Na most csalódtam elsőnek a zőőőcségekben :(
Mai napra el is vetted a kedvem mindentől....
...annó ilyen áttétellel hajtástervezésnél be se vettek rajzokat,terveket a suliban.
kenyérgőzösön is van ahol más fúvóka tehető bele és szerintem a cseréje benzin/levegő arány beállítás a hideginditási körülményhez...
...de mind1 most ő csak keresi a kákán a csomót, hogy belém kössön, mert FÉK TÁVOKTATÁSBAN bemertem szólni dúrva hangnemben Józsinak, de ha finomkodok, hogy drága kedves rc51 légy olyan kedves és adok puszit is de fékben ne távoktass akkor kiröhögnének és buzinak gondolnának engem.... ...pedig egy bögyös duci szőke nagy csöcsökkel, hmmmm
"Egy szívaton nem tudsz állítani , vagy zár ... vagy nyit és kész ,ergó vagy jó benne a tőmitő 0 gyűrű vagy nem .... vagy jól tömít a levegő járat vagy nem ............... "
És az nem beállítás meg ellenörzés?
Te minek neveznéd?
A nyitott és zárt állapothoz bekell állítani a rendszer működését, tehát nyitva nyit, zárva zár.
Egy olyan karbit mondjak amit tuti láttál, simson...
A dugattyú aljáról ha levállik az elöregedett tömités akkor az újjat berakod és az akkor most nem a hideginditórendszer beállítása?
Beállítod az adott körülményhez mérten lévő benzin dúsítást!
Másik eset, hogy idézzelek:
"VAGY a másik lehetőség a levegő el zárása és a túl úsztatás " régi vasak " "
pl. suzuki tvs ekó, ugye ott pont így működik, itt nem BEÁLLÍTOD azt a lifentyűt, hogy lenyomott állapotban elzártan maradjon amíg nem húzol nagy gázt?
Én beállításnak nevezném ezt a műveletet, lehet cifrázni a szavakat, de mint te is leírtál kapásból 5-6dolgot amit egy hideginditó rendszernél szemrevételezni kell és orvosolni ha rossz.
És elnézést Józsitól a dúrva hangnem miatt de a FÉK A GYENGÉM!
Írjon ide bátran, jó magyar szót olvasni de azért biztos érthető az is amiért reagáltam...
Ha kiröhög akkor mond meg neki, hogy azt üzenem:
"talán jobb ha otthon neki esek tudás nélkül és bármikor jöhetek veled szembe azzal a fékkel?"
Utána majd elgondolkodik...
Autószerelő ismerősöd sincs?
Ugyan olyan a fék elve csak itt kisebb a dugattyúk átmérője!, bár egy mai modern ezres versenygépen már van olyan átmérő, mint egy 30éves szintén kb. ezres népautón...
Hogyha bontottat veszel és még nem légtelenítettél fékrendszer ahhoz is tanácsolom kérj meg egy autó vagy motor szerelőt.
Szerintem aki kellően belevaló fasza csávó nem fog érte pénzt kérni, legalábbis én ilyenért nem kérnék.Légtelenítés megvan 2perc alatt...
Köszi! Nem gondoltam volna, hogy vita lesz belőle. Igaz, hogy a szerelő lenne az alap, de sajnos nincs kihez vinni... 1-et ismered, de ha odavinném neki, kb kiröhögne és elküldene, nem mocskolja be ilyennel a kezét... És hiába híres neves szerelő láttam már tőle olyan kókányt (pl elsőféken is!) hogy inkább bíznám magamra a dolgot, mint rá. Egyébként a felujító kit árából kb 2 bontott főfékhengert veszek
Pont azt amit szoktam mondani, túl sokan gondolják, hogy értenek a szereléshez. Egy karbi beállításnál illik a hidegindító részt is átnézni.Ha melegen már minden pöpec várni egy napot és hidegen ellenőrizni a hidegindítást is, ha nem jó azt is beállítani....
Egy szívaton nem tudsz állítani , vagy zár ... vagy nyit és kész ,ergó vagy jó benne a tőmitő 0 gyűrű vagy nem .... vagy jól tömít a levegő járat vagy nem ...............
A szívató bowdenen ha nem tömít a rendszer hiába tekergetsz !, a ki húzzo mehanikán ,szerkezeten hiába csavargatsz
Tehát a hideg inditón nem állítunk soha , vagy jó vagy nem !
