Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kompresszió van sajnos nemtudom lemérni de érzésre simsonhoz viszonyítva átlagos de mivel 1 rúgásra beindul ebből kifolyólag nemhiszem,hogy ez lenne a probléma:/. főtengely szimeringet nem néztem de nem füstöl fehéren amikor megy. keveréket apa csinálta 1:40 es elvileg fűkaszák ezzel mennek :)
ha másik karbival is ez van akkor nem karbi bajod van.

kompresszió van, főtengelszimering rendbe van?

okozhat kormos gyertyaképet, ha mondjuk felszívja az olajat a váltóból.

Illetve a benya milyen benne, nem túl régi, nem túl olajos?
Először is köszi a választ :)
Hát kipróbáltam ráraktam egy másik a karbit amivel még ment egy másik simo ami szintúgy nemvolt megpiszkálva csak az s50 es de azzal is ezt produkálta. Most kicseréltem a szívató rugóját hátha az de így sincs változás:/ súbertű legfelül van. foggalmam nincs mi lehet...
Sok a benya

nem tudom, hogy ez olyan-e, mint amit mi szétszedtünk, de ott a szivató úgy volt megoldva, hogy egy kis fém motyó végén volt egy kis gumi, ami s mi esetünkben leszakad, így egyfolytában ömlött a benzin. A másik lehet még a magas úszószint, súbertű rossz helyen, túl nagy fúvóka stb.
Sziasztok:)
Lenne nekem egy simson s51 esem, de sajnos beteg..:/
Olyan baja van h fulladozik nem akar felpörögni ha rajta van a légszűrő(a gumija) az nélkül megy nem teljesen jól de nem fullad le és lassabban mint kéne de felpörög. N1 es karbiról van szó. A levegő csavar teljesen kivan tekerve. légszűrőt átpucoltam és a légszűrőházat is. Szívatónak a kis dugatyúját beolajoztam hátha ott akadhat és a gumit is kicseréltem benne. Valami ötlet h mi lehet a baja? Ja és pöcre beindul ha hagyom kicsit alapjáraton pörögni utána fel is pörög üresben de sebességben nem. Valami ötlet esetleg? gyertyakép kormos...:/
Akkor majd jól leírhatod nekem.
Köszi. Nézegetem még itt-ott(pl Ronayers), csak várom, h valahol ingyen legyen a posta hozzád...
hogy szereljünk is.....
az akkumnál ereszt az egyik sarunál a ház(topin spirálcellás rettenet)
van valami módszer hogy abbahagyja? vagy majd ha kijött belőle minden folyékony csak akkor?
csak pár nyalánkság aki nem ismerné ezt a fárasztó dumát:
ausgleichswellenzahnrad (így egybe ömlesztve mind )
kurbelwellenstumpf
plutzlappenblockierung
sicherungsblechlasche
n
em mondom hogy a eltöredezettségmentesítőtleníttethetetlenségtelenítőtlenkedhetn
étek szó is annyira könnyű, de legalább nemigen használják a kézikönyvekben
Nezd meg az arakat itt is: cheapcycleparts.com es suzukipartshouse.com
Hazfestes meglett. Van sztorim azzal is.
Persze hogy megoldhatjuk. Rendeld nyugodtan, mikor itt van tovabbitom.
Jah, ne is mondd. Nekem is valami Kawát abból kellett szerelni.
Fogtam is a fejemet...
Persze, ezért röhögtem én is, mert vízcsappal van írva...
És akkor most a kékkel vagy pirossal töltöm az aksit?
Köszönöm, az itthoni körülményekhez képest megvagyunk.
És ti Joseph? Kész lett a ház festés?
Lassan aktuális lesz egy vezműlánc+vezető keretek+feszítő csere a GSXR-emben. A Mrcycles-től szeretném majd az alkatrészeket megrendelni(csak OEM). Megoldhatjuk megint úgy ahogy a múltkor?
én megelégednék már az angol nyelvűvel is, de eddig valahogy mindig német nyelvű könyv jutott
nagyon rühellem ezt a sváb dumát, főleg a műszakit, ott még a netes fordítók is sokszor csak széttárják a kezüket
Tedd ide azt az oldalt vagy reszt amit le akarsz forditani. Segitunk.
Miért hiszi azt mindenki, h a magyar egy világnyelv?
Sziasztok!

