Ha már megvenném így, hogy nem tudok róla semmit, legalább tudjam. Csapágybetéteket megnézni milyen állapotban van, dugók, gyűrűk, stb. Erre a motorra nem sok lett költve, már ha a motort nézem. De most ez a legrosszabb esetet tételeztem fel, igaz nem feltételes módban. De ha tényleg tegyük fel csak egy hengerfejtömítés akkor hozzá sem nyúlnék.
az nem rs ha széjjelborítja valaki azt a blokkot és még venni is kell bele ezt azt mindjárt ott leszel hogy vehettél volna egyet pöpec állapotban olcsóbban és kevesebb macera na meg motorozol is vele az idén ...
miert akarod szetszedni az egesz blokkot? Eloszor allapitsd meg mi a hiba. DE! Abban igazad van hogy ugy kell megvenned hogy szamits a legroszabbra. Es akkor lehet szerencsed van.
Meghát, alap kérdés hogy van-e cikra abban a két hengerben. Nem úgy szokott lenni, hogy 2 henger megy 1 trafóról? Nem akarok én belepofázni, mint disznópásztor.... , de ha valami komolyabb gixxer van, akkor kicsit sokba lehet a vége.
Most arról van szó, hogy olcsón hozzájutnék, viszonylag.... Tény és való, hogy ami olcsó általában szar. De most az a helyzet, hogy olcsó, szar és még tudok is róla.
Igazából nyilvánvalóan ha nem indul el a 2 henger (miért tenné?), akkor ott kezdődne az egész, hogy szét kell borítani az egész blokkot ahogy van. Bár szerintem amúgy is..
"Volt szerelőnél, ahol megállapította a szerelő, hogy egyik hengerben nincs kompresszió, kipucolta a karbit, és ugyan úgy nem lett jó.
A héten viszi a srác karbiszinkronra, hátha elindul, bár szerintem semmi nem fog történni, de mindegy."
Ezeken jot nevettem.
En ujra megneznem azokat a kompressziokat valami jo muszerrel. Ha tenyleg nincs kompresszio akkor szerintem ne vedd meg vagy legalabbis sokkal olcsobban szamitva a legrosszabra. Bar furcsa ha beindult akkor miert allt le az a henger miert ment el a kompresszio. Barmi lehet. Az is furcsa hogy masfel ev allas utan egyaltalan elindult. Mar 3-4 honap allas utan gondok lehetnek a karburatorral. Erdekes egy szerelo lehet.
Elgondolkodtam, hogy vennék egy nagyobb motort.. már rám férne úgy érzem:)
Egy 400 -as suzukit néztem ki. Tudom belpiac, lófasz alkatrész van hozzá, stb. Nem lényeg, van ebay, majd lesz hozzá. Ha nem akkor én basztam rá. :D De van bontott alkatrész MO -n is bőven.
Szóval..
Találtam egy motorhirdetést, meg is néztem, 4 hengeres gixxer 400 -as.
A 3. és 4. hengerek nem mennek, hidegek a leömlők. 1. 2. hengerek mennek. Srác azt állította, hogy másfél évig nem volt elindítva, aztán amikor elindította még jó volt, de 10 perc melegítés után egyre szarabb lett, leállt 1-2 henger. Volt szerelőnél, ahol megállapította a szerelő, hogy egyik hengerben nincs kompresszió, kipucolta a karbit, és ugyan úgy nem lett jó. (Igazából szerintem az a szerelő egy jó nagy balfasz, így a srác elmondása alapján nekem ez jött le, szóval erre nem tudok adni.)
Ennyi idő után mi miatt nem indulhat el?
Én bennem felvetődött, ha tényleg nincs kompresszió a 3. és/vagy 4. hengerekben akkor simán lehet egy átégett hengerfej tömítés, gátrepedés. Vagy beégett kipufogó szelepek, talán szar szelephézag, bár azt szerintem meghallottam volna, de nem. Semmi furcsa zaj nem jött a blokkból. Direkt figyeltem, hogy amikor indította, akkor jön-e kék füst a kipufogón, de nem. Még csak azt sem tudom elképzelni, hogy kikopott hengerekről, gyűrűkről lenne szó.
