Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor city bike győr
ha náluk sem akkor nincs az országban :)
hello
mihez kéne?
Sajnos náluk sincs ilyen
pink motors?
Sziasztok

A segítségeteket szeretném kérni vezérmű lánc tekintetében.
A Motoromban DID 25T 94L típusú a vezérműlánc, sajnos sehol sem lehet kapni. Nincs valami helyettessítő alternatívája?
Végül is mindenkinek igaza van egy kicsit és ebben az esetben csak 2 rongyot bukott de tényleg veszélyes ez a távgyógyítósdi... dehát azért van ez a fórum, hogy segítsünk egymásnak nem pedig azért, hogy ugassunk egymásra. Kicsi ez a motoros kör ebben az országban, tartsunk össze
Üdv!

Úgylátszik megoldódott a szikra probléma, de most hirtelen gázadásra fullad a motor és néha-néha egy nagyon kicsi fekete füstöt dob a tű-n vagy a levegő keverék csavaron állítsak?

Előre is köszi.
kinter1
[38028] augusztus 25. 11:37
Elméletileg ugyanaz a kettő. A bekötése viszont szinte biztos hogy eltér. Erre figyelj.

Igaz hogy ő ezután visszakérdezett, de én meg nem vagyok mindig itt, hogy lessem a kívánságokat/kérdéseket. (Szerencsére) van más dolgom is, és csak néha hobbiból válaszolgatok, ha van rá időm és kedvem. Kapásból a helyes eljárás az lett volna, hogy mindkét motornak elő kellett volna kotorni a kapcsolási rajzát és összevetni. Hát ez van.....
csak annyi hogy a tag nem talált hozzá feszszabot én meg adtam egy tippet hogy mit lehetne rárakni az meg hogy valakinek halvány fingja sincs az egészről vagy ki tud mérni egy ezer forintos műszerrel 4 szálat azt én nem tudhatom ... különben egy 1500 forintos alkatrészről van szó nem egy fél robogó áráról
nincs különbség a kettő között neki egy műanyag csoda volt a motorján ja nem ártott volna megnézni hogy oda megy -e a plusz meg a minusz ahova gy6-os kínai robogóknak megy ... különben ugyanez megy a peugeotokra meg a hondákra is úgyhogy túl sok variáció nincs ...
van is igazad meg nem is ,,,, egy ilyen kitudja milyen robogó max 40 -50 e ft az a tag a aki neki áll szerelni ,egy olyan dolgoz amihez holt -ra nem ért Az nem fog neked ki fizetni 5 percet sem ,,, nemhogy 15 000-20 000 ropit ...

aztán van egy motorom annak van beszálitoja stb , van tipusa stb a pontos tipus ott a táblán számokal stb a régi szabályzón van egy szám sor , kod .......

ma az internet világába .... csak a motor tipusát be üti és a z alkatrész kodját a googliba .............

és lás csodát millió feszabályzot , árát és elérhetöségét meg tudja ..
NA ha így járt volna el akkor bizt tipus azonos alkatrész épit a saját motorjába és csak a régi helyére dugja ... és nem lett volna fűst ...
Csak megint ugye jönnek a szerelő mesterek és ez is jó meg az is jó bele , csak ép forditva meg át kötve , meg hátal felfele berakva ..

Nem bántásból mondom .............. egy szerelö aki érti adolgát tudja mit csinál , de egy lajikus csak ki csavaroz és össze csak tekerget csavarokat ,, de hogy melyiket és hova ,, fingja sincs .

Ezért veszéjes ez a táv gyógyitás szerintem , ezért is csak olyannak adok tanácsot aki némi szerelési tapasztalata van . arrol nem is beszélve ,hogy végzet motor szerelők némelyike holt rendetlen és szakmályához hülye .. de még amelyik szereti és kónyit is hozzá az is néha úgy elbasz dolgokat hogy csuda ....

Nem védeni akarom a tagot és nem támadni a csapatott ... egy szerűen ha a gyári alkatrészt szereljük vissza és nem hasonló vagy át épitett ,vagy ugyan olyan de 1000 ft olcsóbb és mégis más alkatrész lett volna ajánlva nincs ez !
Persze a motoros szegényedik .. már nagyon érzem én is
Nehéz dió ez !
A legjobb meg oldásnak azt tartom ha , ha nem ért hozzá puhatoloza itt ki... mi lehet a baj . és ha úgy érzi meg tudja csinálni házilag csinálja , "" egy igazi motoros maga bütyköli a vasát "" .De ha el bassza ne szidjon senkit , Külömben meg szerelő ,


tasi
Sziasztok újra!

Pár napja volt szó arról, hogy vennék egy Suzuki GSXR 400 -ast, ami motorhibás.

Nos, megtettem. Elhoztam, bele vágok. Holnap megy eredet vizsgázni, addig nem piszkálom még.
A hiba jelenség még mindig: A 4 hengerből 2 henger nem megy.
Próbáltam bemelegíteni hátha történik valami. Hát nem sok minden történt. Bemelegedett, aztán elkezdett durrogni, átmelegedett a 3. henger leömlője. Lehetne azt mondani, hogy a 2. leömlő melegítette fel, de szerintem csak-csak elindult néha-néha abban az 5-10 percben a 3. henger is.
Aztán ahogy elkezdett bemelegedni csak leállt.... Persze szívatóról le se tudtam venni. Ahogy elkezdtem levenni leállt a faszba.

