Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép sityak, nekem már van kettő Arai is de S es a buksim.
Tedd fel vaterára és tuti elmegy egyből!
nekem az xt-ben is 8as van a 12es helyett aztán teljesen jó
hogy meddig azt nem tudom
Sziasztok!
Derbi Sendámról leszedtük a lendkereket és az állórészt. Miután visszatettünk mindent a helyére, próbáltuk indítani a motort, de nincs szikra. Gyertyát cseréltünk, vezetékeken nem találtunk hibát. A ?jeladón? (zöld prücök) megsérült szigetelés, ezt próbáltuk szilóval helyettesíteni. Ötlet hogy miért nincs szikra? :( Előre is köszi!
(nem tudom képen miért szutykos minden)
Aha- Akkor nem szóltam.
Sziasztok! Legnagyobb bánatomra elszámoltam a sisakméretet!

Ez egy vadi új Arai Viper GT Banda! L-es méret (59-60)

Nem akart valaki mostanság Arai-t venni?
persze, hogy két külön dolog de a kapcsolási rajzon az látszik, hogy a gombából a órába megy a jel, az órából megy tovább a ventilátor kapcsolóhoz és az pedig csak egy sima kapcsoló nincs külön hőérzékelője. ezért gondolom, hogy a gomba jó.
vagy nem értem mire akartál célozni de ha van ötleted ne tartsd magadban
A ventillátor kapcsoló, és a hőmérséklet jeladó gomba 2 külön dolog...
okés lecsekkolom köszi
Nagyon nehez erre valaszolni mert hallani kellene. Meg ha egy videot csinalsz az is nehezen adja at a zajokat. El kellene vinned egy jo szervizbe es ott halgassak meg. Megjegyzem a vezermulanc feszito szokott elmenni a youtube oldalamon latsz is 2 videot errol.
dobd el 7000 ér van hozzá komplett kuplung
sziasztok!

Nem tudjátok hogy mi okozhatja azt hogy amikor bemelegszik a motor akkor elkezd ciripelő-csörgő hangot hallatni?

Hidegen nem hallani csak ha nagyon azt figyeli az ember.

Vez.lánc feszítő?Vagy mi lehet?

Suzuki Tl1000S 98-as 60.e km-el
fagyasztóspray és/vagy légkulcs. ha azzal sem akkor passz.
Melegítés?
Légkulccsal már rég túl lennél rajta. Ha van a közeledben gumis, told el addig, ott leveszik pikk-pakk.
Csináltam fogót hozzá. Tudom rögzíteni, de nem old a csavar. Annyira ráhúzták, hogy egy kulcsot elgörbítettem rajta, egy meg elkezdte lenyírni az anyát.
Ha ugyanaz Vagy majdnem ugyanaz a teljesítménye és még be is fér akkor egen.
Lényeg hogy egy 12 Ah-s akku helyett 8 Ah-st nem kéne erőltetni mert otthagyhat a semmi közepén.
Az most nem járható út. Van még egy fele akkora akkum (CBR600R gyárija), azzal esetleg kihúzom még a szezont?
Bal kézzel rituálisan jobb váll felett elhajítás a gyógymód.
Majd vásárlás.
Cella zárlatos motor akku javítható? Gondozás mentes (betöltő kupak nincs)
fogj egy seprűnyelet és tedd be a kerékbe de vigyázz, hogy a lengővillára támaszkodjon ne a lengéscsillapítón vagy a kipufogón. utána ha van normális szerszámod le kell jönnie.
En ugy ertettem hogy a tengelyrol nem tudta levenni a szerkezetet.
ok köszi szépen. megnézem még egyszer, kap még egy pucolást, hátha...
A csatlakozásokat átnézném mégegyszer. Sokszor ránézésre jó, aztán mégsem. Az órán sokmindent nem tudsz javítani, max ha leszakadt az egyik hajszálvékony huzal az egyik forrasztásról. Ezen kívül ha csavaros rögzítésű (Aprilia ditech és sok más szar is), akkor a csavar és a vezető fólis között szokott oxid lenni. Üveg ecsettel lepucolva általában helyrejön.
üdv. kis segítségre lenne szükségem.
egy hőfokjelző szívat. először kontaktos lett de most már az sem. nem mutat semmit. a vezetékeket végigmértem, nincs szakadás, ha bemelegszik a ventilátor kapcsol akár leállítás után is, tehát a gomba is jó, csatlakozók is jók. egyébként 1 vezetékes a gomba. marad az óra, de nem tűnik bonthatónak. van valakinek ötlete? javítható lehet vagy keressek másikat? esetleg egyéb alternatív ötletet is szívese fogadok ami megoldás lehet a problémára.
leveszem az egészet satuba megfogom a tárcsát aztán egy nagy csillagkulcsal lecsavarom az anyát