Tegyük fel tényleg igaz, hogy másfél évig nem indította el (mondjuk ezt nem vonom kétségbe), akkor mi lehet a gond? A héten viszi a srác karbiszinkronra, hátha elindul, bár szerintem semmi nem fog történni, de mindegy. Vélemény? Mit tudnátok hozzáfűzni?
Szerintem őszintén beszélt az eladó srác és bármit kérdezett azonnal válaszolt, nem volt hátőő izéé faszomtudja.. mint azoknál amiket eddig megnéztem... volt akinél apuci jött, nyomta a hülye szöveget, hogy milyen dinamikus meg mittudomén.. a faszt se érdekli az ilyen buta szöveg.. szóval nekem korrektnek tűnt, elmondott mindent amit kérdeztem.
nem biztos ,hogy szegény a keverék ... ezt így el dönteni nem lehet ,,
sok mindentöl függ gyertya hő érték , 40 fokos meleg , 240 km /ó autopályás hajsza stb
có ...csavar ezen a bts 36 karbin nincs van viszont pilot csavar aminek van gyári állása , ha jo állapotban van a karbi és a motor szinte mindig be jönn a gyári állitási érték ,, esetleg fél fordulat ki - be eltérés szokot elő fordulni
és még egy a fehér gyertya nem jelent proplémát csak abban az esetben ha ..... kráteres olvadt ,, ha öngyuladást okoz ,, ha kis fordulatról motor csörgés halható
ha a motor jol fogyaszt és nincsenek a fent emlitet hibák ... nem érdemes tekergetni ............ meg nyugváskép válthatsz egyel nagyobb 10 gyertyára
Tasi
nagyon tele vagyok meloval ezért nem jut időm olvasgatni a rengeteg rossz motor diagnozist ... és segiteni ... csak a tényleges nekem szegezett kérdésekre válaszolok !
sziasztok!
hátsó, központi lengéscsillapítót mikor raknám össze mennyi olajat kell bele önteni, hogy az utána megfelelően csillapítson?
hallottam sok okosságot de eddig nem jött be egyik se. repsol moto fork oil kerül bele, megelőzve a kiakadásokat.
mer szartak rá ha nem is tudják megtalálják a neten nem nagy nudli .... különben apriliákon van olyan cdi ha nem ismerik fel ....... de ezen gyárilag nem olyan kellene legyen szerintem .... ha benzin van szikra van kompresszió is (8 bar fölött) akkor mennie kell persze ha nincs elbarmolva a vezérlés
pontosan nem tudom de nem hiszem, hogy 2liternél több lenne benne. ha alatta nincs tócsa akkor a motorban kell, hogy legyen. lehet hengerfej vagy talp + szimering és a váltóba folyik vagy vízpumpa de ez így csak totózás.
Erre nem is gondoltam. Koszonom a valaszt. Es ilyen hamar el tud menni a viz? Hany literes lehet a rendszer? Olyan fel litert raktunk bele 10km utan ugyan ot volt a szint es masnap reggelre tunt el a viz.
nézd meg a túlnyomás szelepet, hátha...
általában a hűtő v kiegyenlítő tartály teteje. ha az nem zárt állapotban van hidegen akkor ott elszökhet gőz formájában. ellenőrizni úgy tudod a legegyszerűbben, hogy hidegen leveszed a pici lyukon megpróbálsz átfújni. ha sikerül akkor csere. bár olyan is előfordul, hogy hidegen zárva van de elfáradt és sokkal hamarabb nyit és azért megy el a víz.
De azért köszönöm a véleményed.
Igazából nyilvánvalóan ha nem indul el a 2 henger (miért tenné?), akkor ott kezdődne az egész, hogy szét kell borítani az egész blokkot ahogy van. Bár szerintem amúgy is..
A héten viszi a srác karbiszinkronra, hátha elindul, bár szerintem semmi nem fog történni, de mindegy."
Ezeken jot nevettem.
En ujra megneznem azokat a kompressziokat valami jo muszerrel. Ha tenyleg nincs kompresszio akkor szerintem ne vedd meg vagy legalabbis sokkal olcsobban szamitva a legrosszabra. Bar furcsa ha beindult akkor miert allt le az a henger miert ment el a kompresszio. Barmi lehet. Az is furcsa hogy masfel ev allas utan egyaltalan elindult. Mar 3-4 honap allas utan gondok lehetnek a karburatorral. Erdekes egy szerelo lehet.