Holnap elmegy eredet vizsgázni, pénteken szabin vagyok, aztán nekilátok, ha lesz rá időm. Azzal fogom kezdeni, hogy a karbisort leszedem és kitisztítom, majd szelephézag. Persze ezek előtt, ha tudok akkor szerzek kompressziómérőt is. Aztán akkor kiderülne az igazság, hogy mi igaz abból amit az a "szerelő" állított.
Amúgy a bal felsőt meg a jobb alsót kell megcserélni jártam már így honda dio-motowell magnet sztorimban :)
ferivagyok
augusztus 25. 09:47
nagyjából semmi azt veszed ameik szimpatikusabb

válasz erre előzmény ugrás ehhez a hozzászóláshoz
kiscipo
augusztus 25. 09:45
Találtam kínai 2T és 4T ugyan olyan csatlakozós fesszabályzót! Mi a különbség köztük?
a 2 fesszab között írták hogy nincs különbség max a lábkiosztás más
és az sem biztos hogy megegyezik avval ami rajta volt eredetileg
ki kellett volna mérni melyik láb mi és egyből nincs füstjel
Végül is itt kapta azt a választ, hogy semmi különbség a két szabályzó között...aztán meg nekiestetek, hogy sajnálja a pénzt a szerelőtől.
Félre értés ne essen mert én is motorszerelő vagyok és a munkáim nagy része az előttem kókányoló (autószerelő vagyok 20 éve, értek a motorokhoz is stb.) kedves kolegák utáni szopásból áll... Szerintem kérdezett, kapott egy választ aztán meg le lett ugatva, hogy paraszt mert elfüstölt a szabályzó... aki amúgy ezt a választ írta nem tudom, hogy foglalkozott-e valaha robogó elektromos javítással de tőle azért egy bocsi hiányzik...
Amúgy meg az, hogy az ügyfél a saját motorját tákolja...istenem mi ebből élünk. Egy robogó fesz szab cseréhez nem feltétlenül kell szerelőhöz vinni szerintem...Mennyit kértek volna el tőle? egy lehúzósabb helyen simán egy óra munkadíj meg még kiderül, hogy ez is szar meg az is és a végén 15-20 rongyra leveszik. Nálam ilyenért nem is kérek pénzt mert kb ha nagyon elhúzom 12perc alatt megvan és ha azt mondom, hogy nem tartozik semmivel legközelebb mikor nagyobb gondja van egyből hozzám jön...
Nem posztom senkit kiosztani meg hasonlók csak így látom :)
Amúgy meg "mindenkinek egyenként a kurva anyja" :D
Én villamosipari technikus vagyok! Mégis ha ilyen helyzet elé kerülök, először : megkeresem, mi miatt ment tönkre a régi!
:kapcsolási rajz, oda mennek-e a szálak ahová kell?
(ugye kretén van bőven)
: bekötöm , a váltóáramú részt, és mérek, mit ad le.
: majd egy biztosítékon keresztül bekötöm.
Csak ehhez tanulni kellene , hogy ne maradjon Homály Ödön, ha már azt a 2000Ft-ot nem egészen 5 liter benzin árát sajnálja!
Ez amit ide okádtál, mindent részletesen elmond rólad!
Egy megoldás van!
Fentebb kellene emelni az alkatrész árakat, vagy egyes emberek bérét csökkenteni.
Hogyha találomra kidob 1800 -t az ablakon akkor vagy az 1800 kevés a béréhez képest vagy a bére sok az 1800 hoz de egy biztos van ott lé amit kompenzálni kell....

zxr400 azóta hogy áll amiről tettél fel vidit?
Lime partyn se volt sok, pedig 10-15éve motoros találkozókon és gyorsulási versenyeken kiló számra voltak....
Na látod ezért nem érdemes senkinek segíteni ,, vagy tanácsot adni , véleményt el mondani

a végén így is úgy is te leszel a szarházi

egy ilyen szar 1800 ft a e-motorpartsba egy villanyos szerelő max 2000 ft ért rakja be ... ezen nincs mit magyarázni !
attól többet nemigen tud, mert elfogy a kombináció
bár ha aktív bekötheti akár 3x is ugyanúgy
Remélem tönkretesz minimum 10db. -t és akkor legalább a piac alkatrész árusítás része azért pereg :)
Te kis köcsög nem tanultad még meg, hogy NINCS INGYEN VACSORA?

Vesztek 0Ft -tól hitelre motort és azt hiszitek se thm meg még a szerelést árát is sajnáljátok a szerelőktől?

A fénykép meg még mielőtt engem kiáltanál ki főköcsögnek és akad még pár bizim ami járműjavítással kapcsolatos, sőt négy évet koptattam főiskola padját is...

Remélem még pár szerelő a hozzászólásodat kommentálni fogja!
Hmmmmm................ezt a szerencsétlent meg mi lelte?
Basszátok meg seggfej agyoniskolázott, sutyerák,tróger nagyokos szerelők!Teszitek itt a menő csávót mert láttatok már esetleg motort szétszedve így azt hiszitek ,már értetek is hozzá!Normálisan kérdezz az ember erre tróger módon fikázzátok!Nézzetek már magatokba agymenők!Még helyesen írni sem tud a többség!Kik vagytok ti?Elveszitek az ember kedvét a kérdezéstől!Baszki írjátok ki akkor hogy ez az oldal csak a hozzátok hasonló okos seggfejeknek van fenntartva,!Elnézést attól a pár kivételtől akire ez nem vonatkozik!Na most pedig kislányok szívjátok vissza a taknyotokat,könnyeiteket nyeljetek egy nagyot azután lehet szócsatázni,meg fenyegetni meg bátorkodni a karosszékből,de igazából szarok rátok,kis nyomik,bekaphatjátok a nem létező tudásotokkal együtt!S még egyszer: Basszátok meg!