A szívató egy gyárban ki- kisérletezett tul dúsitó amit vagy töblet benzin hozzáadásával vagy kevesebb levegő -vel érnek el ..
Ez is a neve DÚSÍTÓ ! ezt a rendszert előre ki -kisérletezett benzin Fúvókák végzik általában motorkerékpároknál , egy dúgatyú,, egy
Levegő járatott nyit vagy zár . A motor állapota és szívóhatása a meg nyitott levegő járaton keresztül levegőt szív és a járat hozz tartozó kis furaton keresztül benzinszív az úszó házból egy meghatározott benzin fúvókán keresztül ... Ami robano képes elegyet hozz létre hideg motorban ..............
EZEN TE MIT ÁLLÍTASZ ?
VAGY a másik lehetőség a levegő el zárása és a túl úsztatás " régi vasak "
Vagy a köztes meg oldás a levegő elzárása és a pillangó kis mértékű nyitása , illetve a subert emelése " 80 évek "
Na látod ............ barátom lehet még tanulni !
Nem rossz indulatból írtam ......... egy bocsánat kérés ki eshetne a fiatal szádon !
...akkor amiket eddig láttam:
-féktárcsa sok Le -s mercin középen végig eltörve!
-fékbetét forditva betéve(érted a kopó része a dugattyúk fele)
-légtelenitő csavar helyére betekerve sima csavar és levegős fékrendszer
-réz tömités helyett vízserelő kóc
...és ezek csak esetek a dúrva közül, ugyanis dolgoztam olyan helyen ahol vizsgáztatás is volt és ezeket az eseteket vizsgára hozott járműveken láttam a saját szememmel, nem a szomszédnak mesélte a sógorának a testvérének a fia!
Ezekután talán te is megértenéd, miért ugattam le Józsit FÉK JAVÍTÁS témában!
Nem az a baj, hogy ide ír meg segít és itt van, hanem majd ha biztatja a népet arra, hogy házilag bárki féket csináljon és véletlen baj lesz belőle akkor mi van?
Ez nem egy 2000Ft -s feszültség szabályzó ami a napokban tönkre ment és utána ugatás volt belőle, hogy a "kúrva anyánkat mindenkinek".Itt ha baj lesz nem füst lesz, hanem baleset!
Lehet ,hogy van szakmunkás bizonyitványod , lehet szereted is csinálni ezt a motor szerelést , de nagyon kevés vagy még ehhez , hogy így beszélj nálad sokkal nagyobb tudású szakemberől !
Jó pár éve ide járok és néha én is össze zördülök szakikal ...
De ezt nem kellet volna ............. FÖLEG Józsival csinálni ,, pontosan azért jár ide ,hogy egy kis magyar szót haljon és magyar emberekkel tárgyaljon ,,, Te pedig pont öt találod meg ?
Nincs semmi bajom veled sem , de te már vagy fél tucatszor baromságot szóltál hozzá a dolgokhoz és vagy fél tucatszor rossz tanácsot osztottál ,,,,,,,,,,,,,,
Se én se senki nem kérdő jelezte meg a szakmunkás bizidet és nem eset neked ...................... ÍGY
szeretem mikor fikáz valaki motormárkákat pláne ha az szerelőféleség ... hogy a picsába visz oda az ember valamit akkor ha pont nem kawája van (a négy japánból pont a kawa az amit magamnak nem vennék soha de azér nem fikázom )
Látom már megint elgurult a gyógyszered.
Sztem RC51 csak segíteni próbál az embereknek, ameddig te csak mindenféle szakszavakat írogatsz, meg elméleteket...
Ha mindenkinek azt tanácsolnánk, h vigye el szerelőhöz, akkor ezt a topikot már be is lehetne zárni. Jah, jut az eszembe a szerelőkről:
Suzuki márkaszervizben nem tudták összerakni az első telómat. És fizettem a szar munkáért...
Fék javítás ügy:
Ez az emberen múlik. Hogyha olyan az ember,(ha segítenek neki, ha nem) akkor is nekiáll. Aki meg úgy gondolja, elviszi szerelőhöz.
Az, h otthon kókányolja, és utána pofára esik vele az első kanyarban, már nem az én dolgom. Ezt mindenkinek saját döntése.
