Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm
Ez a jetforce-nál is működni fog ?
Mert van egy color bike nevü cég aki úgy alakítja át hogy az óra is meg menekül,csak 66 pézbe kerűl ami aszem nem olcsó
Ha még kell, megkerestem neked. Az oldal alján lesz a lényeg.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Jó az, mehet vissza. :)
üdv
egy kis segítséget kérnék. egy rotax blokkos scarabeo 200 szekunder levegőcsöve és kartergázcsöve elöregedett és mindkettő lecsúszott a légszűrőházról. kicseréltem a csöveket, visszatettem de a motor így használhatatlan, egyszerűen nem megy többet 20km/h-nál. ha lehúzom a szekunder csövet akkor megy úgy ahogy kell. próbáltam rátenni egy papír benzinszűrőt, hogy legalább szűrt levegőt kapjon. valamivel jobb lett de még mindig érezhetően nem úgy megy mint előtte. a cső nincs megtörve sehol. próbáltam még hosszabb csővel, hogy biztosan kizárjam a megtörést de semmi változás. ha sztenderen van akkor jobban kiforog a motor de terhelésen esélytelen. légszűrőházat szétszedtem de a szűrő után teljesen tiszta, nincs semmi dugulás. a másik amit észrevettem, hogy lehúzott csővel kevesebbet fogyaszt. próbáltam azt is, hogy a kartergázcsövet lekötöttem és ledugóztam a légszűrőházon a csőbe tettem egy szűrőt, hogy lássam mennyire lesz koszos de szerencsére semmi olaj vagy korom nincs. mit lehet ilyenkor tenni? orvosolható ez a probléma? vagy ki lehet kötni ezt a rendszert valahogy?
előre is köszönöm a segítséget
ez szerintetek hogy nézhet így ki
4éves fékolaj,motul 5.1
Mi a szösz van még egybe ilyen gép? :D
Nem sok volt belőlük, azok is széthulltak olajhiány miatt :)
Pedig pofás darabok....
Kifejezetten tetszettek régen :) Persze csak a zxr750 és duki916 után :P
Nem imbusz lesz az. 10-es crova tehat 2 M6-os csavar.
Ok, köszönöm szépen:))) Rendes tőled:))
Fuuu......a blokk aljan kell lennie 2 imbusz csavar tartja. De nem vagyok biztos benne. Cheapcycleparts.com vagy bikebandit.com ellenorizheted
Yzf 750R-ről van szó, és azt hol van? mennyire kell szét szedni?
Valoszinu olajszint erzekelo szenzor. Jellemzo yamaha tipusbetegseg.
Ki találkozott már olyannal: alapjáraton ég az olaj lámpám, de ha el indulok, és váltok 2.ba el alszik, olaj szint ok. Mi lehet?
Nem tudtam melyik hengerek mennek, csak egy ötlet volt!
Nem azért írok, hogy magam mondjam de hibás motort is lehet szerencsés megvásárolni csak vigyél magaddal hozzá értő rendes szerelőt.
Rajtam kívűl is még bőven van pár itt a topikban aki nem csak fényképen látott motort...
Látatlanban ÉRDEMLEGES pontos választ, hogy megvedd vagy ne vedd meg senki nem fog adni neked, max képedbe hazud akár igent akár nemet...
Szerelővel megkell lesni és utána mérlegelni a költségeket!
Gondolod keress meg bátran.
Ilyen ez ha egy disznyópásztor (én) belekontárkodik a MIG21-esbe....
Haly valaki meg tudná mondani hogy lidan 50 es blokkon hogy lehet állitani a kuplungon? mert van benne egy zsir ujj de húzom és nem reagál ! ezalat ayt értem hogy nem fog semmit. ha valaki tud segitsen
meg húzom a gázt leál egyböl a motor ey miért lehet?
1 trafó 1 - 4 hengert gyujtja

2 trafo 2-3 hengert gyujtja

ha nem szikrázik a 3-4 henger ............ JÓ MIND A KÉT TRAFÓ marad a kábel , a pipa , és a gyertya ..

szevasz öreg harcos !
na hali

be pofázok én is

2- 3 év után nem indul egy egy 400 karbis gigxer az biztos !

aztán ha van cikra meg benya és elkezd melegedni a motor így nő a tömitetség , még ha nem zár rendesen a szelep akkor is el indul az a kurva henger .. most volt itt nálam egy 400 gigxer 6 bár nyomásal 3 hengerben 1 henger 4.5 bár és mégis ment mind a négy henger igaz akkor amikor Ő akart

szerintem tiszteségesen mérni kéne az összes hengert és ezzek után mindegyikbe 1 kanál olaj és ujra mérni ... na akkor okosak lesztek azt ha van legolább 120 -130 Psi a hengerekben és szikra is mind a négy hengeren ... akkor ott karbi baj lesz ,, vagy nincs benya vagy túl folyik

de én is jot nevetem.............. mint Józsi !

https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/phot
o...
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani mekkora a Runner Vxr 200-asnak a variátor szíj mérete?
Köszi!
Lehet meghalt az egyik trafó, a két ominózus hengeré pl.
Én aztat nem tudhatom. De csak azt hiszem el, amit látok. Ha a cikra rúg, üt, harap, akkor jó.
A szerelőnek csak akkor hidd el amit mond, ha Te is látod mit csinál. Nehogy pacsi legyen az eladóval, aztán jól átverjenek. Jobb bizalmatlannak lenni....
Amit vásárlás előtt jó lenne tudni:
-Mekkora a kompresszió, ez sokat elárul
-Járasd egy kicsit a motort azzal a 2 hengerel. Mikor már bemelegedett, leállítod és kitekered a gyertyát a 2 rossz hengerben. Ha olajos, akkor egyértelmű, hogy valami tömítési probléma van. Ha tök száraz, nagyon nagy farsot szív valahol, ha meg benzines akkor már csak a szikrával lehet gond.
-Szikra van-e? kitekert gyertya mellet önindítózol.

Tudom ez csak nagy vonalakban ad valami képet, de az ember nem úgy megy motort venni, hogy szétszedi a blokkot.
Tisztában vagyok vele, hogy lehet jobban járnék egy jó állapotúval, éppen ezért írtam le a sztorit, és kérdeztem a véleményeteket. Holnap felhívom a srácot, hogy mit sikerült intézni a "szerelőnél". Aztán megpróbálok megegyezni vele egy olyan árban ami mindkettőnknek jó.