Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tanitod? Mami szki? Etc school?
A csavarhúzós dolgot, én is tanítom itt melóban. Hihetetlen, h sokan nem tudják/értik a dolgot...
Hogy ez nekem miért nem jutott eszembe:))Köszi, zseni vagy:)
Miért kell biztatni a másikat a kókányolásra?
Felárat fogok felszámolni most már, ha kokányolás után kell dolgoznom!

Van annak a szaros tömítésnek cikkszáma és rendelhető!
Drága? A benzin is, nem kötelező motorozni, lehet 28as kerékpárral is menni ülés nélkül a ráfon, csengőt pergetve!

Azt meg halkan jegyezném meg a PH és PZ csavarok közötti eltérést tessék betartani és nem izomból beletépni a kötőelemet a karbitestbe, lesarkalt fejjel. Van nyomaték kulcs(csavarhúzó) 10Nm alatti értékre is!
Vegyél O-gyűrűt egy szimmering boltban, és hajtogasd bele. Nem a legelegánsabb megoldás, de a legolcsóbb, és tökéletesen tömít.
hello
egy yamaha kereskedés? a yamaha mindenhez tart gyári alkatrészt. nyilván rendelésre de ha nincs más...
Sziasztok,Esetleg valaki tudna segiteni!
Yzf 750R-hez keresek úszóház tömitést.
Neten sehol sem találok.Valakinek esetleg?vagy valami ötlet?
Nem sok otletem van de pl a vezermulanc vezeto is szokott igy rogzitve lenni aztan a feszito csuszka alul persze minketto. Es meg a karburator tengely is lehetseges bar nem tudom elkepzelni minek szedted le. Latni kellene minden alkatreszt. Meg hat szep rend tisztasag sem art a blokk konyeken. De az is lehet tenyleg valahonnan mashonnan maradt a dobozba az alkatresz.
Nem kapkodok! De egyszerűen nincs helye! Fogalmam sincs honnan van.
Majd megtalálod. Ne kapkodj. Ráérsz!
Átmérő 10mm de qrvára nem találom a helyét!
a vastagságnak rajta kell lennie.

Az ütése meg jó kérdés, ha fékezés közben nem rázza az elejét és nem lüktet a fékkar akkor nagy baj nem lehet:)
Helo. Kawasaki kdx 125 ön lehet állítani a telokat? Nekem elöl fordított teló van Kicsit puha
Ne kétségbe esni kell, hanem megnézni, milyen átmérőjű tengelyre való!
aztán van-e ott ilyen tengely, a karburátor környékén pl.
Kiindulásnak ennyi!
De igen Beta
A robbantott ábra nem igen segített!
Szép estét mindenkinek!

Építek egy motort,aminek az első fék tárcsája Kawaski zr400!?(nem tudom pontossan) Nos a kérdés az lenne,hogy meddig meg engedett a tárcsa vastagsága,illetve mennyit üthet maximum? Jelenlegi mérés szerint 3 tized üt. Mondjuk ahogy én tudom,ez a szegecses tárcsa némileg tolerálja..
Amúgy te mennyit számolsz, mert nálam a video elég gázos és negyedszerre sikerült értelmesen megszámolni.
Ellenőrizd le a vezetékeket, nincs-e szakadás, vagy zárlat (kidörzsölődés) valahol.
Húzd le az ECM csatlakozót, fújd be kontaktspray-vel, majd dugd össze. Olvasd ki a hibát, töröld és ha nincs hiba, minden OK. Ha továbbra is fennáll, akkor ECM csere. Röviden ennyi, de hosszabban is ez a végeredmény.
Probalj robbantott rajzot keresni.

Az csak nem egy BETA csillag villas ott a valtokar alatt?
És mit tudok tenni, hogy ez ne legyen?
Hali! Valaki esetleg felismeri ezt a zégert?
KTM LC4-es. Az alkatrészek között találtam egy + zégert.(fogalmam sincs honnan vettem le)
De lehet,hogy nem is a motoré.Csak véletlen került a dobozba.
A vezérlés meg a henger lett megbontva. Nyugodtabb volnék ha meglenne a helye!
Ha jól számolom 33. Hibás eprom az ECM-ben. Nem örzi meg a hibakódokat.
http://s1066.photobucket.com/u...
Vki tud vmit mondani erről a hibakódról?
Bocs, elnézem