendes kipuf
3. karbi utolsó csavarig szétkap és kipucol
4. minden része beállít, így a hideg indítást is másnap megnézem ellenőrzés képen

Persze van szükség megoldás ha épp egy kokány kipufhoz hozzá kell csalni vagy egy kopott hengerfejhez, hogy legalább legyen addig is alapjárat amíg beletudnak hétvégente tankolni kétezeré....
...de akkor nem is olyan a "tarifa" :)
Ember .... ennek a szerelőnek országos bajnok motorokat köszönhet a nemzet. Kinek adtam volna oda, ha nem ilyen embernek.
"Köszi, de majd alkalomadtán a szemembe mondod"

Természetesen ha tudom ki lennél...
(nem azt mondtam üssön el mielőtt ide akarsz sértegetve kilukadni, csak legyen kokányolt a féke, remélem majd mikor nehezen sikerül kikerülnöd rájössz A FÉK NEM JÁTÉK!)



"Na erre mit lépsz kispofám ? "

Pont azt amit szoktam mondani, túl sokan gondolják, hogy értenek a szereléshez. Egy karbi beállításnál illik a hidegindító részt is átnézni.Ha melegen már minden pöpec várni egy napot és hidegen ellenőrizni a hidegindítást is, ha nem jó azt is beállítani....
Ugyan úgy a hideginditó rendszer egy része, mint a teljesítmény rendszer vagy az alapjárati rendszer, stb. Tökéletes karburátor állítás azt feltételezi, hogy az összes része az összes üzemi körülmény között megfelelően működik.
Nem véletlen olyan összetett a felépítése a modernebb karbiknak...
Minden részét ellenőrizni,javítani,beállítani kell az adott feladathoz így a hidegindító részt hideg motorhoz!
Reméled, hogy egy rossz fékkel közlekedő teherautó jön velem szembe Köszi, de majd alkalomadtán a szemembe mondod A hozzászólásod 3/4részében támadod RC-t és siránkozol a "helyzetetek" miatt.
"Hogyha már te leléptél innen nem kellene Lecsót, Tasit, engem, stb. a többieket még szarabb helyzetbe sodorni..."
Lecsó teli van munkával, mert engem speciel vissza kellett utasítson. Tasinál is előfordul, hogy nem reagál a megkeresésre.
Téged meg biztos nem jegyeznek, nem mutatsz semmit, stb.
Mindjárt sírva fakadok a nehéz sorsú szerelők miatt.
Engem meg most akar levenni megint egy baromi jó nevű versenyszerelő, mert melegen belőtte a karbimat úgy, hogy hidegen nem akar faszán indulni
Mondom neki csináljuk már meg ezt garanciába, erre az volt a reakció, hogy ő a hidegindító rendszerhez nem nyúlt, ergo mire fel kéne ingyen csinálnia
Kompletten összerakattam vele egy blokkot nem kevésért, aztán 2hét múlva megint szerelni kellett, ismét fizettem. Megint eltelt kis idő, elkezdett összekopni a blokk, hát újra kellett rakni az egész karbit, ismét fizettem. Mielőtt eljöttem már nem úgy indult a szekér ahogy szokott, de JELEZTEM. Menjek nyugodtan, nincs azzal semmi baj ! Aha, aztán 2nap múlva elővettem és 5 percet szarakodtam mire életet leheltem a 600km-es vadonatúj blokkba
Most fizessek még azért is, hogy normálisan elinduljon.
Na erre mit lépsz kispofám ?
Aztán még mindig nem kérdeztem meg itt, hogy na mit is kellene csinálni vele, mert ha belenyúlna más, akkor még kitalálná, hogy így meg úgy és már a főtengely beszerelésre sem vállalja a garanciát.
Nem hétvégi fusiról van szó, de FÉKET! ismétlem FÉKET! nem kellene táv javítani és táv észt osztani!
Remélem majd egy kokányolt fékkel lévő teherautó megy veled szembe és akkor átgondolod ezt te is!
Talán nem véletlen, hogy a fékrendszerben lévő kókányolást még fekete pénzes sufni műszakin se engedik át! Nem egy hangos kipufogó vagy ledes mini index!
FÉKRŐL volt szó öcsi! Amíg én az utakon motorozok nem akarom, hogy szemből olyan jöjjön velem akit táv oktatva biztattak hozzáértés nélkül a fék kokányolására!

Aki meg megakar tanulni szerelni menjen el és iratkozzon be, biztos a tandíj kifizetése után Lecsóék megtanítják....
1, RC eddig itt csak segített, ergo nem érdemli ezt a hangot.
2, Adatlapodról :
"...utána sok sok sok évre rá motorkerékpár szerelő lettem kiváló szakmai bizonyítvánnyal!
...aztán mivel szerelésnél az alkotás jobb, mérnök is lettem, bár amiket tervezek picit nagyobb a motoroknál, de azért még szerelek motorokat hétvégente!
Kerti kapától a buszokon át vonatokig minden volt a kezeim között ami zörög és mozog...
Rossz a motorod keress meg és megoldjuk!"

