Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szétszeded és megnézed hogy ez-e a hiba, mert én innen csak tippelhetek. A szabadonfutót csak cserélni tudod.
Köszi szépen
ezt hogy tudom megjavitani ?
bezsíroztam már, szóval akkor hagyom a fenébe.
télen talán kidöglik aztán majd veszek másikat
Akkor garos csere. Bár azt fogják rá mondani, hogy meg lett erőltetve a saru. Tartósan nem javítható, mert a sav úgyis átszökök mindenhol. Előbb-utóbb a csavarokat is megtámadja, ezért érdemes lepucolni és jó vastagon vazelinnel bekenni. Sima zsír is jó, ha az van kéznél.
És persze az ellenállásokat az izzókkal kell párhuzamosan kötni.
Az 5W-os izzó ellenállása ~3 ohm. A 10W-osé meg ~1.6 ohm. Tehát lámpánkét egy darab 5W/~3ohm-os ellenállás kell, hogy beálljon az eredeti állapot. Ez 4 db ellenállást jelent. Azért számoljon utána valaki, mert meleg van, tévedhetek....
semmi szellőző nincs rajta, a testvére(haver gépében) nem ereszt sehol
majdnem olyan kialakítás mint a szünetmentes akkuk
Az önindító nem hiszem hogy zörögne, annál inkább a szabadonfutója, ha szét van esve vagy törött.
Tud szellőzni ahol kell neki? Beépítés előtt el lett távolítva róla az összes fólia és matrica, ami nem odavaló? Valahol ki kell jöjjön a szusz. :)
Köszi a tanácsot, de nem akarok kókányolni, inkább az ellenállást tenném be, nem egy szigszalaggal betekert izzót, vagy a terhelésfüggetlen relét
ellenállás vagy izzó nem tökmindegy? úgy is van izzód felesleg
betekered szigszalaggal aztán nem látszik hogy villog.....
de a relé jobb döntés, ahhoz még a ledes index is kompatibilis
Úgy tudom, ellenállásal is megoldható, csak az érték a kérdés, remélem valaki meg tudja majd mondani, ennek a terhelésfüggetlen relének meg utána nézek, köszi
vagy bekötsz egy 10w-os izzót párhuzamosan valahová, vagy beszerzel egy terhelés független villogtatót
Sziasztok.
Egy gyors kérdéssel fordulnék hozzátok.
Lecseréltem a motoromon a gyári indexeket, amiben gyárilag 10 wattos izzók voltak, az újban viszont 5 wattosak vannak (sehol nem kaptam bele 10-est), kérdésem a következő, kb mekkora ellenállást kellene betennem, és hova kellene kötnöm, hogy újra megfelelően villogjon, mert ugye most sokkal gyorsabban teszi.
Előre is köszi, széles utat
Sziasztok!
Most lettem tulaja egy fz6-osnak, és 2 problémám lépett fel. Az egyik, hogy ha vissza engedem a gázt és motorfékkel lassítok, utána hiába húzom újra a gázt egy darabig még inkább megtorpan és utána hirtelen egy rántással indul meg. Mitől lehet ez? A lánc nem laza a motorral van valami. Városban elég zavaró tud lenni, mert húzom és nem lehet finoman elindulni motorfék után csak egy nagy rántással. A másik, hogy lehet meleg miatt de el kezdett ciripelni először 4000 es fordulaton utána 4000 és 5000 között most meg állandóan 5000 alatt. Ilyet tapasztalt még valaki? Én a vezérműláncra gondolok lehet a feszítővel van a gond. Ez, hogy tudnám leellenőrizni? De egy olajcserét is megejtek milyen olajat ajánlotok?
Előre is köszönöm!
Hali Mindenki!Nem rég vettem egy Malaguti F12-es 100ccm-es robogót.Nagyon jó gép meg minden,csak egy bajom van vele,pontosabban kettő.Az egyik az hogy ha hosszabb távot megyek vele 20km kb tartósan 80-90 körül akkor csinál néha olyat hogy gondol egyet és megáll,de közbe fura hang jön a variátorból,mintha a szíj adná azt a fura hangot,és ilyenkor megszorul az önintitó is,és csak rugásra birom újból elinditani.miután ez a tüntet fellép,elindúl de pár száz méter után újra jön az a hang és megáll a motor.

a másik hogy szerintem az öninditó csörög benne,és van amikor 5-6xorra kapja csak el,de akkor is csörögve.Én mint laikus,arra gondolok hogy az öninditónál valami nem ok,és az szorul meg és áll le a motor,vagy a szíj lehet rossz és melegen megnyúlik.amit cseréltem eddig:malussi multivar (új variátorház,görgők,nyomólap,kontrasztrugó,és kuplungrugók)minden javallatot meghallgatok!Üdv
Ne kísérletezz, vidd szerelőhöz, mielőtt dupla annyiba fog kerülni mint kellene.
Hali srácok! Remélem van itt 2T rajóngó! mert van egy aprilia Rs125 Replica 1998.12. havi mocim. és olyan gondom lene hogy tönkre ment a poweremel valami.nyitot zár a power nem volt bene erö. szétkaptam és kivolt égve a power elektonika.vetem bele másikat azthitem az a baj. és kiderül lehet h még van valami mert bele tetem az ujat. és a power nem nyit. olyat csinál hogy rá adom a gyujtást és a power motornál a tüskét le nyomom(hogy nyitva legyen a szelep) és lent tartja a mágnes mert valahonan áramot kap és melé ad egy zugó hangot a motor valahol. és egész addig lent marad a power tüske amég nem veszem le a gyujtást. az elekonika melegszik és igy nem merek vele totozni mert félek hogy megint kisül mert valami más gond lehet. de azsembiztos hogy az elektonika 100% os mert sajnos az uj ára 65e körül van. és bontobol vetem ahol álitolag tesztelt és jol müködött. a power motornál a tüske és a bovden,szelep könyen jár. de nemtudom mi baj lehet. cdi gond lene vagy feszültség szabályzó,vagy power elekonika? vagy esetleg egyszerüen valahol testet kap valami? légyszives segitsetek mert nem akarom az öszes alaktrész végig totozni mert nem filéres dolgok! :S
üdv!nekemsem indult pöcre,szeeinrem attólis füg mennyire szar a szimering,nagyobb gáznál nagyobb vákum,ésmár mindent jobban sziv.
sok sikert!
nekem volt szar főtengelyszimmeringes szimóm az nem indult sosem pöccre
értem, köszönöm a tanácsokat:) kicserélem a szimeringeket remélem jó lesz :)majd írom a fejleményeket is:)
gyujtás felől szivhat levegöt,másik oldalon meg olajat,szerintem szimeringeket dobáldki.ez csakegy tipp,énmárjártamigy anno...
Meg főtengely szimeringnél nem farsot kéne szívnia? ez meg pont h levegőt nem kap :D de lehet,hogy rosszul tudom :)