Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem akarok senki b@szogatni, de mitől lenne ugyanaz a 2T és a 4T gyújtásdoboz? Mert ugyanúgy néz ki? Van baj..
Ezt hogy érted hogy eltér? Nem csak összedugom a csatlakozóval,rögzítem s csókolom?
Elméletileg ugyanaz a kettő. A bekötése viszont szinte biztos hogy eltér. Erre figyelj.
Nagy valószínűséggel fog működni, de elég kókány megoldás. Nem nyír ki semmit sem.
nagyjából semmi azt veszed ameik szimpatikusabb
Találtam kínai 2T és 4T ugyan olyan csatlakozós fesszabályzót! Mi a különbség köztük?
Igen ,pár webshopban már néztem én is tegnap,de nem mertem rendelni mert nem voltam benne biztos hogy jó lesz!Köszönöm!
kínai 50 -es 4t fesszabályzója szerintem jó lesz , nem ilyen fekete kiöntött műanyag hanem bordás aluháza van a csatlakozója is passzolni fog
"Ő" lenne az.
esetleg egy képet róla ? különben egy normális robogóalkatrészes boltban tudnának segíteni szerintem
Sziasztok!Tudnátok segíteni?Van egy Garelli Big Whell tipusú 50cm3 2T robogóm Yamaha blokkal szerelve!(Így került hozzám!) A feszültség szabályzója tönkrement,de a régin nem látok mást csak a következőt: REG.REC. Tha se denso 117370 ) ennyi,Ez alapján ezidáig nem tudtam tudták beazonosítani!A kérdésem az lenne mi alapján keressek hozzá másik fesszszabályzót ha csak ezek az adatok vannak a birtokomba?
Elkeserítettél...:-(
Szóval ez is egy kinai foss....
Azért köszönöm a válaszod,megnézem majd a gépet...
El kell keserítselek, de sajnos az egykori legendás olasz Benelli ma már "kínai szar" csak megvették a nevet.
Fojtás lehet a kipufogón, a kipufogókönyökben, a variátorban, a karburátorban, vagy fordulatszám korlátozott CDI van benne.
Egy akciósan is 600.000be kerülő Aprilia-val meg felesleges összehasonlítani.
Gilera 200VRX 22.0 X 826/827mm

üdv
irj egy mail-t a lucifer0820@freemail.hu-ra..

üdv
Sziasztok. az lenne a problémám hogy az itt az oldalon leirtak szerint belőttem a karbim nem pörgött ki rendesen a moci. Mostt meg olyat produkál hogy hidegen tök jo az alapjáratom ha odahuzom olyan 6-7000-ig akkor ott is marad a gáz és csak még jobban felpörög. és nem akar visszaesni a fordulat.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek!
1994es Kawasaki GPZ 500S kormánycsapágyat szeretném kicserélni kúpgörgősre.Meg tudnátok mondani,hogy kell-e hozzá valami átalakítás,vagy megveszem a csapágyat,és csere?
A kormányt nem érzem elég stabilnak,lassú menetnél,egykezes kormányzásnál beráz.Tudom ennek megannyi oka lehet/gumi,centírozás,kerékcsapágy,teleszkóp,stb/de az előzőek szinte kizárva.
Előre is köszönöm válaszotokat!
Köszi Feri
a műszerfal külön működik ha kilököd az ecu-t akkor is megy
Üdv mindenkinek!
Fateromnak van 2012-es Benelli quattromove 50ccm robogója, sajnos nem egy aszfaltszaggató szörnyeteg, 45-50-nél alig megy többel, ráadásul néha menetközben leáll.aztán pihen, ujra beindul, és go tovább :S
nem értjük, mi lehet a baj, hiszen egy vadi uj robogo kevés kióméterrel, azt hinné az ember, mégsem egy kinai fost vett 300.000ért, és erre tessék.
Állítólag a folytás ki van belőle véve, ezt állította a viszonteladó szerelője.
megkérdőjelezném a hozzáértését......
Kíváncsi lennék a véleményetekre ez ügyben, illetve arra, hogy mit kellene vele csinálni, hogy gyorsabban menjen, mint pl az ugyan ekkora aprilia sr50, ami 80-90et megy full gyári állapotban.
Köszi a segítségeteket!
Mit kell ezen csodálkozni. Az 5.1 jó ha egy évet kibír.
És mi történik ha nem alakítom át a gyújtás részt ? Kinyírja az ecu-t ?
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Még kitalálom mi legyen, mert a srác nem vitte el végül szerelőhöz a héten.. majd a jövőhéten. Talán....