Elgondolkodtam, hogy vennék egy nagyobb motort.. már rám férne úgy érzem:)
Egy 400 -as suzukit néztem ki. Tudom belpiac, lófasz alkatrész van hozzá, stb. Nem lényeg, van ebay, majd lesz hozzá. Ha nem akkor én basztam rá. :D De van bontott alkatrész MO -n is bőven.
Szóval..
Találtam egy motorhirdetést, meg is néztem, 4 hengeres gixxer 400 -as.
A 3. és 4. hengerek nem mennek, hidegek a leömlők. 1. 2. hengerek mennek. Srác azt állította, hogy másfél évig nem volt elindítva, aztán amikor elindította még jó volt, de 10 perc melegítés után egyre szarabb lett, leállt 1-2 henger. Volt szerelőnél, ahol megállapította a szerelő, hogy egyik hengerben nincs kompresszió, kipucolta a karbit, és ugyan úgy nem lett jó. (Igazából szerintem az a szerelő egy jó nagy balfasz, így a srác elmondása alapján nekem ez jött le, szóval erre nem tudok adni.)
Ennyi idő után mi miatt nem indulhat el?
Én bennem felvetődött, ha tényleg nincs kompresszió a 3. és/vagy 4. hengerekben akkor simán lehet egy átégett hengerfej tömítés, gátrepedés. Vagy beégett kipufogó szelepek, talán szar szelephézag, bár azt szerintem meghallottam volna, de nem. Semmi furcsa zaj nem jött a blokkból. Direkt figyeltem, hogy amikor indította, akkor jön-e kék füst a kipufogón, de nem. Még csak azt sem tudom elképzelni, hogy kikopott hengerekről, gyűrűkről lenne szó.
Tegyük fel tényleg igaz, hogy másfél évig nem indította el (mondjuk ezt nem vonom kétségbe), akkor mi lehet a gond? A héten viszi a srác karbiszinkronra, hátha elindul, bár szerintem semmi nem fog történni, de mindegy. Vélemény? Mit tudnátok hozzáfűzni?
Szerintem őszintén beszélt az eladó srác és bármit kérdezett azonnal válaszolt, nem volt hátőő izéé faszomtudja.. mint azoknál amiket eddig megnéztem... volt akinél apuci jött, nyomta a hülye szöveget, hogy milyen dinamikus meg mittudomén.. a faszt se érdekli az ilyen buta szöveg.. szóval nekem korrektnek tűnt, elmondott mindent amit kérdeztem.
sok mindentöl függ gyertya hő érték , 40 fokos meleg , 240 km /ó autopályás hajsza stb
có ...csavar ezen a bts 36 karbin nincs van viszont pilot csavar aminek van gyári állása , ha jo állapotban van a karbi és a motor szinte mindig be jönn a gyári állitási érték ,, esetleg fél fordulat ki - be eltérés szokot elő fordulni
és még egy a fehér gyertya nem jelent proplémát csak abban az esetben ha ..... kráteres olvadt ,, ha öngyuladást okoz ,, ha kis fordulatról motor csörgés halható
ha a motor jol fogyaszt és nincsenek a fent emlitet hibák ... nem érdemes tekergetni ............ meg nyugváskép válthatsz egyel nagyobb 10 gyertyára
Tasi
nagyon tele vagyok meloval ezért nem jut időm olvasgatni a rengeteg rossz motor diagnozist ... és segiteni ... csak a tényleges nekem szegezett kérdésekre válaszolok !
hali olajos kezűek !
tasi
https://www.facebook.com/pages...
hátsó, központi lengéscsillapítót mikor raknám össze mennyi olajat kell bele önteni, hogy az utána megfelelően csillapítson?
hallottam sok okosságot de eddig nem jött be egyik se. repsol moto fork oil kerül bele, megelőzve a kiakadásokat.
általában a hűtő v kiegyenlítő tartály teteje. ha az nem zárt állapotban van hidegen akkor ott elszökhet gőz formájában. ellenőrizni úgy tudod a legegyszerűbben, hogy hidegen leveszed a pici lyukon megpróbálsz átfújni. ha sikerül akkor csere. bár olyan is előfordul, hogy hidegen zárva van de elfáradt és sokkal hamarabb nyit és azért megy el a víz.