Új vagyok itt, és a motorszerelés témában is, de szeretek bütykölni.

Van egy kb. 2 éve be nem indult Gilera Runner nálam, és most jut időm karbantartani. A benzincsövek elöregedtek, kicseréltem mindet. Karburátort teljesen szétkaptam, kitakarítottam, most már üzemanyagellátási gondja nincs. A tűztérbe el is jut, indításkor kiszerelt gyertyánál az ujjamon marad benzin, ha a nyíláshoz teszem az ujjam.

Szikrázik a gyertya, ha testhez érintem. A működő SR 50-ből átrakott gyertyával se indul be. Itt elakadtam. A karbin van két állítható csavar, egy nagy műanyaggal burkolt, meg egy apró a karbiba süllyesztve. Na ezeknek nem tudom, hogy hol kell állnia. Feltételezem, hogy ezeknek a csavaroknak két végállás között megvan, hogy kb. hol kell állnia (alapesetre gondolok), melyikhez közelebb.

Esetleg valami ötlet, amit megtehetek szerelőhöz vitel előtt? Előre is köszi!

Ja, és működőképes motor volt korábban, mielőtt elhozták, már egy ideje nehezen, sokára indult be, rugdosásra, akksi nem volt benne sokáig.
Lehet hogy az lesz majd hogy meg mutatom a szerelőnek hát ha meg látja ő hogy mi ért csinálja ezt. Írtad ezt a tárcsás hibát is hogy lehet az ért bár azon télleg nem látszódik sem érezhető hogy lenne benne egy él van másik tárcsám lehet azt rakom fel és megnézem azzal hogy csinálni fogja ezt még ha igen akkor nem tom mi lesz majd a szerelő meg mondja :D válaszokat meg nagyon szépen köszönöm :)
pedig valamibe beleér. akkor valami nem odavaló alkatrész van benne talán. én se nagyon tudok így másra gondolni mint eryk. valamelyik oldalon valami nem jó és behúzza oda a szíjat ahova már nem kéne. ha jó a méret akkor itt kéne keresgélni elsőnek szerintem. vagy az marad, hogy a szíj hossza jó de a szélessége nem. más ékprofil esetleg. vagy egy belül elkopott tárcsa ami beengedi oda a szíjad ahova már nem kéne. vagy nem futnak egy síkban a tárcsák de ezek elég kirívó esetek lennének...
mondhatnám, hogy mutasd meg egy szerelőnek de egy vario hajtás annyira egyszerű dolog, hogy nincs túl sok hibalehetőség egy ilyen esetben, szerintem.
a tárcsa teljesen jó benne meg néztem azt is a szíjat meg belülről kezdi meg régebben bele ért a blokba is de az le lett csiszolva néztem úgy hogy járt közbe a motor de nem láttam volna hogy bele érne még valahol meg ha bele is érne akkor látszódna
eléx extrém eset lenne de nem lehet h sokáig egy rövidebb szíj volt rajta ami teljesen elkoptatta valamelyik tárcsát és egy él lett benne? és ha így felteszel egy normál méretű szíjat ami kifut a széléig szépen akkor azt ledarálja?
honnan kezdi el enni a szíjat? oldalán, kívül, belül, alján, tetején?
Szíj az jó!Próbáltam úgy hogy ki vettem az alátétet meg néztem hogy úgy meg kezdi-e a szíjat de nem sokat ért mert csak szedte szét fele továbbra is visszaraktam és ugyan úgy szedte szét fele rugót is most cseréltem benne sárga színűre mert eddig szürke volt benne de előtte is ugyan úgy csinálta ezt
Igaz ezek nem magyarok, de nem is fogsz magyar nyelvűt találni sajnos!
Szia például innen: Honda CB500
Lehet nem rá való a szíj,(bár ezt gondolom ellenőrizted) esetleg hiányzik a hézagoló alátét a variátor két fele közül. Ebben az esetben nagyon összezár elöl a tárcsa és hátul már nem tud beljebb húzódni a szíj. Vagy nagyon erős kontraszt rugó, esetleg hátul megakad a kuplung és nem tud beljebb csúszni a szíj.
Sziasztok! Van egy yamaha aeroxom és állandóan megeszi a szíjat már 3-mat elszakított :( pedig nem ér bele semmi be megnéztem. Valaki tud valamit hogy ez mitől lehetséges?