Hát milyen suttyó mérnök vagy te, hogy még hétvégén bemocskolod a kezed akárki "szarjával" ? Hát nem azt írod, hogy alkotni jobb ? Te büszke kertikapa szerelő ....
Ha rosszat ír, akkor javítsd ki, ha ilyen menő tervezőmérnök vagy, de azért mert ilyen pofát hordasz és mellé még meló sincs azért ne más legyen már a hibás
Szerinted, ha elüldözöd, akkor majd a hikomatos fejedhez több hétvégi fusit visznek
Ki az a barom aki 15:45 gyári áttételt tervezett?
Talán egy fos suzukin van?
Lánchajtásnál egymás egész számú osztóit nem használjuk!
Netalán manáger vagy bölcsész esetleg cukrász tervezte?
Tuti 15:45 a gyári?
1. a rossz féken ember élet múlhat!
2.az amcsik seggét nyalva miért osztod onnan az észt?Hogyha valaki nem ért hozzá azt kellene tanácsolni vigyék szerelőhöz és nem gyorstalpalót nyitni. Oktatják több helyen is a szakmát mindenki egyforma lappal indul lehet próbálkozni elvégezni és szerelni....
3.Azon túl, hogy az észosztásból lehet olyan eset ami nemrég volt, hogy a vadi új alkatrész tönkrement még baleset is lehet a szakszerűtlen szerelésből és nem utolsó sorban a szakmát oktató és szakmát gyakorlók kenyerét veszed el. Hogyha már te leléptél innen nem kellene Lecsót, Tasit, engem, stb. a többieket még szarabb helyzetbe sodorni...

Lassan kezd oda jutni a topik, hogy ingyen MAMI -t nyitunk és ingyen oda adjuk a szerszámokat meg még az alkatrészt is mi vegyük meg sőt ha elbassza a barom akkor még továbbra is tanítsuk meg szerelni és ha végképp nem megy csináljuk meg ingyen neki, de az alkatrészt is mi adjuk ajándékba.....

Nem tudom most mi pénz eleve az oktatás de már 2001 -be se volt 2Ft a képzés, a szerszámokról megint nem beszélve és a sok évtizede rutin meg tapasztalat.....

Lehet te kimentél oda és ott kolbászból a kerítés de mi itt akarunk élni, itt van olyan ami máshol nincs....
Az alapjárati levegő csavaron zárj egy picit (1/8-1/4 lépésekben) Az biztos, hogy szegény a keverék.
Szerintetek okozhat komoly füstölést ha egy új gyűrűsor már bekopik aztán egy szétszedésnél már nem ugyanoda esik pont vissza a gyűrű hézag?
Köszönöm a választ!
Ez melyik kérdésemre volt?
A gázförccsre, vagy a lehörgésre?
Elvileg 108 lehet de mielott megvenned, felteszed az uj lanckereket es elore tolt kerekkel megnezed fel tudod e rakni. Lehet felmegy. Ha meg mindenfelekepp uj lancot kell venned akkor vedd a 108-ast es legfeljebb leveszel 1 szemet ha muszaly.
Fennt a fofekhengernel ha kihuzod a dugot a kar elott akkor az elso gumi harang a ruggo felol nezve elkopott. Vizsgald meg nincs e karc a henger belso falan. Egyebkent is takaritsd meg mielott az uj gumi haranggal osszeszereled.
2 kulon problemarol beszelunk. Az elso az akku toltese. Ha meg az akksi nem halt meg akkor valoszinu egy fesszabalyzoval orvosolhato a helyzet. A KDX ugy emlekszem CDI gyujtasu azon belul is egy tekercses. Lehet karburator es lehet gyjtas problema is amiert nem porog ki. Gyertya kep? Mit mutat.
De eloszor a toltest javitsd meg.
a kormányra értettem:))
hello.
a képeken látható módon szeretném megcsinálni motorom... érdeklődnék, hogy milyen alkatrészekre lesz szükségem?:)
http://www.sportmotor.hu/motor...
Vidd szerelőhöz, vagy egy hozzáértő motoroshoz.
Dugulás a karburátorban, keveset kap.
Sziasztok.
Egy Suzuki RG 80-rol lenne szó.
Miért csinálja azt, hogy ha huzok neki egy gázfröccsöt, utánna kb 5 másodperc, mire visszaáll alapjáratra. Ha csuztatom a kuplungot, akkor rögtön vissza áll, persze sebességben.
Másik.
Alapjárat van, tehát kap rendesen üzemanyagot, de indulásnál lehörög. Jol gondolom, hogy akkor a levegöt kell neki állitani?
Köszönöm a választ.