Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a gyújtást nem állítgatod sehogy mert nem kell , 2 ütem vagy 4 ütem ? kompresszió van ? szelephézagok ?
simán okozhatja. hiszen túl sok levegőt kap, amitől szegény lesz a keverék, az meg nem éppen jó hidegen.

Viszont én nem mászkálnék vele úgy hogy ki van szakadva, mert hamar jöhet egy motorgenerál:/
Üdv!

Egyszer már segítettél ezért fordulok most is hozzád .

Májusban lecseréltem a divit egy GSXF750-re.A gondom a következő,a motor túl szegény keveréket kap(fehér gyertyák STB)A karburátor tiszta membrán ok.Szeretnék állítani co2 csavaron de nem találom.Abban kérném a segítségedet hogy hol van ez a karburátoron,van egy réz dugóval lezárt lyuk az alatt van esetleg?A motor 98-as évjárat.Köszönöm a segítséget.

Attila
Nem hinném de majd megnézem. Amugy ma rájöttem valamire. Van a henger és karbi közötti csonk vagy nem tudom hogy hívják az nekem gumiból van és el van szakadva. Ha vissza tolom a helyére rendesen akkor le áll. Ha kintebb huzom akkor több a levegő és felpörög. De nem tudom hogy ez okozhatja e a nehéz inditást?
tudnál segiteni? van egy lifan 50 es motorom tirisztoros minden szuper rajta szikra van de nem idul be ! üzemanyagot kap. akár hogy rugdosom nem indul . mi lehet a gond__?
vagy a gyujtás hogy tudom álitgatni? mert nem olyan mint a simson xd :D
sziasztok van egy lifan 50 es motorom tirisztoros minden szuper rajta szikra van de nem idul be ! üzemanyagot kap. akár hogy rugdosom nem indul . mi lehet a gond__?
A szívató megszorult a lenti (zárt) állásában. Ezért kihűlt motornál nincs elég üzemanyag.
Vagy elvan öregedve az akkud , és csak a meleg motort képes beindítani.
Próbáld meg egy nagyobb aksival forgatni (hogy bird sokáig forgatni az öninditót) és miközben forgatod mozgasd a kábelkötegeket...! Egyszer annó én is igy jártam,cseréltem mindent elejétől a végéig és kiderült,h egy kibaxott kontakt hiba volt az egyik csatlakozónál a kábel kötegben...
Erre két megoldás is van:
1. ne várj két motorozás között fél napot!
2. vidd el szerelőhöz!
Sziasztok. Olyan problémám van hogy ha áll a motor egy fél napot akkor alig bírom beindítani. De ha beindul utánna első-re indul mindig. Hol és mi lehet a probléma? Yamaha Bws-ről van szó.
Sziasztok. Olyan problémám van hogy ha áll a motor egy fél napot akkor alig bírom beindítani. De ha beindul utánna első-re indul mindig. Hol és mi lehet a probléma?
Sajna nem találom
Sziasztok srácok! :)

Adott egy Cagiva elephant blokk. Hozzám került
("nem indul, kidobálja az 1-est")

A második kép csak illusztráció.

Szétszedtem, hengercsere,csapágycsere, összeraktam rajz szerint a váltót.
Indul, megy ,alapjárat minden van.
Hibajelenség a következő:
Elindulok a motorral 1-esbe. Power nyitás előtt a motor elkezdi dobálni az-1est benne marad a sebességfokozatba csak olyan mintha a körmös fogaskerekek nem zárnának teljesen össze Nagyobb fordulaton meg elforgatja a körmöket és nincs összezárás.(?) Fogaskerekek és a kapcsoló körmök épek.
1-es: van. csak dobálja.
üres: van
2-es :nincs
3,4,5,6: van..

Segítségeteket szeretném kérni. Mi lehet a probléma?
Egy robbantott ábrának is nagyon örülnék.
Válaszokat előre is köszönöm.
Csady
köszönöm szépen feri ki is probálom
narancssárga trafó , fekete fehér megállítókapcsoló, piros fehér jeladó, piros fekete gyújtótekercs a generátorból, fekete test
Vidd hozzáértőhöz, és akkor nem baszod el!
és azt megtudnátok mondani hogy meik szin meik a cdi n például meik a gyujtó tekercsé, meik a trafó és meik a jeladóé stb? van fekete fehér ! fekete piros!fehér piros! narancssárga! fekete! mert nem tudom meik a test meik a gyujtó ekercsé és nem tudom meik szálat kel felvini a trafóhoz és hogy meik a test és a jeladó. 5 vezetékes vdim van ijesmi fajta mint a képen látjató
Olvass vissza, vagy keress rá a 'tárolt verzió'-ra. Már leírtam vagy 3-szor.
Megértelek !
Esetleg privátba letudnád írni hogy kell ?
az nem mágneses hanem valami viaszos trutymó van benne ami hőre tágul, alapállapotban nyitva van mikor jár a motor áramot kap és lassan megy lefele a kis dugattyú ki lehet mérni tolómérővel hogy mennyire van kinn hidegen a karbin meg lyukmélység és mindjárt meg lehet mondani hogy nyitva van-e
Ferivagyok!Te megoldottam fékcső darab tökéletes nem ment bele blokk melegitve simán be ment.Ja mikor végre jó akkor meg jel adó adta meg magát!Feri automatta szivatót,hogy probálod ki jó?Ha áramot adunk neki akkor mágnesnek bekéne húzni?Köszi
Üdv valaki nem tudna segíteni lenne egy kymc agilyt50 ésha vissza esik a fordulat pukadozik
Én már nem foglalkozok átalakítással. Sőt motorokkal sem. Teljesen más irány vett az életem (szerencsére). A mostani melómmal keresni is lehet, míg a motorszereléssel mifelénk nem. Itt mindenki maga kókányol. Látszik is a motorokon...
csak annyi? pedig nem olyan nehéz