sziasztok!nem tudja valaki hogy aprila sr 50 www robogóba hol lehet fojtás? 2001-es évjárat.mert most vettem pár hónapja és 55-60-nál többet nem megy.pedig úgy tudom ezek a motorok a 80-at is viszik.amúgy elég gyárinak tűnik a motor,kintről hozták,azért is gondoltam hogy még bent a fojtás.előre is köszi mindenkinek!
kösz brian!ma megnéztük haverral,nem volt rendesen rajt a karbin a légszűrő.ráraktuk rendesen,most úgy néz ki jó.az biztos hogy már nem pörög a motor és van is alapjáratom.köszi!
Üdv mindenki ! :)
Egy nagyon fontos kérdéssel fordulnék felétek!
Van egy Honda NS125F típusú motorom, és nincs benne a dugattyú. Sok helyen keresgettem már hozzá a neten, de csillagászati összegekbe kerülnek.
Tudnátok esetleg ilyesféle oldalakat mutatni, ahol normális áron belül vannak? :)
Előre is köszönöm !
Vadi új akksi van benne. Szerintem csak az index megy egyenesen az akksiból mert az villog szépen ahogy kell, de minden más olyan kb mintha egy gyertyát tartanék ott, vagy annyi se... pedig régen egész szépen világított.
tévedsz , a logikád szerint akkor a normál lengéscsillapító ameiken nincs szelep idővel szétrobban nem ? terhelés függvényében kell bele a nyomás pl 2-2,5 bar de ez fel van tüntetve a motoron vagy a szervízkönyvben
Csillapítónál azt a célt szolgálja a szelep hogy a felgyülemlett levegőt kiengedjük belőle,különben teljesen fel keményszik és idővel szét nyomja a szimeringet!Én így tudom,de lehet tévedek.
Amire elsőnek tudok gondolni, hogy:
- Valahol a szívócsonknál farsot szív
-Az alapjárata keverék képző csavar túlságosan be van csavarva (vagy ki, típus függő)
-Fel, meg akadt vagy szorul a gázbowden
Valakinek van bármilyen tapasztalata ilyen lengéscsillapítóval kapcsolatban? Ha jól értelmezem levegővel fel lehet fújni, a megfelelő keménységre. Nekem egy 125 motorra kellene, mert a gyári (hagyományos olajos) már haldoklik. Lengéscsillapító
nekem is volt hasonló problémám egy kicsit több mint fél éves akksival , visszavittem , bevizsgálták kicserélték és utána nem volt semmi baj , pedig már én is generátor után nézelődtem !
Csak úgy en passant:
A bvf karbik (simson-MZ) szivatódugójának aljáról nem "válik el az elöregedett tömítés" mint írod, mert z oda be van szorítva egy csőbe.
Sokkal jellemzőbb, hogy nem zár le, mert benyomódik a gumi.
Persze, nem erről volt szó, deszóval na, nem szok kiesni.
Üdv. Lenne egy kérdésem. Van egy 2004-es Husky SMR 450em és sajnos valami gond lehet a gyújtással vagy a feszszabályzóval. Könnyen indul, nincs vele gond, de mintha nem igazán töltené az aksit, mert lemerül kb 1 hét alatt ha használom a motort, a lámpák nem sűrűn világítanak, pedig mikor elhoztam még mentek rendesen, a km óra nem mér, az index viszont villog rendesen. A töltést mértem olyan 13.1-14.0V ami megy rá de nagyon ritkán felugrik 16-17-18ra 1-1 tized másodpercre. Ha valakinek lenne valami ötlete mi lehet az azt megköszönném
sziasztok!van egy aprilia sr50www robogom.pár hete olyan dolgot csinál,hogy nem áll vissza az alapjáratom,ha megállok vele,akkor is ugy pörög,hogy majdnem elindul alólam.1 hete a karburátort már megnéztem,de nem láttam semmi különöset rajta.ma meg el sem indult.van vmi ötletetek,hogy mitől lehet?köszi,sziasztok!
Ezek azok a dolgok amiket nem lehet távban megmondani, mert csak a tüzetes átnézéskor derül ki mi is van, mi szakadt, oxidálódott zárlatos, széjjelcsúszott stb stb...!.
A többi szószaporítás!
Kipufogó,elektronika,karbi ezeket nézd meg.
Egy nagyon fontos kérdéssel fordulnék felétek!
Van egy Honda NS125F típusú motorom, és nincs benne a dugattyú. Sok helyen keresgettem már hozzá a neten, de csillagászati összegekbe kerülnek.
Tudnátok esetleg ilyesféle oldalakat mutatni, ahol normális áron belül vannak? :)
Előre is köszönöm !
Amire elsőnek tudok gondolni, hogy:
- Valahol a szívócsonknál farsot szív
-Az alapjárata keverék képző csavar túlságosan be van csavarva (vagy ki, típus függő)
-Fel, meg akadt vagy szorul a gázbowden
A szelepek azért vannak rajt hogy ott engedjük ki a levegőt belőle!
Valakinek van bármilyen tapasztalata ilyen lengéscsillapítóval kapcsolatban? Ha jól értelmezem levegővel fel lehet fújni, a megfelelő keménységre. Nekem egy 125 motorra kellene, mert a gyári (hagyományos olajos) már haldoklik.
Lengéscsillapító
Lehet meretpontatlan volt mar gyartaskor!
A bvf karbik (simson-MZ) szivatódugójának aljáról nem "válik el az elöregedett tömítés" mint írod, mert z oda be van szorítva egy csőbe.
Sokkal jellemzőbb, hogy nem zár le, mert benyomódik a gumi.
Persze, nem erről volt szó, deszóval na, nem szok kiesni.
A többi szószaporítás!