És azért mert te irigy vagy RC51-re, mert Ő jobban él mint TE/mi, azért még nem kell leszólni, ócsárolni...
Nekem pl segített már az RC51 onnan is!
Téma lezárva.
nekem a hondán is és a yamahán is ennyi a gyári
valami oka csak van
csak mivel nem rendeltetésszerűen akarom használni kicsit nagyobb kell(előre már van egy 14es tesztnek)
Mai napra el is vetted a kedvem mindentől....
...annó ilyen áttétellel hajtástervezésnél be se vettek rajzokat,terveket a suliban.
És elnézést Józsitól a dúrva hangnem miatt de a FÉK A GYENGÉM!
Tasi
...de mind1 most ő csak keresi a kákán a csomót, hogy belém kössön, mert FÉK TÁVOKTATÁSBAN bemertem szólni dúrva hangnemben Józsinak, de ha finomkodok, hogy drága kedves rc51 légy olyan kedves és adok puszit is de fékben ne távoktass akkor kiröhögnének és buzinak gondolnának engem.... ...pedig egy bögyös duci szőke nagy csöcsökkel, hmmmm
nyáron mindig kisebbre veszem a zárási időt
És az nem beállítás meg ellenörzés?
Te minek neveznéd?
A nyitott és zárt állapothoz bekell állítani a rendszer működését, tehát nyitva nyit, zárva zár.
Egy olyan karbit mondjak amit tuti láttál, simson...
A dugattyú aljáról ha levállik az elöregedett tömités akkor az újjat berakod és az akkor most nem a hideginditórendszer beállítása?
Beállítod az adott körülményhez mérten lévő benzin dúsítást!
Másik eset, hogy idézzelek:
"VAGY a másik lehetőség a levegő el zárása és a túl úsztatás " régi vasak " "
pl. suzuki tvs ekó, ugye ott pont így működik, itt nem BEÁLLÍTOD azt a lifentyűt, hogy lenyomott állapotban elzártan maradjon amíg nem húzol nagy gázt?
Én beállításnak nevezném ezt a műveletet, lehet cifrázni a szavakat, de mint te is leírtál kapásból 5-6dolgot amit egy hideginditó rendszernél szemrevételezni kell és orvosolni ha rossz.
És elnézést Józsitól a dúrva hangnem miatt de a FÉK A GYENGÉM!
Írjon ide bátran, jó magyar szót olvasni de azért biztos érthető az is amiért reagáltam...
"talán jobb ha otthon neki esek tudás nélkül és bármikor jöhetek veled szembe azzal a fékkel?"
Utána majd elgondolkodik...
Autószerelő ismerősöd sincs?
Ugyan olyan a fék elve csak itt kisebb a dugattyúk átmérője!, bár egy mai modern ezres versenygépen már van olyan átmérő, mint egy 30éves szintén kb. ezres népautón...
Hogyha bontottat veszel és még nem légtelenítettél fékrendszer ahhoz is tanácsolom kérj meg egy autó vagy motor szerelőt.
Szerintem aki kellően belevaló fasza csávó nem fog érte pénzt kérni, legalábbis én ilyenért nem kérnék.Légtelenítés megvan 2perc alatt...
Pont azt amit szoktam mondani, túl sokan gondolják, hogy értenek a szereléshez. Egy karbi beállításnál illik a hidegindító részt is átnézni.Ha melegen már minden pöpec várni egy napot és hidegen ellenőrizni a hidegindítást is, ha nem jó azt is beállítani....
Egy szívaton nem tudsz állítani , vagy zár ... vagy nyit és kész ,ergó vagy jó benne a tőmitő 0 gyűrű vagy nem .... vagy jól tömít a levegő járat vagy nem ...............
A szívató bowdenen ha nem tömít a rendszer hiába tekergetsz !, a ki húzzo mehanikán ,szerkezeten hiába csavargatsz
Tehát a hideg inditón nem állítunk soha , vagy jó vagy nem !
A szívató egy gyárban ki- kisérletezett tul dúsitó amit vagy töblet benzin hozzáadásával vagy kevesebb levegő -vel érnek el ..
Ez is a neve DÚSÍTÓ ! ezt a rendszert előre ki -kisérletezett benzin Fúvókák végzik általában motorkerékpároknál , egy dúgatyú,, egy
Levegő járatott nyit vagy zár . A motor állapota és szívóhatása a meg nyitott levegő járaton keresztül levegőt szív és a járat hozz tartozó kis furaton keresztül benzinszív az úszó házból egy meghatározott benzin fúvókán keresztül ... Ami robano képes elegyet hozz létre hideg motorban ..............
EZEN TE MIT ÁLLÍTASZ ?
VAGY a másik lehetőség a levegő el zárása és a túl úsztatás " régi vasak "
Vagy a köztes meg oldás a levegő elzárása és a pillangó kis mértékű nyitása , illetve a subert emelése " 80 évek "
Na látod ............ barátom lehet még tanulni !
Nem rossz indulatból írtam ......... egy bocsánat kérés ki eshetne a fiatal szádon !
Tasi
-féktárcsa sok Le -s mercin középen végig eltörve!
-fékbetét forditva betéve(érted a kopó része a dugattyúk fele)
-légtelenitő csavar helyére betekerve sima csavar és levegős fékrendszer
-réz tömités helyett vízserelő kóc
...és ezek csak esetek a dúrva közül, ugyanis dolgoztam olyan helyen ahol vizsgáztatás is volt és ezeket az eseteket vizsgára hozott járműveken láttam a saját szememmel, nem a szomszédnak mesélte a sógorának a testvérének a fia!
Ezekután talán te is megértenéd, miért ugattam le Józsit FÉK JAVÍTÁS témában!
Nem az a baj, hogy ide ír meg segít és itt van, hanem majd ha biztatja a népet arra, hogy házilag bárki féket csináljon és véletlen baj lesz belőle akkor mi van?
Ez nem egy 2000Ft -s feszültség szabályzó ami a napokban tönkre ment és utána ugatás volt belőle, hogy a "kúrva anyánkat mindenkinek".Itt ha baj lesz nem füst lesz, hanem baleset!
Lehet ,hogy van szakmunkás bizonyitványod , lehet szereted is csinálni ezt a motor szerelést , de nagyon kevés vagy még ehhez , hogy így beszélj nálad sokkal nagyobb tudású szakemberől !
Jó pár éve ide járok és néha én is össze zördülök szakikal ...
De ezt nem kellet volna ............. FÖLEG Józsival csinálni ,, pontosan azért jár ide ,hogy egy kis magyar szót haljon és magyar emberekkel tárgyaljon ,,, Te pedig pont öt találod meg ?
Nincs semmi bajom veled sem , de te már vagy fél tucatszor baromságot szóltál hozzá a dolgokhoz és vagy fél tucatszor rossz tanácsot osztottál ,,,,,,,,,,,,,,
Se én se senki nem kérdő jelezte meg a szakmunkás bizidet és nem eset neked ...................... ÍGY
SZÉGYELD MAGAD apukám !
Tasi
nekem 61.5 de lehet visszább is csúsztatni, mert félállásban van a feszítő. szóval akkor jó lehet az a méretű lánc
zsigulin kell kezdeni azt úgy is jó sűrűn kell
Sztem RC51 csak segíteni próbál az embereknek, ameddig te csak mindenféle szakszavakat írogatsz, meg elméleteket...
Ha mindenkinek azt tanácsolnánk, h vigye el szerelőhöz, akkor ezt a topikot már be is lehetne zárni. Jah, jut az eszembe a szerelőkről:
Suzuki márkaszervizben nem tudták összerakni az első telómat. És fizettem a szar munkáért...
Fék javítás ügy:
Ez az emberen múlik. Hogyha olyan az ember,(ha segítenek neki, ha nem) akkor is nekiáll. Aki meg úgy gondolja, elviszi szerelőhöz.
Az, h otthon kókányolja, és utána pofára esik vele az első kanyarban, már nem az én dolgom. Ezt mindenkinek saját döntése.
És azért mert te irigy vagy RC51-re, mert Ő jobban él mint TE/mi, azért még nem kell leszólni, ócsárolni...
Nekem pl segített már az RC51 onnan is!
Téma lezárva.
valami oka csak van
csak mivel nem rendeltetésszerűen akarom használni kicsit nagyobb kell(előre már van egy 14es tesztnek)
mert nagyon nem egyforma típusúak a gépeink
Szívemből szóltál!